Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cissy schreef:ik heb uitzending gemist gekeken en ik vond het eigenlijk best meevallen, leuke uitzending! Wist niet dat Dave altijd kookt thuis!dacht ook dat hij Canadees waa en geen Amerikaan?
En Henk Jan te paard is geen potje, die moet maar een andere hobby gaan zoeken, arm paard zoals hij in het zadel klapte.... Ik snap best dat Bill zich verveelt op een wedstrijd, iedereen daar is toch weer met die paarden bezig en als je dat niet ligt dan zou je je best kunnen vervelen inderdaad. Wie waren die andere 2 jongetjes die in de stallen geinterviewd werden?
Het gesprek met Rieky vond ik ook best ok, geloof dat het oprecht bedoeld was dat ze graag wilden dat hij ook een dergelijke passie zou vinden en er dan voor zou gaan zoals ze zelf doet. Soms moet je hier wat laten om daar wat te krijgen zoals ze zei, maar het hele leven bestaat uit keuzes.
en zeker als ik hoor dat bill maar 2 keer perjaar word gezien op wedstrijd kijk maar als hij meent dat hij altijd mee moet op wedstrijden zal hij toch ook niet alleen thuis kunnen zijn een jongen van 16 kan toch wel zijn eigen gang gaan ?