Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sempie schreef:En je liegt WEL als je beweert dat ze verkocht werd, tenzij het ENKEL een gedachte van je is.
Lovely schreef:Even voor alle mensen die willen gaan beweren dat ik dingen verzin, of lieg of me bemoei met zaken waar ik niks mee te maken heb: ik ben op de stal geweest in het Brabantse Achtmaal, mijn paard heeft daar een week gestaan en die heb ik vervolgens weer heel snel naar huis gehaald omdat er slecht voor gezorgd werd. Dat geintje heeft mij een buitenproportioneel bedrag gekost, maar ik kon het missen en wilde alleen nog mijn paard uit de ellende weg hebben.
Als er mensen zijn die mij niet willen geloven, dan is dat prima, maar zeg niet dat ik lieg want dat doe ik niet.
Sempie schreef:Ik heb enkel gezegt dat ik de eigenares ben van het paard dat ze noemde en haar veulen, maar Kwenta heb ik enkele maanden terug laten inslapen. Ze heeft het heel goed gehad bij mij en haar veulen doet het ook heel goed. Ik heb hun niet gekocht, ze vroeg er geen geld voor, maar enkel een goede thuis waar ze alle aandacht kan krijgen.
Tendance schreef:Meganyr schreef:Precies Saskiakefie, zo'n nieuwbericht zou helemaal niet op Bokt moeten verschijnen.
Het bericht is (daar zijn we het nu allemaal wel over eens denk ik) idioot overdreven en alleen de titel al is provocerend. Het bericht heeft precies de reacties gewekt die je verwacht bij zo'n tekst, en juist DAT zou niet mogen op een forum.
Volgens mij is Bokt niet alleen een discussieforum, maar ook een informatieforum.
Als dit soort berichten gepubliceerd zijn en te maken hebben met paarden, dan zijn ze hier toch heel goed op hun plek?
geerke schreef:weet je....ik praat dit absoluut niet goed.
Maar ik vermoed dat de oorzaak hiervan is teveel dieren willen redden en niet het geld hebben om er voor te zorgen.Maar ze wel willen voeren,dus voer kopen wat je niet betalen kunt.
Ik heb hier nog een beetje clementie mee....omdat het geen zelfverrijking is,maar een niet zo slim standpunt dat je al het leed van de wereld kunt veranderen....en dat gaat niet.Misschien als je miljonair bent dat het iets makkelijker gaat.
Als PVD in een dikke porsche had gereden en dure kleren had aangehad....maar dat is niet het geval.
Het blijft voor de schuldeisers natuurlijk triest....daarvoor maak het geen verschil.
Tendance schreef:Bij deze zal dit de laatste reactie op jou zijn.
Tendance schreef:Jij leest vragen anders dan ze er staan omdat je er een gevoel bij creeert, oftewel je verplaatst je in mij terwijl je me niet kent.
Liezel1 schreef:Zelfs bestuurders van BV kunnen hoofdelijk aansprakelijk gesteld worden als blijkt dat er sprake is van wanbetlaing....
PriDepo schreef:Enige reden voor mij om te reageren is dat er naar mijn mening wat nogal verkeerde vergelijkingen getrokken werden met diefstal. Dit idd gekoppeld aan het feit dat bokt graag hoog van de toren blaast als er iets aan de hand is veroorzaakte mij de behoefte toch even te reageren. Mocht Anky of Edward Gal morgen failliet gaan, dan wordt er "ooh" en "aah" en "zielig" en "hoe moet dat nu verder met Nederland" geroepen, maar in dit geval is het diefstal. Denk maar niet dat de rekeningen allemaal netjes betaald zijn als hun dat overkomtEen bv is uitgesloten, daar ze echt neit zoveel om heeft gezet.. Maar wat doet dat terzake? Maakt dat elke tegenstander gelukkiger? Steek hier gewoon geen energie meer in.. Dan hoeven wij ons nergens druk over te maken, en krijgt zij geen aandacht meer, want dat wilt ze ook niet meer..
Lovely schreef:Er wordt zo langzaamaan voorzichtig wat aan gedaan, de echte oplichterslaag is er nu inderdaad een aardig eind uit.HLPhoto, er zijn volgens mij juist maatregelen getroffen tegen de terreur met geldzakbv's? Maar het doet hier helemaal niet terzake omdat het heel onwaarschijnlijk is dat M.b. een bv had. Het persoonlijke faillissement lijkt mij reeler.
swoeky schreef:Zoals dat gaat bij faillissementen: Curator staat als het goed is in de krant. Meld je bij die persoon en je schuld wordt geregistreerd + je wordt op de hoogte gehouden van verdere afhandeling.@ man van hummertime: wat heeft het voor zin om te roepen dat je geld krijgt als ze geen geld heeft!