kissmeB schreef:[wel vreemd al die ophef..als anky een paard uit spanje haalt hoor je er ook (bijna)niemand over
Ook niet over het paard.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelientje schreef:Gisteren hoorde ik dit toepasselijke gesprek van de commentatoren in Hickstead.
Lancet is a 17 year old Dutch bred horse.
No Lancet is an 18 year old German bred horse.
O I always thought he was Dutch.
No he was born in Germany and then went to Holland. This is what they do the Dutch and the Germans. They buy each other's horses.![]()
![]()
Hermelientje schreef:Gisteren hoorde ik dit toepasselijke gesprek van de commentatoren in Hickstead.
Lancet is a 17 year old Dutch bred horse.
No Lancet is an 18 year old German bred horse.
O I always thought he was Dutch.
No he was born in Germany and then went to Holland. This is what they do the Dutch and the Germans. They buy each other's horses.![]()
![]()
flamon schreef:even terug komen op mijn berichtje. De vader van een van de inmiddels ex eigenaren van Bretton woods had gezegd dat hij niet verkocht was dit kwam omdat zijn zoon het paard niet wilde verkopen maar de mede eigenaar Nico Wittens stemde wel in bij de verkoop. Met overleg is er dan toch besloten dat Bretton woods verkocht is aan Duitsland.
flamon schreef:klopt. hij vond het zelf heel jammer maar de prijs die er voor geboden werd was gewoon te hoog om te weigeren. Vooor het zelfde geld is bretton woods volgende week kreupel en is er niks meer mee te beginnen. dan was beetje de beredenering van Nico
Ketaki schreef:tja je kunt nu ook denken dat PS geen goede maar matige ( zeg ik het goed zo)
veulens fokt, en Nederland juist de beste sportpaarden, want hij haalt ze wel allemaal uit Nederland weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Aranel schreef:Ik hoop dat PS nu even verzadigd is met al die paarden die hij nu gekocht heeft (of dat z'n portemonnee het niet meer aankan, wat ik betwijfel..).
Ben bang dat Voice ook snel weg is wanneer hij hoge ogen gaat gooien, wat 'ie ongetwijfeld zal gaan doen! En Parzival, die mag ook niet weg
Suzanne F. schreef:Goh zonde.... Mag hij nog wel voor Nederland WK jonge dressuurpaarden starten??
Jeetje waar haalt die vent het geld vandaan???