Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

paardenfreak schreef:nou op die boerenpaarden zitten no niet echt goede ruiters.. jeetje eentje hobbelt wel heel erg mee handen heel hoog.. die beesten zijn niet gemaakt om 5 rondes te galoperen.. je ziet al die trekpaarden meteen al in draf vallen..
Citaat:een paard loopt zonder ruiter mee..
Titsia schreef:Ook ik ken het paard in kwestie en de eigenaar (dus niet de amazone!), zoals evih al zei, het paard liep nog regelmatig dagtochten etc mee, dus was zeker NIET ongetraind! Osca was een BWP merrie en als ik nog goed kan tellen zou ze dan zelfs maar 20 geweest zijn. Ik heb nog met dit paard op stal gestaan en weet dus wat ze qua conditie wel of niet aankon.
Carl moest je hier mee lezen enorm veel sterkte met het verlies van Osca en trek je niets aan van al die berichten hier!
Larisske schreef:Ik hoop nogmaals een goede afloop voor de amazone
Hopelijk houdt ze er geen ernstige rugproblemen.
Nogmaals wil ik zeggen dat dit een ongelukkig ongeluk was voor onze jaarlijkse processie.
Ik heb een filmpje hier van 2 jaar geleden waar alles rustig eraan toe gaat. Zoals je ook aan ziet loopt elk paard hoe hij wilt, zoals op het einde het boerenpaard zelfs in draf gaat.
http://www.youtube.com/watch?v=iNfB1LawssM&feature=related
Wat de cap betreft, dit is waar maar op de site van het evenment staat ook dat een cap gevraagd wordt. Maar om dit te controleren is gekkenwerk. Je kan moeilijk alle ruiters die dit niet doen even wegsturen..