Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marisjuuuuuh schreef:Het paard wat onder de vangrail is gekomen, en dus is overleden was niet van Karin zelf.
Maar van een vriendin Nathalie..
Karin bracht de paarden elke dag naar een stuk land vlakbij Manege de Dollard te Winschoten, dit omdat ze zelf niet zoveel land bij huis heeft.. Ze had net de hele avond les gegeven, en was dus klaar en had de paarden op de kar gezet om weer naar hun stal te gaan.. En dan gebeurd dit......
Janine1990 schreef:Scandicnr1: Een zwaardere auto kan een trailer beter in bedwang houden, heb ik opgemaakt uit het verhaal van liess1... Dat betekent niet dat een zwaardere auto het ongeluk per definitie had beperkt, maar er was wel een kans geweest.
Antwoord op mijn vraag is daarmee gegeven, maakt de discussie voor mij begrijpelijker. Misschien voor jou ook, als je het hebt gelezen.
Janine1990 schreef:Scandicnr1: Een zwaardere auto kan een trailer beter in bedwang houden, heb ik opgemaakt uit het verhaal van liess1... Dat betekent niet dat een zwaardere auto het ongeluk per definitie had beperkt, maar er was wel een kans geweest.
Antwoord op mijn vraag is daarmee gegeven, maakt de discussie voor mij begrijpelijker. Misschien voor jou ook, als je het hebt gelezen.