PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 13:36

Oh waves, waves, waves.... briljant... :') :') :') :') _O- _O- _O-

*klimt weer op stoel*

Hm, valt het jullie ook op dat er zoveel allochtone paarden voorbij komen in Opsporing Verfjord?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 13:40

Ach weet je...ik doe wel weer alsof mijn neus bloed. Met mijn autochtone Gelderse zit ik lekker veilig in de conservatieve hoek.

Waves +:)+

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 13:42

NatasjavE schreef:
Ach weet je...ik doe wel weer alsof mijn neus bloed. Met mijn autochtone Gelderse zit ik lekker veilig in de conservatieve hoek.

Toch wel tot in de 4e generatie he :P

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 13:46

Rinske schreef:
*Nieuwsfilts*

"Vanaf nu is de paardenburka verboden en op het dragen zullen zware straffen staan."

Afbeelding

:')

:)) _O-

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:23

randalinpony schreef:
Hm, valt het jullie ook op dat er zoveel allochtone paarden voorbij komen in Opsporing Verfjord?

_O- _O-

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:28

NatasjavE schreef:
Maar hoe in hemelsnaam kan je je zelf zo onsterfelijker belachelijk maken door te roepen dat de alochtone paarden terug moeten naar Polen.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

De lachers lachen om zichzelf.
De man heeft namelijk fundamenteel gelijk; de Koniks zijn faunavervalsing in NL. Net als konijnen in Australië.

Deze dieren horen niet thuis in de NL natuurgebieden en eten daar een berg voedsel voor de dieren die wél van nature in NL voorkomen.
Dat is in de Oostvaardersplassen ook zo. Ook daar horen de Koniks of wat voor paardenras ook niet te lopen maar reewild, wilde zwijnen e.d.

Staatbosbeheer en Natuurmonumenten roepen ook heel slim niet ´paarden´ maar ´grote grazers´.

Er horen geen paarden in de NL natuur. Dat is faunavervalsing. Kunstmatige concurrentie voor de wél inheemse dieren.
Wég met die paarden uit de NL natuurparken.

Je lacht dus gewoon om je eigen onbenul als je om deze man lacht door de woordkeuze in de pers.

Anya

Re: PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:33

Je bedoelt inheemse konijnen HC?
Die zijn ook niet inheems. Ik stel voor dat we die de grens over kukelen. Behalve de witte konijnen dan. Die mogen blijven.

Nee, deze man zoekt drogoplossingen. De echte discussie is of er wel of geen natuur is in Nederland. En of je dus dieren wel op niet moet bijvoeren als je ze in zet om een gebied open te houden.

Alle gefokte paarden, ezels, geiten dan ook een grens over. Zelfs ons KWPN is vergeven van Duits bloed :)

Nu ik erover nadenk. Wij allemaal het land uit. Tenminste alle afstammelingen van Hugenoten of Batavieren :D

En jij mag als halve Spanjaard natuurlijk alleen nog onder begeleiding Nederland binnen ;)

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:34

Er horen ook geen mensen in NL. Of wacht... vanaf welk jaartal wil je gaan tellen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:34

HC wat weet je alles toch altijd briljant serieus te nemen... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:36

Janine1990 schreef:
HC wat weet je alles toch altijd briljant serieus te nemen... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dat bedoel ik dus.
Levert de PVV eens een goede grap. Ga jij er bloedserieus op in. *\o/*

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:37

Hahaha, omg hilarisch weer... En dat maakt deel uit van de regering van dit land...

Weet iemand hoe het dan zit met mijn paard, het is dan wel een NRPS, maar bijna al haar familie is arabisch. Ik ben bang dat de PVV haar toch als allochtoon gaat zien...

(even serieus, er zijn betere alternatieven om verstoringen van het ecosysteem terug te dringen en échte ongerepte natuur, die niet is door mensenhanden is aangepast, vind je hier uberhaupt niet eens meer, dus dat streven is nogal belachelijk imo.)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:40

sarabande schreef:
NatasjavE schreef:

Toch wel tot in de 4e generatie he :P

Shit...nee vanaf de 3e generatie allemaal Duitsers... ;(

Dacodaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:42

Citaat:
Je lacht dus gewoon om je eigen onbenul als je om deze man lacht door de woordkeuze in de pers.

Dank je HC! De woordkeuze van de pers maakt dit een lachertje, terwijl hij in mijn ogen een heel goed punt heeft, maar serieus reageren is niet de bedoeling in dit topic, begrijp ik. Jammer.
Laatst bijgewerkt door Dacodaco op 19-02-11 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvontjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:43

haha laat ze eens bezig gaan met andere dingen ipv allochtone paarden! Kom op zeg hahaha. Ik stuur mijn welsh weer terug naar Engeland:P

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:44

Dacodaco schreef:
Dank je HC! De woordkeuze van de pers maakt dit een lachertje, terwijl hij in mijn ogen een heel goed punt heeft, maar serieus reageren is niet de bedoeling in dit topic, begrijp ik. Jammer.

Ja, tis goed met je. Hij zegt het toch echt zelf al op een idiote manier: tweede filmpje, onderaan vanaf 1.10 min.
http://www.omroepgelderland.nl/web/Verk ... bsurd.html

Yvontjuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:46

Was gisteren ook op tv. Een omroep ging door gelderland heen om te vragen aan mensen hoe hun over die allochtone paarden en koeien dachten.... ze vonden het allemaal maar belachelijk... Wat een stunt

NatasjavE

Huertecilla schreef:
NatasjavE schreef:
Maar hoe in hemelsnaam kan je je zelf zo onsterfelijker belachelijk maken door te roepen dat de alochtone paarden terug moeten naar Polen.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

De lachers lachen om zichzelf.

Ja hoor...ga je gang. :D Ik ben een onbenul.

Van een politicus verwacht ik een plan. En het enige wat de PVV doet is roepen en helemaal niks oplossen.

Natuurlijk horen die koniks daar niet. Maar wat moeten ze er in Polen mee? Kom met iets waardoor het gecreëerde probleem wordt opgelost.

Dus als jij denkt dat we alleen maar om de woordkeus lachen hier, jij daar ver weg in Spanje, dan ben je net zo'n onbenul als ik.

:D

Janine1990

Ik kan het filmpje niet zien...

Dacodaco

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:47

"dus u wilt geen buitenlandse dieren?" denk dat de journalist zichzelf best grappig vond.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:47

NatasjavE schreef:
Ja hoor...ga je gang. :D Ik ben een onbenul.

Van een politicus verwacht ik een plan. En het enige wat de PVV doet is roepen en helemaal niks oplossen.

Natuurlijk horen die koniks daar niet. Maar wat moeten ze er in Polen mee? Kom met iets waardoor het gecreëerde probleem wordt opgelost.

Dus als jij denkt dat we alleen maar om de woordkeus lachen hier, jij daar ver weg in Spanje, dan ben je net zo'n onbenul als ik.

:D

Achjaaa... Wij kunnen in ieder geval nog om onszelf lachen toch? :P

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:49

Janine1990 schreef:
Achjaaa... Wij kunnen in ieder geval nog om onszelf lachen toch? :P

O, ja zeker....maar ook de "woordkeus" vind ik weer eens hilarisch te noemen. :D

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:50

HC, je hebt misschien wel gelijk - maar ik vraag me af of de PVV zich serieus heeft verdiept in deze achtergronden...

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:53

Hahahahahaha ohhh dat meen je niet... geniaal dit... :') _O- :') _O-

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:54

Straks moeten ook de friese paarden het land uit omdat ze zwart zijn :')

Kitty84

Re: PVV: 'Allochtone konikpaarden moeten terug naar Polen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:59

Ik dacht eerst...goh misschien heeft hij wel een punt en bekijkt hij het vanuit dierenwelzijn ofzo...elke keer dat gezeur met grazers die afgeschoten moeten worden omdat er op die postzegel natuurgebied waar ze leven niet genoeg te eten is....

Maar nee...dit is weer zo'n roep om aandacht...jammer