*klimt weer op stoel*
Hm, valt het jullie ook op dat er zoveel allochtone paarden voorbij komen in Opsporing Verfjord?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Maar hoe in hemelsnaam kan je je zelf zo onsterfelijker belachelijk maken door te roepen dat de alochtone paarden terug moeten naar Polen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Citaat:Je lacht dus gewoon om je eigen onbenul als je om deze man lacht door de woordkeuze in de pers.
Dacodaco schreef:Dank je HC! De woordkeuze van de pers maakt dit een lachertje, terwijl hij in mijn ogen een heel goed punt heeft, maar serieus reageren is niet de bedoeling in dit topic, begrijp ik. Jammer.
Huertecilla schreef:NatasjavE schreef:Maar hoe in hemelsnaam kan je je zelf zo onsterfelijker belachelijk maken door te roepen dat de alochtone paarden terug moeten naar Polen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De lachers lachen om zichzelf.
Je lacht dus gewoon om je eigen onbenul als je om deze man lacht door de woordkeuze in de pers.
NatasjavE schreef:Ja hoor...ga je gang.Ik ben een onbenul.
Van een politicus verwacht ik een plan. En het enige wat de PVV doet is roepen en helemaal niks oplossen.
Natuurlijk horen die koniks daar niet. Maar wat moeten ze er in Polen mee? Kom met iets waardoor het gecreëerde probleem wordt opgelost.
Dus als jij denkt dat we alleen maar om de woordkeus lachen hier, jij daar ver weg in Spanje, dan ben je net zo'n onbenul als ik.