Hilarisch stukje, Paul stond echt met z'n mond vol tanden! Goed gebekt, die Edward.
Ik hoor hier overigens niemand over de TV-kantine waar Anky nagedaan werd. (ook afgelopen vrijdag)..... Was sterk overdreven, maar ze hebben haar goed bestudeerd... Knap gedaan!
enny
Geplaatst: 05-12-10 14:23
Die heb ik wel gezien! En ook erg om moeten lachen Sowieso vond ik de hele tvkantine erg leuk. De show met Edward kijk ik wel even op mn werk na, want het geluid van mijn laptop doet het niet meer en dat is toch minder leuk
Op 1 of andere manier lukt het me niet om de aflevering terug te kyken. ik kom wel op de site maar de uitzending start niet. als ik byv die van donderdag wil zien lukt het wel maar die van vrydag niet.. ben ik de enige met dit probleem??
Leuk stukje wel , ik ben geen totilas fan ,maar vind het wel sneu voor edje..lijkt me heel vreemd om een ander met jou paard te zien presteren....wel een beetje jammer dat ie van het paard van sinterklaas af viel
Nikita98
Geplaatst: 06-12-10 15:33
Toen ik hoorde dat Edward Gal bij Paul de Leeuw in de show moest komen dacht ik als eerste 'arme Edward'. Maar hij maakte een paar flinke opmerkingen waar Paul zelf ook niet op wist te reageren.
Vendoux
Geplaatst: 06-12-10 21:22
Edward was geweldig.. ben geen fan Paul zn show maar heb genoten!! Wat is Edward toch grappig.. dat hij op dat paard ging!!