Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_Blimm schreef:Sjonge, jonge... die man rijdt er voor de 6e keer op... geef hem de tijd, en geef dan maar eens je mening.
Charlottje schreef:Iedereen mag toch zijn eigen mening/manier van verwerken hebben?
Al vind ik het geen stijl hebben, maar goed ieder zijn ding...
scheepie schreef:Au au, wat doet dat zeer, azijn pissen.
Hallo, Totilas is verkocht, klaar. Lig daar echt niet wakker van.
Is alleen jammer, maar de wereld draait door.
Was allang en breed duidelijk dat PS een Duitse ruiter zou zoeken. Die heeft hij gevonden.
En als ik nog keer wil kijken naar Totilas en Edward, kijk ik wel op youtube.
BIJ DEZE WENS IK MATHIAS RATH EN TOTILAS HEEL VEEL SUCCES IN DE TOEKOMST.
james1965 schreef:Rath gaat toch altijd kritiek krijgen als die met Totilas verschijnt. Als hij goed scoort, is dat natuurlijk logisch want Gal heeft hem zo goed getraind.
Als hij slecht scoort, is Totilas natuurlijk veel te goed voor zo een ruiter. Ik hoop dat het geen vergiftigd geschenk is.
Ayasha schreef:Charlottje schreef:Iedereen mag toch zijn eigen mening/manier van verwerken hebben?
Al vind ik het geen stijl hebben, maar goed ieder zijn ding...
Manier van verwerken? Wat moet er verwerkt worden? Dat een paard dat ze 4x in de ring gezien hebben toen ze in de tribune zaten nu onder een andere blonde ruiter loopt? Als je dat soort dingen al moet "verwerken" gaat de wereld nog verdomt hard aankomen als ze een keer echt wakker moeten worden.
Ik denk dat Totilas een fijne ruiter gaat hebben aan Rath
scheepie schreef:Miss_Blimm schreef:Sjonge, jonge... die man rijdt er voor de 6e keer op... geef hem de tijd, en geef dan maar eens je mening.
Ehh zeg ik dat dan?
Geef alleen maar aan, dat de egards voor Edward zijn dat hij Totilas netjes heeft opgeleid (zegt vader van Matthias dat Edward Totilas netjes heeft opgeleid en Mathias daar nu profijt van heeft). Na, dat is een compliment.
En ja, het moet blijken zoals ik schrijf ( de toekomst zal uitwijzen schreef ik letterlijk ) hoe ze als combinatie samen zullen zijn.
Nergens schrijf ik dat ik het Mathias niet gun.
Alleen dat interview waarin in iedere zin over das wunderpferd wordt gesproken door verslafgeefster en Matthias, dat vond ik beetje overdreven. Het is een heel goed paard, maar je moet het er wel uitrijden en de klik hebben, zoals Edward zelf ook aangaf in interview.
Dat mag, is openbaar forum. Dus even russstigggggg, denk aan je hart.
Alle beste voor Mathias en Totilas, evenzo voor Edward en Sishter de Jeu.
Zo duidelijk, voordat ik iedereen over me heen krijg dat ik Mathias de kans niet gun.
Miepie1980 schreef:Nu nog wat onzeker maar mag het zeg als je voor de 6e keer een paard rijdt. Als ik kijk wat hij er nu al uitrijdt belooft dit geduchte concurrentie te worden in de toekomst.
Liene schreef:Rath gaf aan dat hij met Totilas in het outdoor seizoen van 2011 wil beginnen met op wedstrijd te gaan. Hij lijkt goed met de druk die er rond het rijden van Totilas hangt, om te gaan: "Ik ben niet bang om op wedstrijd in Rotterdam te gaan. Als ik me kwalificeer zou ik heel blij zijn." "Toen ik de eerste of de tweede keer op Totilas reed, dacht ik wel na over die druk want wat Gal heeft bereikt is gewoon ongeloofelijk. We zullen hard werken om die prestaties te evenaren. Ik verwacht niet om twee nieuwe wereldrecords te rijden in de eerste wedstrijd. Ik ga proberen te starten waar Edward eindigde. "