Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: Morgenavond persconferentie Paul Schockemohle over Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 10:11

helemaal mee eens Slimmerik !

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 11:55

IngridM schreef:
_/-\o_

ik kan er zo NIET bij dat mensen dan wel P.S. alswel M.A.R. geen succes wensen. Zeer zeer onsportief en kinderachtig gedrag !

Ik ook niet, de meesten reageren alsof het hun eigen paard was terwijl ze hem misschien zelfs nooit irl hebben gezien en dan dat gezeur over Matthias, alsof het een manegeruiter is die zijn eerste wedstrijdpaard heeft gekocht.
Het is gewoon puur jaloezie en afgunst, ik heb bijna plaatsvervangende schaamte.

Het is jammer voor Nederland (en dat vind ik ook het ergste, Edward had het 10 jaar geleden al kunnen voorspellen) maar zo gaat het nu eenmaal, het is een prachtcombi en ik hoop dat ze vele successen zullen behalen, dan kunnen we toch mooi zeggen dat dat een Nederlands paard is (ookal heeft hij dan een buitenlandse vader).

x__danii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 15:28

Ik vind het erg jammer dat sommige mensen elkaar zo aanvallen...

Natuurlijk, het is jammer dat Nederland Totilas kwijt is, maar ik vind dat hij met Matthias een zeer mooie combinatie vormt.

En ja, een paard dat al op zo’n hoog niveau loopt zou wat ‘makkelijker’ kunnen winnen, maar vergeet niet dat de ruiter op zijn rug het dier moet vertellen wat de bedoeling is. Als je als ruiter de juiste knopjes niet weet te vinden, dan kom je nergens met het paard. Wat ik tot nu toe heb gezien van Matthias en Totilas ziet erg goed uit, mooie combinatie!

Ik wens de nieuwe combi veel geluk toe :)! Het is toch super dat een jonge talentvolle ruiter de kans krijgt om zo’n toppaard te rijden. Ben erg benieuwd naar de resultaten die ze samen zullen gaan halen.

myhorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:46

arme totilas