Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:09

*zucht*
Ik snap niet waarom iedereen het niet eerlijk vind als Rath met Toot een eerste plaats haalt ? :)
Tuurlijk hij heeft Toot niet zelf opgeleerd maar paard & ruiter kunnen nog steeds van elkaar leren & je hebt ze nog niet eens zien rijden ! ;)
En paard is niet automatisch, je moet het er als ruiter allemaal ZELF uithalen dus ik vind ik het zeker een topprestatie als Rath met Toot een eerste plaats behaald !
Want zeg nu zelf waarschijnlijk denkt niemand dat Rath meteen met Toot een eerste plaats zal behalen omdat Edward steeds die plaats met Toot behaalde en volgens iedereen kan enkel Edward het beste op Toot rijden.
Dus ik vind dat het zéker wel eerlijk verdiend & welterecht is als Rath met Toot een eerste plaats zou halen ! :)
Vind het allemaal maar onzin dat men zegt dat hij het helemaal niet verdient ;)

rocky21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:11

Ach denk dat Totilas geen betere stal kan krijgen dan bij Linssenhof! Hoop dat we Totilas weer snel in de ring zien en dat we er weer van mogen en kunnen genieten. Ik wens Mathias veel succes en vooral heel veel plezier toe! :D

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:13

als ik een tolilas zou zijn zou ik toch liever edward op mijn rug hebben dan matthias

Cadence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:18

nijland schreef:
als ik een tolilas zou zijn zou ik toch liever edward op mijn rug hebben dan matthias

Omdat?

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:21

Cadence schreef:
nijland schreef:

Omdat?

ik edward een betere ruiter vind dan matthias. vind matthias nogal bewegelijk met zijn handjes

ZiekieLove

Re: Matthias Alexander Rath is de nieuwe ruiter voor Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:26

moest matthias even opzoeken want kende hem eerlijk gezegd niet...maar vind m ook goed vriendelijk en met respect rijden, ben het idd wel eens met wat hierboven wordt gezegd over zijn handen, dat viel mij ook op..

maar toch..ik denk dat edward en totilas gewoon voor elkaar gemaakt waren....blijf het zonde vinden...maar ben erg benieuwd naar deze nieuwe combinatie!

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:40

En dan spelen de stiefmoeders in sprookjes altijd de slechterik?
Volgens mij heeft Matthias dan de hoofdprijs met deze ;)
Wat een superkans voor de jongen, ik wens de combinatie veel succes en een fijne samenwerking toe.
Benieuwd waar het toe leidt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:42

Ben benieuwd hoe hij bij iemand anders loopt.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:48

Adil18 schreef:
Ik blijf bij mij spreuk: Een goede ruiter komt met een minder goed paard verder, dan een minder goede ruiter met een toppaard.

Daar zeg je een waar woord. Zoals vaker gezegd: we gaan het afwachten. Zelfs mét alle knoppen erop kan niet iedereen die dan ook maar bedienen. Daarmee zeg ik niet dat Rath een minder goede ruiter is -- nee, maar de 'magische klik' zal hij nog moeten vinden. Vindt hij deze niet, dan wordt Totilas na verloop van tijd niets meer dan één van de vele andere goede paarden. Edward Gal heeft het eruit kunnen halen, Rath krijgt tijd genoeg om het te bewijzen of hij dat ook kan.

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:55

Ik ben zéér benieuwd naar deze combinatie, al blijf ik het enorm jammer vinden.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:03

nou ik ben heel benieuwd hoe deze beslissing gaat uitpakken!
ik ben nooit zo gecharmeerd van deze meneer, maar wie weet...

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:06

Nou zit ik te denken he maar hoe zal het nou in het vat gegoten zijn qua sportrechten?

Zouden de Rath's voor een x aantal jaar de sportrechten in bezit hebben?
En zo ja wat zou er gebeuren als het contract tot een einde loopt?
Zou Toot dan enkel de dekdienst in gaan of zou er dan weer een nieuwe ruiter opkomen?
In deze ervan uit gaande dat de rechten niet verlengt zullen worden om wat voor reden dan ook.

En wat nou als blijkt dat Alexander Rath en Totilas totaal niet mee kunnen draaien aan de top, wat zal PS dan gaan doen? Want als dat zo zou zijn dan zal Toot als dekhengst ook wel ineens veel minder in trek komen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:10

Isabell Werth? :+ Totilas is toch ook onder Edward zijn r**t geschoven? :? Anders had een ander 'm niet kunnen verkopen hoor.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-11-10 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd

Arabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:17

PERENBOOMPIE schreef:
Ze kopen zich in of hebben toevallig een goed paard onder d'r R**T toegeschoven gekregen,maar talent aan ruiters,trainers of goede paarden hebben ze niet,dat alles moet uit Nederland komen en ondertussen alles wat Nederlands is afkraken puur uit onmacht!

Klaus Balkenhol heeft volgens mij nog nooit een paard onder iemand achterste vandaan gekocht en reed vroeger toch niet onverdienstelijk wedstrijden...

Verder vind ik dit gedoe hier werkelijk heel triest. Mijn ervaring is dat het vaak moeilijker is om een paard te rijden waar een ander de knoppen erop gezet heeft dan het rijden van een zelf opgeleid paard. Ik ben heel benieuwd hoe deze combinatie het gaat doen.

ZarcoTje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:18

Ayasha schreef:
Isabell Werth? :+ Totilas is toch ook onder Edward zijn r**t geschoven? :? Anders had een ander 'm niet kunnen verkopen hoor.

Ja daar dacht ik net ook aan, aan Isabell Werth, ga je mij toch echt niet wijsmaken dat zij een slechte amazone is en haar paarden komen toch wel degelijk NIET van Nederland hoor =s
Ik vind net dat Isabell Werth tijdens de tijd van Edward en Toot erg in de schaduw stond, het begon vreemd te worden vind ik dat de jury's haar zo'n lage score's begonnen te geven, zonde, zo zonde want ze is een geweldige goede amazone en ze heeft ook geweldige goede paarden !
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 28-11-10 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:29

Nou ik wens beide erg veel succes en een succesvolle toekomst. :P

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:39

ik wens matthias al het beste, en vooral ook Totilas. Toch zal ook winst van hun altijd deels een verdienste blijven van Edward. Ookal moet Matthias altijd zelf nog steeds sturen om Totilas ondanks al diens geweldige kwaliteiten de proef door te rijden ;)

Maar ik wens de concurrenten natuurlijk evenveel succes :Y) Edward met een nieuw toppertje, maar ook Adelinde met Parzival, of Laura met Mistral, want van hun ben ik ook fan. En ik hoop dat ze het Matthias héél moeilijk gaan maken. maar de beste mag winnen, ook als dat Totilas is die onder de verkeerde vlag loopt....

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:46

Jannepauli schreef:
Adil18 schreef:
Ik blijf bij mijn spreuk: Een goede ruiter komt met een minder goed paard verder, dan een minder goede ruiter met een toppaard.

Daar zeg je een waar woord. Zoals vaker gezegd: we gaan het afwachten. Zelfs mét alle knoppen erop kan niet iedereen die dan ook maar bedienen. Daarmee zeg ik niet dat Rath een minder goede ruiter is -- nee, maar de 'magische klik' zal hij nog moeten vinden. Vindt hij deze niet, dan wordt Totilas na verloop van tijd niets meer dan één van de vele andere goede paarden. Edward Gal heeft het eruit kunnen halen, Rath krijgt tijd genoeg om het te bewijzen of hij dat ook kan.

Eens :j

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:50

ik ben benieuwd hoe deze combinatie er uit gaat zien in de ring :j

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:53

Fijn dat er duidelijkheid is.
Nu kan Edward verder met z'n andere paarden zonder die vragen van 'misschien... ', wat als... etc.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:55

Dus het is niet knap wat Steffen met Ravel presteert? En wat Emma met Lancet presteert? En wat Katherine met Nartan presteert? Hallo mensen, waar zijn we mee bezig...
Matthias heeft een kans gekregen en die heeft hij met beide handen aangepakt. Dat dat dankzij zijn stiefmoeder is is een feit. Maar is hij dan meteen een slecht mens? Want zo komen jullie reacties wel over.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:13

ZarcoTje schreef:
*zucht*
Ik snap niet waarom iedereen het niet eerlijk vind als Rath met Toot een eerste plaats haalt ? :)
Tuurlijk hij heeft Toot niet zelf opgeleerd maar paard & ruiter kunnen nog steeds van elkaar leren & je hebt ze nog niet eens zien rijden ! ;)
En paard is niet automatisch, je moet het er als ruiter allemaal ZELF uithalen dus ik vind ik het zeker een topprestatie als Rath met Toot een eerste plaats behaald !
Want zeg nu zelf waarschijnlijk denkt niemand dat Rath meteen met Toot een eerste plaats zal behalen omdat Edward steeds die plaats met Toot behaalde en volgens iedereen kan enkel Edward het beste op Toot rijden.
Dus ik vind dat het zéker wel eerlijk verdiend & welterecht is als Rath met Toot een eerste plaats zou halen ! :)
Vind het allemaal maar onzin dat men zegt dat hij het helemaal niet verdient ;)

ik denk juist WEL dat men verwacht dat hij met totilas toch wel 1e wordt... het 'sprookjespaard' kan met elke ruiter winnen ofzo... ik weet het niet?! maar toch de komende wedstrijd zal voor rath een enorme druk opleveren... eens zien of hij dat aan kan of dat hij bezwijkt onder de druk!

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 23:58

ben echt heel benieuwd hoe hij onder iemand anders zal lopen!!

Jovibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 01:02

ik blijf ik zuur vinden dat totilas nu in Duitse handen is En dat er een Duitser mee zal starten,
maar daarom gun ik het rath wel ;) wie wil er nou niet zo'n paard :P

xxsamm_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 10:22

Jolliegirl schreef:
Veel succes ermee....

Ben benieuwd...

Niemand zal de combinatie ooit nog nadoen of overtreffen.

Precies! :D

Ook heel gemeen van mezelf hr, maar ik hoop toch zó dat het helemaal mis gaat }:)