Edward Gal sluit een nationaliteitswissel niet uit *update*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:19

Elin_ schreef:
Dan heb JIJ het zo meegemaakt en er zo op gereageerd , dus omdat jij dat zo vind moet edward dan hetzelfde voelen en doen als jij ?
Of u sorry :o

Als je het topic doorleest zie je dat ik helemaal geen opmerking in die zin heb gemaakt zoals jij als voorbeeld aandroeg. Ik heb enkel gezegd dat ik het een groot risico zou vinden wanneer Gal voor een enkel paard van nationaliteit zou wissellen. Beetje beter lezen, misschien?

Ik kan echter wel begrijpen dat sommige bokkers zo reageren als jij als voobeeld gaf een aantal posts terug.

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:22

Ik zou het heel goed begrijpen. Totilas is nou eenmaal een "once in a lifetime experience"
Dus als PS Edward zou vragen, zou ik zeggen: GO FOR IT !!!

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:23

Ik geloof dat ik maar stop met mijn pogingen dressuurmensen te begrijpen.
Wat een stelletje huichelaars zijn jullie zeg.
Eerst maken jullie de eigenaar van Totilas uit voor rotte vis en wordt hij bijna bedreigd omdat hij zijn eigendom aan een ander, nog wel een duitser heeft verkocht. En nu zeggen de meesten van jullie "het te begrijpen" dat Edward de duitse nationaliteit aanneemt.
Wie is er nu gek?

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:25

Adil18 schreef:
Elin_ schreef:
Dan heb JIJ het zo meegemaakt en er zo op gereageerd , dus omdat jij dat zo vind moet edward dan hetzelfde voelen en doen als jij ?
Of u sorry :o

Als je het topic doorleest zie je dat ik helemaal geen opmerking in die zin heb gemaakt zoals jij als voorbeeld aandroeg. Ik heb enkel gezegd dat ik het een groot risico zou vinden wanneer Gal voor een enkel paard van nationaliteit zou wissellen. Beetje beter lezen, misschien?

Ik kan echter wel begrijpen dat sommige bokkers zo reageren als jij als voobeeld gaf een aantal posts terug.

Ik zei mijn eerste reactie gewoon openbaar ;) en mijn VB is dus ook van iemand die ook zijn mening openbaar had gezet ;)
Ik heb nergens op het begin echt het doel gehad om met u in discussie te gaan (het is niet erg , discussie mag als het maar netjes blijft ;) ) maar u reageerde op mij
Dus wat u beweerd slaat niet aan op mij ;) Aaangezien ik eigenlijk niet eens tegen u praatte maar gewoon mijn mening gaf ;)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:26

juliomariner schreef:
Eerst maken jullie de eigenaar van Totilas uit voor rotte vis en wordt hij bijna bedreigd omdat hij zijn eigendom aan een ander, nog wel een duitser heeft verkocht. En nu zeggen de meesten van jullie "het te begrijpen" dat Edward de duitse nationaliteit aanneemt.
Wie is er nu gek?

Hoho niet iedereen over 1 kam scheren ;) Vind het ook niet erg vriendelijk zoals Huichelaars?
Iedereen mag zijn mening geven ,zonder daarbij een ander zijn waarde te beschadigen okie?

Fijn danku :')

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:27

Elin_ schreef:
Ik zei mijn eerste reactie gewoon openbaar ;) en mijn VB is dus ook van iemand die ook zijn mening openbaar had gezet ;)
Ik heb nergens op het begin echt het doel gehad om met u in discussie te gaan (het is niet erg , discussie mag als het maar netjes blijft ;) ) maar u reageerde op mij
Dus wat u beweerd slaat niet aan op mij ;) Aaangezien ik eigenlijk niet eens tegen u praatte maar gewoon mijn mening gaf ;)

Ok, een beetje heen en weer, maar ik denk dat ik het begrijp. Klein misverstandje dan, excuus!

En vind het erg lief en netjes van je, maar je hoeft tegen mij geen 'u' te zeggen hoor :+

Elin_

Re: Edward Gal sluit een mogelijke nationaliteitswissel niet uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:29

Maakt niet uit ;)

Haha sorry :+ maar ik ben dat gewend en om me nou in een discussie te mengen met Jij dit , jij dat vind ik op het eerste gezicht zo brutaal :+
En vooral omdat ik jonger ben de de meeste hier :')

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:29

juliomariner schreef:
Wie is er nu gek?

Ben je bij voorbaat een dressuurmens als je Edward het gunt om weer op Totilas te kunnen rijden ten kosten van zijn nationaliteit?

Thorstensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:30

Ik zou het zelfs leuk vinden als Edward voor Duitseland gaat rijden. Na al die jaren in Nederland een combinatie te hebben gevormd zullen ze toch altijd altijd als Nederlands worden gezien. Zeker als ze samen blijven.

Kunnen we lekker Duitseland uit gaan lachen dat ze een Nederlands paard, en een Nederlands ruiter nodig hadden om te winnen. :+ BWHAHAHAHAHAHA....

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:33

Dat geeft toch wel te kennen hoe enorm gek Edward op Toot is want zo'n keus maak je niet zo maar eventjes!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:33

flickr schreef:
Ik zou het zelfs leuk vinden als Edward voor Duitseland gaat rijden. Na al die jaren in Nederland een combinatie te hebben gevormd zullen ze toch altijd altijd als Nederlands worden gezien. Zeker als ze samen blijven.

Kunnen we lekker Duitseland uit gaan lachen dat ze een Nederlands paard, en een Nederlands ruiter nodig hadden om te winnen. :+ BWHAHAHAHAHAHA....

Wat een goddelijk volwassen reactie toch weer.... :Y)

shalalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:35

Ik vind erg krankzinnig voor woorden als iemand zijn Nationaliteit gaat wisselen voor een PAARD 8)7

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:35

ik zou het zeker wel begrijpen van Edward's kant :j misschien wel iets om ERG goed over na te denken, want van nationaliteit veranderen voor een paard gaat wel ver. Maar, als het zou gebeuren zou ik het wel jammer vinden. Zou 1. wel willen zien of Toot net zo goed is met een andere ruiter op z'n rug, en 2. jammer voor de Nederlandse dressuursport natuurlijk, als ze zo'n topruiter kwijtraken.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:40

shalalie schreef:
Ik vind erg krankzinnig voor woorden als iemand zijn Nationaliteit gaat wisselen voor een PAARD 8)7

Dat vind jij / u ,maar jij / u weet niet hoe Edward dit voelt ;)
Misschien doe(t) jij / u het niet maar hij dus kennelijk wel.

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:43

@juliomariner:
Wie heeft jou ooit gevraagd een ander mens te begrijpen? En om dan meteen maar een groep uit te maken voor huichelaars, gaat mij een beetje te ver. Iedereen heeft recht op een mening en mag die mening uiten maar om dan meteen te gaan beledigen slaat nergens op.
In mijn ogen ben jij dan degene die gek geworden is.

@shalalie:
Waarom zou dit krankzinnig zijn?

shalalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:45

Elin_ schreef:
shalalie schreef:

Nee ik doe het niet, stel als het paard iets gebeurd en dan denk ik achteraf van 'had ik maar in NL moeten blijven'. Dan rij ik andere paarden die ik net zo goed voor NLse team kan rijden.... :)

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:49

shalalie schreef:
Nee ik doe het niet, stel als het paard iets gebeurd en dan denk ik achteraf van 'had ik maar in NL moeten blijven'. Dan rij ik andere paarden die ik net zo goed voor NLse team kan rijden.... :)

En stel dat je morgen overreden word door een bus? Zoals ik al zei is het leven een grote onzekerheid en kan je beter doen waar je plezier aan hebt dan je zorgen maken over morgen.
Wat morgen komt komt morgen heus wel niemand die daar iets aan kan doen.

Als je geen avonturen wil beleven, van het leven genieten en plezier hebben omdat het morgen allemaal anders kan zijn dan moet je je eigen opsluiten in je huis en er nooit meer uitkomen dan weet je zeker dat de risico's veel minder groot zullen zijn.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:51

shalalie schreef:
[
shalalie schreef:

Nee ik doe het niet, stel als het paard iets gebeurd en dan denk ik achteraf van 'had ik maar in NL moeten blijven'. Dan rij ik andere paarden die ik net zo goed voor NLse team kan rijden.... :)[/quote]

Tsja maar als mijn pony morgen dood is dan is ie ook dood en ik ben niet eens van Nationaliteit verwisseld :') dan kun je over alles beginnen ;)

shalalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:56

easygoing schreef:
shalalie schreef:

En stel dat je morgen overreden word door een bus? Zoals ik al zei is het leven een grote onzekerheid en kan je beter doen waar je plezier aan hebt dan je zorgen maken over morgen.
Wat morgen komt komt morgen heus wel niemand die daar iets aan kan doen.

Als je geen avonturen wil beleven, van het leven genieten en plezier hebben omdat het morgen allemaal anders kan zijn dan moet je je eigen opsluiten in je huis en er nooit meer uitkomen dan weet je zeker dat de risico's veel minder groot zullen zijn.

Avonturen beleven doe ik teminste :D Maar voor een paard de Nationaliteit verwisselen..... :n

Hij moet wel beseffen dat hij meerdere toppers op stal heeft staan, hij kan ook nog krijgen ook, hij heeft 2x bewezen dat hij in de top kan meedraaien en 3de x is heel goed mogelijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:57

Wat je er ook van vind, het zou de stunt van de eeuw zijn op dressuurgebied.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:58

@Shalalie
misscien gaat het hem neit om winnen ,maar om Totilas
ook daar weleens aan gedacht?

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 00:58

denk jij nou echt dat hij zich niet realiseert dat hij nog meer toppers op stal heeft staan?

Ik denk dat jij je niet realiseert wat Totilas voor een paard is en wat hij voor Edward betekent.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:02

Shalalie.

Een paar van die toppers zijn ook van hem nu, dus daarmee kan hij doen en laten wat hij wil en ook in duitsland zullen er vast toppers zijn die het bij hem super doen.

shalalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:04

Elin_ schreef:
@Shalalie
misscien gaat het hem neit om winnen ,maar om Totilas
ook daar weleens aan gedacht?

Ja, daar heb ik ook aan gedacht.

Het is mijn mening, dat moeten jullie maar accepteren en ik weet overigens wel dat Totilas echt een droompaard is. :)

Van mij mag hij naar Duitsland gaan, maar IK vind het krankzinning om Nationaliteit te laten wisselen voor het paard.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 01:06

shalalie schreef:
Van mij mag hij naar Duitsland gaan, maar IK vind het krankzinning om Nationaliteit te laten wisselen voor het paard.

En waarom vind je dat dan precies? En niet aankomen met "stel dat totilas zijn been breekt" of zo iets.
Van mij mag jij een mening hebben overigens hoor.