Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 12:25

xDenies schreef:
Vind het wel absurt om te lezen, dat Edward afstapte en een andere ruiter erop liet om even de bokken en steigers te overleven. Kan ie dat niet zelf? :3
Ja klinkt hard in jullie ogen, maar dat hoort bij het paardrijden.

Volgens mij krijg ik nu echt ruzie o_O

Hij kende dat paard totaal niet, dus ik snap dat hij er afspringt.. Wat zal jij in zn situatie doen, ik geloof niet dat jij het leuk zou vinden als jij het paard totaal niet kent?

Famke160301

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 16:12

Als je net als Edward Gal top dressuur rijdt, wil dit helemaal niet zeggen dat je makkelijk een bokkend paard uit zit. Gert van den Hof zit als t ware vastgelijmd in t zadel, maar die rijdt weer geen grand prix dressuur. Ieder zijn ding.
Heel logisch dus dat Edward Gal na t even geprobeerd te hebben, er iemand anders op zet die wél regelmatig op een bokkend paard zit en het dus ook veel makkelijker uit kan zitten.
Zou gewoon dom zijn om onnodig risico te lopen, dus ik vind dat Edward zijn verstand goed heeft gebruikt! En miss ook uit het oogpunt van de continuïteit van zijn werkzaamheden, maar zeker ook voor zijn gezondheid. Dit is niet laf, dit is je verstand gebruiken.

Ook is t africhten/zadelmak maken van jonge paarden een vak appart. Ook al ben je top ruiter, wil niet zeggen dat je ook een paard zadel mak kunt maken. En andersom natuurlijk ook. Miss ben je iemand die kei goed jonge paarden zadelmak maakt en zo vast als een huis in dat zadel zit, maar grand prix dressuur zit er voor jou miss wel helemaal niet in!

Nog even over t vertrek van Totilas heel logisch dat Edward baalt. Shit is dan nog netjes uitgedrukt :+

pinkrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 18:21

ja paarden komen en gaan als je zelf geen eigenaar bent. dat is super vervelend. heb dat al wel vaker gehoord.

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 10:59

Ahjoh, het is toch nooit goed. Had hij zelf wel op een ontploffende Totilas gaan zitten en met zijn lijf op de bakrand gepleurd, waardoor hij in de ziektewet komt, dan had hij weer commentaar gehad dat hij zo'n paard beter even door iemand anders had kunnen laten uitproberen. Nu is het weer niet goed dat hij dat ook daadwerkelijk heeft gedaan...

Wat iemand ook doet, het lijkt altijd wel reden tot discussie te zijn op Bokt. Zemelaars :O

Re: Vertrek Totilas voor Edward te pijnlijk om over te praten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 15:20

ag, ze hebben een zak met geld nu.
en het is en blijft een paard.
komt vast wel weer wat nieuws op hun pad ;)