Moeni11 schreef:Het is een penny actie, meer wil ik het niet noemen. Onbegrijpelijk en vooral hysterisch.
Helemaal mee eens. Hysterisch penny-gebeuren, heb er geen andere woorden voor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tafje schreef:Misschien een tip voor alle mensen die er "niet over uitgepraat raken" hoe belachelijk de actie voor Ed en Totilas is én het giro 555 verhaal... begin zelf een anti-aktie! Met een eigen forum, hyves en facebookpagina waar ieder z'n gal kan spugen, probleem opgelost! Misschien een "penny forum of zo"?
Niet te geloven hoe het hier allemaal 20 x uitgekauwd wordt. Feit is dat er voor- en tegenstanders zijn... klaar!
Bluem schreef:Omdat niemand de moeite lijkt te nemen om de post op de page over Giro 555 te kopiëren doe ik het maar![]()
"We hebben giro555 benaderd met de vraag of er een fonds bestond waar we terecht zouden kunnen. Nu begint het zijn eigen verhaal te krijgen en dat waarderen wij niet. We betreuren het dat het nu zo'n verhaal gaat krijgen.
De beheerder heeft nooit kunnen bedenken dat de oproep Steun Edward Gal en Totilas zoveel reacties zou geven en moest hier snel op reageren. Dan ga je overal informatie inwinnen en dat geeft soms misverstand."
Misschien kan het nieuwsbericht daarover dus iets anders geformuleerd worden.
Urielle schreef:Zou Schockemöhle ondertussen in zijn broek piesen van het lachen of dikke spijt hebben dat ie ooit dat peerd gekocht heeft vanwege alle ophef?
Ik vind het ook superjammer, maar ik vind deze aktie echt overdreven. Vraag me ook af of Edward hier überhaupt wel op zit te wachten hoor.
Tafje schreef:Met een eigen forum, hyves en facebookpagina waar ieder z'n gal kan spugen, probleem opgelost!
Waves schreef:Bluem schreef:Omdat niemand de moeite lijkt te nemen om de post op de page over Giro 555 te kopiëren doe ik het maar![]()
"We hebben giro555 benaderd met de vraag of er een fonds bestond waar we terecht zouden kunnen. Nu begint het zijn eigen verhaal te krijgen en dat waarderen wij niet. We betreuren het dat het nu zo'n verhaal gaat krijgen.
De beheerder heeft nooit kunnen bedenken dat de oproep Steun Edward Gal en Totilas zoveel reacties zou geven en moest hier snel op reageren. Dan ga je overal informatie inwinnen en dat geeft soms misverstand."
Misschien kan het nieuwsbericht daarover dus iets anders geformuleerd worden.
Maar waarom zou je daar überhaupt gaan informeren?? Dan begrijp je toch niet helemaal waar giro555 voor bedoeld is en ben je toch echt even alle gevoel voor realiteit kwijt... naïef op zijn minst. En de koningin aanschrijven... kom op zeg..![]()
Misschien kunnen de actiegroepen gewoon weer even met de voetjes op aarde komen en het zien voor wat het is, een zakelijke deal waar je geen mallemoer mee te maken hebt.
laetitia schreef:Moeni11 schreef:Het is een penny actie, meer wil ik het niet noemen. Onbegrijpelijk en vooral hysterisch.
Helemaal mee eens. Hysterisch penny-gebeuren, heb er geen andere woorden voor.
Menino schreef:Tsja, wat hebben ze te verliezen, en waar maak jij je druk om ....?
Urielle schreef:Zou Schockemöhle ondertussen in zijn broek piesen van het lachen of dikke spijt hebben dat ie ooit dat peerd gekocht heeft vanwege alle ophef?
Ik vind het ook superjammer, maar ik vind deze aktie echt overdreven. Vraag me ook af of Edward hier überhaupt wel op zit te wachten hoor.
maverick schreef:Urielle schreef:Zou Schockemöhle ondertussen in zijn broek piesen van het lachen of dikke spijt hebben dat ie ooit dat peerd gekocht heeft vanwege alle ophef?
whahha idd,
Strax blaast Schockemöhle de verkoop nog af. en klaagt Visser het actieteam aan wegens het door de neus boren van 15 milj.![]()
Ophelia schreef:Buiten dat ik het bijzonder jammer vind dat dit prachtige duo gescheiden wordt, vind ik het vooral een teneergang voor de sport in Nederland. Je ziet het al bij het voetbal, waarbij zulke exhorbitante bedragen de clubs helemaal kapot maken en het "leuke" van de sport eigenlijk langzaam begint te verdwijnen. Heb je eindelijk een leuk team op poten staan, komt er een meneertje met een hele grote beurs en koopt daarmee de kracht uit je team weg. Daaahaaag kamioenschap/europees voetbal.....
Nu zie je het ook gebeuren bij de paardensport. Je tegenstander heeft een uitmuntend paard. Kom met een joekel van een bedrag et voila, peerd staat bij de concurent. Tuurlijk komt er wel weer een paard voor Edward, maar het is zò zonde van de sport. Het geld maakt de sportiviteit/gezonde competitie compleet kapot! Heel erg jammer....
Sabientjeuh schreef:Ophelia schreef:Buiten dat ik het bijzonder jammer vind dat dit prachtige duo gescheiden wordt, vind ik het vooral een teneergang voor de sport in Nederland. Je ziet het al bij het voetbal, waarbij zulke exhorbitante bedragen de clubs helemaal kapot maken en het "leuke" van de sport eigenlijk langzaam begint te verdwijnen. Heb je eindelijk een leuk team op poten staan, komt er een meneertje met een hele grote beurs en koopt daarmee de kracht uit je team weg. Daaahaaag kamioenschap/europees voetbal.....
Nu zie je het ook gebeuren bij de paardensport. Je tegenstander heeft een uitmuntend paard. Kom met een joekel van een bedrag et voila, peerd staat bij de concurent. Tuurlijk komt er wel weer een paard voor Edward, maar het is zò zonde van de sport. Het geld maakt de sportiviteit/gezonde competitie compleet kapot! Heel erg jammer....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal mee eens!!!
maverick schreef:Urielle schreef:Zou Schockemöhle ondertussen in zijn broek piesen van het lachen of dikke spijt hebben dat ie ooit dat peerd gekocht heeft vanwege alle ophef?
whahha idd,
Strax blaast Schockemöhle de verkoop nog af. en klaagt Visser het actieteam aan wegens het door de neus boren van 15 milj.![]()
MariekeB schreef:Ik zie dit topic nu pas en schrik nogal van de boze reacties.
Ach dat 555 was onhandig van ze. Maar volgens mij ( als ik eea goed begrijp hoor) was dat vooral bedoeld om advies te krijgen ,van hoe zet je zoiets op.
MariekeB schreef:Ik zie hier ook veel mensen die denken te weten wat Moorland denkt ,en ook wat Ps denkt.. Bizar.
Dat zijn namelijk ook gewoon mensen, met een hart, en naast zakelijk instinct ook een groot hart voor paarden.
Wellicht hebben ze onderschat hoeveel emotie er naar boven zou komen met dit nieuws.