“Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:38

Moeni11 schreef:
Het is een penny actie, meer wil ik het niet noemen. Onbegrijpelijk en vooral hysterisch.

Helemaal mee eens. Hysterisch penny-gebeuren, heb er geen andere woorden voor.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:39

Misschien een tip voor alle mensen die er "niet over uitgepraat raken" hoe belachelijk de actie voor Ed en Totilas is én het giro 555 verhaal... begin zelf een anti-aktie! Met een eigen forum, hyves en facebookpagina waar ieder z'n gal kan spugen, probleem opgelost! Misschien een "penny forum of zo"?
Niet te geloven hoe het hier allemaal 20 x uitgekauwd wordt. Feit is dat er voor- en tegenstanders zijn... klaar!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:40

Zou Schockemöhle ondertussen in zijn broek piesen van het lachen of dikke spijt hebben dat ie ooit dat peerd gekocht heeft vanwege alle ophef?
Ik vind het ook superjammer, maar ik vind deze aktie echt overdreven. Vraag me ook af of Edward hier überhaupt wel op zit te wachten hoor.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:40

Tafje schreef:
Misschien een tip voor alle mensen die er "niet over uitgepraat raken" hoe belachelijk de actie voor Ed en Totilas is én het giro 555 verhaal... begin zelf een anti-aktie! Met een eigen forum, hyves en facebookpagina waar ieder z'n gal kan spugen, probleem opgelost! Misschien een "penny forum of zo"?
Niet te geloven hoe het hier allemaal 20 x uitgekauwd wordt. Feit is dat er voor- en tegenstanders zijn... klaar!

Dat zou pas sneu zijn. Ik denk niet dat er mensen zijn die zich tot dat niveau verlagen :)

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:46

Bluem schreef:
Omdat niemand de moeite lijkt te nemen om de post op de page over Giro 555 te kopiëren doe ik het maar ;)

"We hebben giro555 benaderd met de vraag of er een fonds bestond waar we terecht zouden kunnen. Nu begint het zijn eigen verhaal te krijgen en dat waarderen wij niet. We betreuren het dat het nu zo'n verhaal gaat krijgen.
De beheerder heeft nooit kunnen bedenken dat de oproep Steun Edward Gal en Totilas zoveel reacties zou geven en moest hier snel op reageren. Dan ga je overal informatie inwinnen en dat geeft soms misverstand."

Misschien kan het nieuwsbericht daarover dus iets anders geformuleerd worden.

Maar waarom zou je daar überhaupt gaan informeren?? Dan begrijp je toch niet helemaal waar giro555 voor bedoeld is en ben je toch echt even alle gevoel voor realiteit kwijt... naïef op zijn minst. En de koningin aanschrijven... kom op zeg.. :')

Misschien kunnen de actiegroepen gewoon weer even met de voetjes op aarde komen en het zien voor wat het is, een zakelijke deal waar je geen mallemoer mee te maken hebt.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:48

Urielle schreef:
Zou Schockemöhle ondertussen in zijn broek piesen van het lachen of dikke spijt hebben dat ie ooit dat peerd gekocht heeft vanwege alle ophef?
Ik vind het ook superjammer, maar ik vind deze aktie echt overdreven. Vraag me ook af of Edward hier überhaupt wel op zit te wachten hoor.

Ik denk dat ze er beide niet wakker van zullen liggen. Leuk om het er bij de koffie nog even over te hebben, maar ik denk eerlijk gezegd dat mensen hun energie beter aan andere zaken kunnen besteden.

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:50

Tafje schreef:
Met een eigen forum, hyves en facebookpagina waar ieder z'n gal kan spugen, probleem opgelost!

:')

Ik acht de kans klein dat hij de ruiter van Toto blijft, natuurlijk zou het hartstikke gaaf zijn voor nl met een oog op de olympische spelen. Maar zown actie helpt daar echt niet tegelijk lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:30

Waves schreef:
Bluem schreef:
Omdat niemand de moeite lijkt te nemen om de post op de page over Giro 555 te kopiëren doe ik het maar ;)

"We hebben giro555 benaderd met de vraag of er een fonds bestond waar we terecht zouden kunnen. Nu begint het zijn eigen verhaal te krijgen en dat waarderen wij niet. We betreuren het dat het nu zo'n verhaal gaat krijgen.
De beheerder heeft nooit kunnen bedenken dat de oproep Steun Edward Gal en Totilas zoveel reacties zou geven en moest hier snel op reageren. Dan ga je overal informatie inwinnen en dat geeft soms misverstand."

Misschien kan het nieuwsbericht daarover dus iets anders geformuleerd worden.

Maar waarom zou je daar überhaupt gaan informeren?? Dan begrijp je toch niet helemaal waar giro555 voor bedoeld is en ben je toch echt even alle gevoel voor realiteit kwijt... naïef op zijn minst. En de koningin aanschrijven... kom op zeg.. :')

Misschien kunnen de actiegroepen gewoon weer even met de voetjes op aarde komen en het zien voor wat het is, een zakelijke deal waar je geen mallemoer mee te maken hebt.

Tsja, wat hebben ze te verliezen, en waar maak jij je druk om .... :P ?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:35

laetitia schreef:
Moeni11 schreef:
Het is een penny actie, meer wil ik het niet noemen. Onbegrijpelijk en vooral hysterisch.

Helemaal mee eens. Hysterisch penny-gebeuren, heb er geen andere woorden voor.

Kan me hier alleen maar bij aan sluiten :o Kom op zeg, t is maar een paard. Hij komt weer een stal met een dik pak stro, krijgt goed te eten, wordt goed verzorgd en gereden... alleen niet meer bij Moorland en niet onder Edward.

En giro 555 is voor rampen en echt ernstige dingen, daar kan dit toch niet onder mogen vallen. Dat het uberhaupt in iemand op is gekomen :? Als jullie geld voor een paard in willen zamelen mag dat ook wel voor die van mij?? Bankrekeningnummer is te krijgen via pb :D

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:37

Menino schreef:
Tsja, wat hebben ze te verliezen, en waar maak jij je druk om .... :P ?

Wat ze te verliezen hebben is dat ze zichzelf (en de paardenwereld incluis) volslagen belachelijk maken.
En waar ik me druk om maak? Tja, als je iedereen dat soort vragen gaat stellen dan kun je het hele forum wel afschaffen... :D

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:40

Zou er ook zo´n ophef zijn geweest als anky gescheiden werd van bonfire toen die tijd ??

Vind het ook allemaal wat overdreven, gal is goed genoeg om een ander paard tot hoog niveau te rijden en dan weer een goede combi te gaan vormen met dat paard..

Sommige doen net alsog het het einde is van de wereld, waar maak je je druk om..

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:42

Urielle schreef:

whahha idd,
Strax blaast Schockemöhle de verkoop nog af. en klaagt Visser het actieteam aan wegens het door de neus boren van 15 milj. :Y) :=

Janine1990

Re: “Steun Edward Gal en Totilas” krijgt langzaam aan vorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 16:48

Ik droomde vannacht dat de vrachtwagen waarmee Totilas vervoerd werd, gekaapt werd... }>

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:19

maverick schreef:
Urielle schreef:

whahha idd,
Strax blaast Schockemöhle de verkoop nog af. en klaagt Visser het actieteam aan wegens het door de neus boren van 15 milj. :Y) :=

:')

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:25

Buiten dat ik het bijzonder jammer vind dat dit prachtige duo gescheiden wordt, vind ik het vooral een teneergang voor de sport in Nederland. Je ziet het al bij het voetbal, waarbij zulke exhorbitante bedragen de clubs helemaal kapot maken en het "leuke" van de sport eigenlijk langzaam begint te verdwijnen. Heb je eindelijk een leuk team op poten staan, komt er een meneertje met een hele grote beurs en koopt daarmee de kracht uit je team weg. Daaahaaag kamioenschap/europees voetbal.....

Nu zie je het ook gebeuren bij de paardensport. Je tegenstander heeft een uitmuntend paard. Kom met een joekel van een bedrag et voila, peerd staat bij de concurent. Tuurlijk komt er wel weer een paard voor Edward, maar het is zò zonde van de sport. Het geld maakt de sportiviteit/gezonde competitie compleet kapot! Heel erg jammer....

Sabientjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 17:33

Ophelia schreef:
Buiten dat ik het bijzonder jammer vind dat dit prachtige duo gescheiden wordt, vind ik het vooral een teneergang voor de sport in Nederland. Je ziet het al bij het voetbal, waarbij zulke exhorbitante bedragen de clubs helemaal kapot maken en het "leuke" van de sport eigenlijk langzaam begint te verdwijnen. Heb je eindelijk een leuk team op poten staan, komt er een meneertje met een hele grote beurs en koopt daarmee de kracht uit je team weg. Daaahaaag kamioenschap/europees voetbal.....

Nu zie je het ook gebeuren bij de paardensport. Je tegenstander heeft een uitmuntend paard. Kom met een joekel van een bedrag et voila, peerd staat bij de concurent. Tuurlijk komt er wel weer een paard voor Edward, maar het is zò zonde van de sport. Het geld maakt de sportiviteit/gezonde competitie compleet kapot! Heel erg jammer....

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+

Helemaal mee eens!!!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:08

Sabientjeuh schreef:
Ophelia schreef:

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+

Helemaal mee eens!!!

ja idd jammer, maar zo gaat het nou eenmaal in real live. Is het dan niet des te beter als straks nederland weer bovenaan rijdt misschien met andere paarden?

Daarnaast ligt schockemolle echt niet wakker van het penny gezwets van edward gal op totilas te houden. Denk dat hij er hoogstens om grinnikt. Tenminste ik zou het ook doen :D

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:37

maverick schreef:
Urielle schreef:

whahha idd,

Owh, als dat zou gebeuren!! :D :') Erg sneu voor Visser dan hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:38

Ik zie dit topic nu pas en schrik nogal van de boze reacties.

Ach dat 555 was onhandig van ze. Maar volgens mij ( als ik eea goed begrijp hoor) was dat vooral bedoeld om advies te krijgen ,van hoe zet je zoiets op.

Een stuengroep vind ikzelf een prima idee. Wellicht dat er nu eens een dressuurpaardenfonds opgericht wordt. Vermoedelijk is het te laat voor Totilas, maar misschien kan er op die manier een ander paard wel in Nederland blijven.

Is het Penny gezwets om je mening te laten horen, dat je het jammer vind dat de meest succesvolle sportcombinatie uit elkaar valt?

Ik zie hier ook veel mensen die denken te weten wat Moorland denkt ,en ook wat Ps denkt.. Bizar.
Dat zijn namelijk ook gewoon mensen, met een hart, en naast zakelijk instinct ook een groot hart voor paarden.
Wellicht hebben ze onderschat hoeveel emotie er naar boven zou komen met dit nieuws.

Verandert dat iets aan de verkoop, nee ik denk het niet. Maar het zou kunnen dat ze een volgende keer net iets langer aarzelen, of tocht eens op zoek gaan naar de mogelijkheid tot deel verkoop, syndicaat etc.

Als je je stem niet laat horen gebeurd er in ieder geval nooit iets.

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:43

Een dressuurpaarden fonds gaat helaas niet gebeuren

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:46

MariekeB schreef:
Ik zie dit topic nu pas en schrik nogal van de boze reacties.

Ach dat 555 was onhandig van ze. Maar volgens mij ( als ik eea goed begrijp hoor) was dat vooral bedoeld om advies te krijgen ,van hoe zet je zoiets op.

Wat wel grappig zou zijn als dat zou was. 14 pagina's voor niets druk gemaakt.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 18:51

MariekeB schreef:
Ik zie hier ook veel mensen die denken te weten wat Moorland denkt ,en ook wat Ps denkt.. Bizar.
Dat zijn namelijk ook gewoon mensen, met een hart, en naast zakelijk instinct ook een groot hart voor paarden.
Wellicht hebben ze onderschat hoeveel emotie er naar boven zou komen met dit nieuws.

Denk je dat nou echt? Tuurlijk hebben die mensen een hart, maar ook een gezond verstand. Als er toch zoveel geboden wordt voor een paard dan zou ik dit echt niet laten lopen.

En ze hebben misschien wel onderschat hoeveel emotie er idd naar boven komt bij sommige mensen, maar denk dat heel veel mensen dit niet voorspelt hadden :=

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:15

maverick schreef:
Een dressuurpaarden fonds gaat helaas niet gebeuren

mag ik weten waarom dat dat geen goed idee zou kunnen wezen?

je hebt ook het springpaardenfonds al :)

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:25

tja ik vind het heel lief bedacht allemaal maar vind dit toch wel een beetje overdreven.
de verkoop tegenhouden? komop zeg :')
denken ze nou echt dat die mensen daar uberhaupt over gaan nadenken als we het hier over 15 mil hebben....
en giro 555?? vind ik zelfs beledigend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 19:34

hmm verkoop tegenhouden is toch helemaal niet het doel. Het doel is toch dat Edward op Totilas mag blijven rijden.