Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idefix4 schreef:Russel zo waar! Ze rakelt het eigenlijk zelf weer op. Ze heeft zichzelf op internet zo bloot gegeven, dat de meesten hier al wisten om wie het ging nog voor de uitzending kwam. Dat heeft ze over zichzelf afgeroepen. Wel sneu dat een kind van 8 daar onder moet lijden natuurlijk, maar ja, ik vind het knap liefdeloos en ondoordacht om jezelf zo te gedragen. Ergens moet mama zich schamen, dat ze haar kind in zo'n pakket heeft gezet! Daar is alleen zij schuldig aan en niemand anders! Tegenover haar man idemdito. Laten we eerlijk zijn: Het is een volwassen kerel, hij had hiertegen kunnen ingrijpen. Dat heeft ie ook niet gedaan dat maakt hem net zo fout. De beelden liegen er niet om. Met de ervaringen van mede-bokkers erbij opgeteld, vind ik wat ze gedaan heeft echt fout. Er kan dan best zo her en der zijn overdreven, maar inderdaad, er zijn gewoon slachtoffers van haar werk.
_Chanel_ schreef:Is er misschien een Mod aanwezig die kan uitleggen waarom mevrouwtje C vd D niet is gebant? Is dat uit angst vanwege rechtzaken of omdat er geen gedupeerde bokkers zich bij het team hebben gemeld?
gohya schreef:En toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze zoiets op t.v. uitzenden.Ze doen dat echt niet alleen om mensen te waarschuwen,het gaat ze bij SBS puur om de kijkcijfers.
SBS word niet voor nix Drama zender genoemd.
Ik vind zoiets inbreuk op privecy,het kind en haar man staan hier totaal buiten en wie is de dupe?juist het kindje!
Zulke zaken zijn voor de politie en rechter en horen niet op t.v.
Als ze alle 'oplichters' op t.v. willen,heb je de hele dag een uitzending,want er lopen zoveel oplichters rond waar ze uitzendingen van kunnen maken.
Het zal je maar gebeuren,vind het heel erg voor het kindje van haar.Ze zeggen dat ze paarden mishandeld,dit heb ik niet gezien in de uitzending van Undercover,ze schold alleen maar.Maar wie scheld er nu niet op zijn dier?wie roept er nou niet K..T hond,tyfus kat,oprotten,sodemieter op kolére pony,enz.
Overal worden mensen opgelicht door handelaren,er is zat gewaarschuwd:laat het dier keuren voor je het koopt.Maar nee,ze kopen het dier zonder te keuren en stappen dan naar SBS als het dier niet goed blijkt te zijn.
Laat zulke zaken over aan de rechter en niet aan de media.
Denk ook aan de kinderen die erbij betrokken worden,die hier niet om vragen en van nix weten.
Zo denk IK erover.
gohya schreef:En toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze zoiets op t.v. uitzenden.Ze doen dat echt niet alleen om mensen te waarschuwen,het gaat ze bij SBS puur om de kijkcijfers.
Ik vind zoiets inbreuk op privecy,het kind en haar man staan hier totaal buiten en wie is de dupe?juist het kindje!
Als ze alle 'oplichters' op t.v. willen,heb je de hele dag een uitzending,want er lopen zoveel oplichters rond waar ze uitzendingen van kunnen maken.
Het zal je maar gebeuren,vind het heel erg voor het kindje van haar.Ze zeggen dat ze paarden mishandeld,dit heb ik niet gezien in de uitzending van Undercover,ze schold alleen maar.Maar wie scheld er nu niet op zijn dier?wie roept er nou niet K..T hond,tyfus kat,oprotten,sodemieter op kolére pony,enz.
Overal worden mensen opgelicht door handelaren,er is zat gewaarschuwd:laat het dier keuren voor je het koopt.Maar nee,ze kopen het dier zonder te keuren en stappen dan naar SBS als het dier niet goed blijkt te zijn.
Denk ook aan de kinderen die erbij betrokken worden,die hier niet om vragen en van nix weten.
Zo denk IK erover.
slimmerik schreef:gohya schreef:En toch vind ik het onbegrijpelijk dat ze zoiets op t.v. uitzenden.Ze doen dat echt niet alleen om mensen te waarschuwen,het gaat ze bij SBS puur om de kijkcijfers.
Zo denk IK erover.
Wat haar kind gebeurt is inderdaad niet leuk. Maar heeft ze wel aan haar moeder te danken. Maar wat vind je nou van het kind wat door haar een veulen was beloofd en wat later weer door haar ingetrokken werd? Man, ze heeft zoveel op haar kerfstok.... ze is tig keer verhuisd omdat de grond onder haar voeten te heet werd. Kind kent geen ander leven als dit.
Zou een geval van jeugdzorg moeten worden imo.
Hilli schreef:_Chanel_ schreef:Is er misschien een Mod aanwezig die kan uitleggen waarom mevrouwtje C vd D niet is gebant? Is dat uit angst vanwege rechtzaken of omdat er geen gedupeerde bokkers zich bij het team hebben gemeld?
Omdat er niet gemodereerd wordt op zaken die zich buiten Bokt afspelen. Kortom, zolang deze bokker zich op Bokt.nl verder netjes gedraagt en geen foute EA-transacties heeft doen plaatsvinden (zie de regels), is er geen reden om haar te bannen. Daarnaast lijkt het me ook wel zo netjes om iemand kans te geven tot wederhoor in plaats van iemand direct al monddood te maken. Of iemand daar ook gebruik van maakt is niet onze keuze.
Ik ben wel benieuwd wat er uit deze rechtszaak gaat komen, vooral ook omdat zoiets vast consequenties heeft voor de manier van tv maken van Alberto Stegeman en soms heb je toch zo iemand nodig om de onderste steen boven te krijgen.
gohya schreef:Het zal je maar gebeuren,vind het heel erg voor het kindje van haar.Ze zeggen dat ze paarden mishandeld,dit heb ik niet gezien in de uitzending van Undercover,ze schold alleen maar.Maar wie scheld er nu niet op zijn dier?wie roept er nou niet K..T hond,tyfus kat,oprotten,sodemieter op kolére pony,enz.
Zo denk IK erover.
gohya schreef:Natuurlijk is dat niet leuk voor dat kind.Kind is superblij gemaakt en dan gaat het opeens niet door.
Maar dat is op te lossen door een ander veulen te kopen voor dat kind?Denk dat ze daar net zo blij mee is hoor.Kinderen krijgen in hun leven wel vaker te maken met een tegenvaller,daar leren ze van,ondanks dat het sneu is voor het kind.
En een moeder die een dure pony koopt voor haar dochter,voor die prijs laat je het dier toch zélf keuren?
Het meisje heeft het aan haar moeder te danken?ja klopt,het kind vraagt er niet om.Maar het kind vraagt er ook niet om om alles op t.v. te laten zien.
Weet je wat het is in Nederland?
Het grootste Vermaak is Leedvermaak!
Hoe meer leed op t.v. hoe meer kijkers!
slimmerik schreef:Mods hebben toch haar mail adres waar wederhoor op kan plaatsvinden? Ze heeft hier op bokt ook een meisje een paard verkocht wat vele jaren ouder blijkt te zijn. etc. etc. etc.
Zo denk IK erover.
gohya schreef:Natuurlijk is dat niet leuk voor dat kind.Kind is superblij gemaakt en dan gaat het opeens niet door.
Maar dat is op te lossen door een ander veulen te kopen voor dat kind?Denk dat ze daar net zo blij mee is hoor.Kinderen krijgen in hun leven wel vaker te maken met een tegenvaller,daar leren ze van,ondanks dat het sneu is voor het kind.
En een moeder die een dure pony koopt voor haar dochter,voor die prijs laat je het dier toch zélf keuren?
Het meisje heeft het aan haar moeder te danken?ja klopt,het kind vraagt er niet om.Maar het kind vraagt er ook niet om om alles op t.v. te laten zien.
Weet je wat het is in Nederland?
Het grootste Vermaak is Leedvermaak!
Hoe meer leed op t.v. hoe meer kijkers!
slimmerik schreef:Alane, als een garage een ondeugdelijke auto verkoopt ligt ie er meteen uit bij de BOVAG. Mag bokt ook wel eens doen bij de oplichtende paardenhandelaars.
@in het algemeen: Moet trouwens dat wijf wel goed doen dat er nog steeds paardenmensen haar manier van werken waarderen.
slimmerik schreef:Alane, als een garage een ondeugdelijke auto verkoopt ligt ie er meteen uit bij de BOVAG. Mag bokt ook wel eens doen bij de oplichtende paardenhandelaars.
@in het algemeen: Moet trouwens dat wijf wel goed doen dat er nog steeds paardenmensen haar manier van werken waarderen.
andamoon schreef:slimmerik schreef:Alane, als een garage een ondeugdelijke auto verkoopt ligt ie er meteen uit bij de BOVAG. Mag bokt ook wel eens doen bij de oplichtende paardenhandelaars.
Zo'n mensen moeten net als degene die paarden tijdens het trainen mishandelen, voor het leven geroyeerd worden. Dus dat ze nooit meer zoiets mogen doen...... maar misschien komt dat nog wel. Het is te hopen dat mevrouw door haar acties zoveel aandacht vestigd op dit "probleem" dat er uiteindelijk inderdaad zoiets komt als een "BOVAG" voor handelaren.........
Och nu waarderen nog steeds "paardenmensen" haar manier van werken tot ze zelf door haar gedupeerd worden.....