'Het opruimen van paardenmest is een kwestie van fatsoen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MerensBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:41

Leuk gekleurd schepje voor meneer, kan ie fijn achterop zijn begagedrager binden, heeft ie nog een doel als ie aan het fietsen is.
Ons land is door midden geklieft omdat er zonodig een fietspad doorheen MOEST! Blehhhhhh....

Breezke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:59

JessAndHope schreef:
Idd, lang leve de betutteling....

Ik krijg af en toe het gevoel dat mensen gewoon altijd over IETS moeten zeiken.... waar gaan ze straks over zeiken als de hondenpoep en paardenpoep aan banden is gelegd? Dat de mensen die duiven houden ze zo af moeten richten dat ze niet poepen tijdens het vliegen of ze anders de poep moeten gaan opruimen?
Sjonge jonge zeg... jah... er ligt hier en daar wel eens een hoop mest, ja dat ruikt misschien en ja dat kan glad zijn... maar welke pindadop rijd daar dan ook echt DWARS doorheen op de fiets :n Ik rijd altijd netjes aan de kant met de fiets, dus een hoop midden op het pad komt mij prima uit, dan kán ik er niet eens doorheen fietsen.
We kunnen nu wel met zn alle gaan zeuren (bijv. glas op de weg, omhoogstekende stoeptegels, asociale weggebruikers, modder), maar het helpt tóch niet.

Dat gezeur over dat ik niet op de weg thuis hoor als ik niet op en af kan stappen snap ik niet hoor.... waarom mag ik daar dan niet rijden? Sinds wanneer is het verplicht om op en af te stappen tijdens het buiten rijden? Ze is een engeltje buiten, alleen heeft ze (door haar mishandeling in het verleden) ontzettend moeite met op en afstappen en al helemaaaaaal in een vreemde omgeving. Daarnaast is ze vroeger zo verrot gereden in de bak dat ze daar niet ontspannen te rijden is, oftewel... ik moet dr maar 24u per dag op stal laten staan of anders longeren? Kom op zeg..... stop met dat geneuzel over niet de weg op mogen als je niet kan op/afstappen.

Nog zo'n onzin punt is dat 'we blij mogen zijn dat we gedoogd worden, we zijn een minderheid" :+ Pffff, kiwi eens op zeg! Mag ik dan niks zeggen omdat we de medemens op onze blote knieën moeten danken dat ze ons op de weg gedogen???
Dan mogen die oudjes die 45 crossen waar je 80 mag MIJ maar eens bedanken dat ik hun nog gedoog... die zijn veel gevaarlijker dan dat toevallige hoopje mest hoor!
Daarnaast zou ik hier in de buurt echt NIET weten waar ik op de openbare weg zou moeten rijden.... dat word mn dood...

amen! +:)+

xxFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:44

Een bezem of zo'n poepschep ding steek je ook zo uit je zak hé :') :')
Laat ze maar ruiterpaden maken, dan is iedereen tevreden! :D

xxFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 16:46

xJessAndHope schreef:

Ik krijg af en toe het gevoel dat mensen gewoon altijd over IETS moeten zeiken.... waar gaan ze straks over zeiken als de hondenpoep en paardenpoep aan banden is gelegd? Dat de mensen die duiven houden ze zo af moeten richten dat ze niet poepen tijdens het vliegen of ze anders de poep moeten gaan opruimen?
Sjonge jonge zeg... jah... er ligt hier en daar wel eens een hoop mest, ja dat ruikt misschien en ja dat kan glad zijn... maar welke pindadop rijd daar dan ook echt DWARS doorheen op de fiets :n Ik rijd altijd netjes aan de kant met de fiets, dus een hoop midden op het pad komt mij prima uit, dan kán ik er niet eens doorheen fietsen.
We kunnen nu wel met zn alle gaan zeuren (bijv. glas op de weg, omhoogstekende stoeptegels, asociale weggebruikers, modder), maar het helpt tóch niet.

Dat gezeur over dat ik niet op de weg thuis hoor als ik niet op en af kan stappen snap ik niet hoor.... waarom mag ik daar dan niet rijden? Sinds wanneer is het verplicht om op en af te stappen tijdens het buiten rijden? Ze is een engeltje buiten, alleen heeft ze (door haar mishandeling in het verleden) ontzettend moeite met op en afstappen en al helemaaaaaal in een vreemde omgeving. Daarnaast is ze vroeger zo verrot gereden in de bak dat ze daar niet ontspannen te rijden is, oftewel... ik moet dr maar 24u per dag op stal laten staan of anders longeren? Kom op zeg..... stop met dat geneuzel over niet de weg op mogen als je niet kan op/afstappen.

Nog zo'n onzin punt is dat 'we blij mogen zijn dat we gedoogd worden, we zijn een minderheid" :+ Pffff, kiwi eens op zeg! Mag ik dan niks zeggen omdat we de medemens op onze blote knieën moeten danken dat ze ons op de weg gedogen???
Dan mogen die oudjes die 45 crossen waar je 80 mag MIJ maar eens bedanken dat ik hun nog gedoog... die zijn veel gevaarlijker dan dat toevallige hoopje mest hoor!
Daarnaast zou ik hier in de buurt echt NIET weten waar ik op de openbare weg zou moeten rijden.... dat word mn dood...

deze 'pindadop' rijd er dwars doorheen. :')
dan zit er altijd zo'n spleet tussen, alleen ik heb nog nooit gemerkt dat het glad is :9

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 21:28

Haha als het al helemaal zacht geregend is fiets ik er ook gewoon doorheen!
xFreedomLove schreef:
Een bezem of zo'n poepschep ding steek je ook zo uit je zak hé :') :')
Laat ze maar ruiterpaden maken, dan is iedereen tevreden! :D

Ja vind ik nou ook! Helaas zijn ruiterpaden de eerste dingen die geschrapt worden.
Hier in 't delftse recreatiegebied (en omgeving) staat ook al vanaf 2006/2007 een flink ruiterpadplan maar er is nog helemaal niéts :\.... Omdat ze weer ergens anders geld voor nodig hebben.
Arhg...

Waar ik me ook echt ontzettend aan erger, die heb je hier zó veel, zijn van die grote groepen hardlopers. Komen met zn 40en langs gerent, paard gaat er helemaal van stuiteren... En gewoon langs blijven scheuren met zn allen als ik dr wil omdraaien :Z(als ze ziet wat er aankomt blijft ze superchill)
Of met zn allen het fietspad blokkeren (pauze oid) en niet opzij gaan voor andere verkeersdeelnemers (fietsers, wandelaars, poons). Heb me er een keer gewoon doorheen geworsteldm, tsja sorry hoor :7.

MerensBibi

Re: 'Het opruimen van paardenmest is een kwestie van fatsoen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 06:21

Of met een heel peleton zgn racefietsen, langs je heen scheuren... Wij waarschuwen elkaar als je ze aan ziet komen,maar zij vinden zichzelf 'te mooi' om ook maar een klein beetje rekening te houden, met een peleton paarden!

Elliinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 22:03

xFreedomLove schreef:
xJessAndHope schreef:

deze 'pindadop' rijd er dwars doorheen. :')
dan zit er altijd zo'n spleet tussen, alleen ik heb nog nooit gemerkt dat het glad is :9

Whaha jaa ik ook hoor, verder nooit last van gehad :P :')