een verlies voor de springwereld. Zonde dat zo'n topper op een dusdanig jonge leeftijd sterft. Dit moet voor Albert toch ontzettend verlies zijn ondanks dat Oki verkocht was
Jollyjoy
Geplaatst: 21-07-10 19:56
Hoe bizar. Ik kon de titel eerst niet geloven.
Heel veel sterkte gewenst aan alle betrokkenen bij Okidoki
Ik moest toch wel 10x de titel opnieuw lezen. Arme arme arme Oki Hopelijk heeft hij nu eeuwige vrede op de grote heides.
Anoniem
Geplaatst: 21-07-10 20:16
Wat verschrikkelijk!
Zonde van zo'n topper... Echt jammer dat het zo heeft moeten lopen. Maarja, voor hetzelfde geld was er bij Zoer natuurlijk iets gebeurd, dat kun je nooit weten.
Maar het blijft eeuwig zonde.
friendly
Geplaatst: 21-07-10 20:18
In een flits zag ik de titel en dacht: HE?! Dat kan niet. Maar jeetje wat is dit jammer zeg! Zo'n goed paard! Als huidig eigenaar ga je door de grond maar de Zoer's destemeer denk ik! Die zullen wel denken: had ik maar nooit.. Maar ja, dit zie je nooit aankomen. Zonde...
Tamara21
Geplaatst: 21-07-10 20:19
Toen ik de titel zag dacht ik NEEEEEE.. Wat vreselijk zonde van zo'n fantastisch springpaard.. Veel te jong is deze kanjer heengegaan!!!! Fam. Zoer en alle andere mensen die betrokken waren bij dit prachtige paard, heel veel sterkte.. De springwereld verliest 1 van zijn Toppers!!!!!!!! R.I.P Okidoki..