Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

suus_ schreef:Marjo_Wystan schreef:Iemand aansprakelijk stellen en je geld terugkrijgen zijn twee verschillende dingen.
@ Karin: Het is ook nog eens mogelijk dat het minder dan 200,00 euro wordt, de brief is in eerste instantie voor de bewoners, als je verder leest kan het zijn dat je spullen in een asbestvrije ruimte staan, dat betekent: spullen in een plastic zak, steekproefgewijs monsters nemen en als het idd asbestvrij is: je spullen terug
Pff wat een geode allemaal zeg.
En de spullen die in de kasten liggen, moeten die ook gereinigd worden? Mijn zadel ligt nu nl bij 1 van jullie stalgenoten in de kast (die nu btw op vakantie is, handig.)
jullie hebben schade zonder dat jullie daar schuld aan zijn.......... dus moet je die schade neerleggen waar die hoort en dat is bij de aannemer. 
.
suus_ schreef:Ach Anouschka, gelukkig ben ik wel zo slim om altijd geld achter de hand te hebben voor mijn paard en dus ook voor dit soort dingen.
Marjo_Wystan, eigenlijk bizar hoe dat asbest zich zo overal doorheen dringt, hoop toch niet dat alles onder zit en dat eva vrijdag al terug is van vakantie. Nou ja iig erg fijn dat de spullen wel terug te krijgen zijn! zadel hangt btw gewoon op het zadelsten zonder beschermhoes, tenzij ze m mee naar huis genomen heeft ooit maar dat denk ik niet

suus_ schreef:Ach Anouschka, gelukkig ben ik wel zo slim om altijd geld achter de hand te hebben voor mijn paard en dus ook voor dit soort dingen.
Marjo_Wystan, eigenlijk bizar hoe dat asbest zich zo overal doorheen dringt, hoop toch niet dat alles onder zit en dat eva vrijdag al terug is van vakantie. Nou ja iig erg fijn dat de spullen wel terug te krijgen zijn! zadel hangt btw gewoon op het zadelsten zonder beschermhoes, tenzij ze m mee naar huis genomen heeft ooit maar dat denk ik niet

deniejs schreef:ik heb nog wat dekjes (misschien ook nog andere dingetjes als ik goed ga zoeken) trouwens, dus als iemand die wilt hebben dan hoor ik het wel! hoop dat het jullie niet teveel geld gaat kosten het laten reinigen!

. 

deniejs schreef:ik heb nog wat dekjes (misschien ook nog andere dingetjes als ik goed ga zoeken) trouwens, dus als iemand die wilt hebben dan hoor ik het wel! hoop dat het jullie niet teveel geld gaat kosten het laten reinigen!