Een Donnerhall van 1999 als ik het goed lees.Had hem nog niet eerder bewust zien lopen maar vind hem echt heel leuk.
volgens mij is die broek zo vanwege de regen, hij heeft verder alles wit en dan zou de kleurencombi wel een beetje raar zijn met een beige broek...
jury schreef:Een Donnerhall van 1999 als ik het goed lees.Had hem nog niet eerder bewust zien lopen maar vind hem echt heel leuk.Ik heb hem via internet in Duitsland zien lopen.Hij is positief veranderd!! Toen was ie ook al leuk trouwens.
timilon schreef:volgens mij is die broek zo vanwege de regen, hij heeft verder alles wit en dan zou de kleurencombi wel een beetje raar zijn met een beige broek...Ik heb wel vaker ruiters gezien met een beige broek i.p.v wit
Hij heeft een volle broer van mijn paard in de GP gereden vroeger. Leuk zeg om hem eens te zien rijden.
timilon schreef:volgens mij is die broek zo vanwege de regen, hij heeft verder alles wit en dan zou de kleurencombi wel een beetje raar zijn met een beige broek...Het is een duitser he
Wat een geweldig paard zeg! de kur was wat saai vond ik {smaken verschillen uiteraard} maar zeker een combi die nog meer kan groeien.
jury schreef:Ruiter is ook welleuk zo zonder hoed. Maar ja, de meeste paardijdende mannen zijn ....ja jammer genoeg wel. Echt flauw