Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mindfields schreef:Ja dat was er ook al eentje van van baalen, wat is er eigenlijk met hem gebeurt toen, waar is hij nu weet iemand dat?
sametje schreef:Ik ken de fam fokker persoonlijk en het zijn super aardige mensen en zorgen echt super goed voor de pony`s inclusief power! De pony`s hadden niks te klagen daaro. Maar toch. En Rachell was helemaal verliefd op de bananen gek:P. Ik denk wel dat die pony een super goed plekje gaat krijgen dat heeft die pony wel verdient. Enja dat ze hem niet terug nemen dat moet ieder voor zich weten het kost toch geld om een pony te onderhouden en als je eenmaal verder in de sport wil moet je toch keuzes gaan maken. Maar het is die pony gegunt om een super plekje te krijgen en dat gaat hem wel lukken hoor! En als je om een paardje geeft maakt geld niks uit. Iedereen denkt dat het leven altijd om geld draait. Nu is dat ook wel bij vele mensen maarja. Hope dat het goed komt. Die pony verdient dat gewoon!
KiWiKo schreef:sametje schreef:Ik ken de fam fokker persoonlijk en het zijn super aardige mensen en zorgen echt super goed voor de pony`s inclusief power! De pony`s hadden niks te klagen daaro. Maar toch. En Rachell was helemaal verliefd op de bananen gek:P. Ik denk wel dat die pony een super goed plekje gaat krijgen dat heeft die pony wel verdient. Enja dat ze hem niet terug nemen dat moet ieder voor zich weten het kost toch geld om een pony te onderhouden en als je eenmaal verder in de sport wil moet je toch keuzes gaan maken. Maar het is die pony gegunt om een super plekje te krijgen en dat gaat hem wel lukken hoor! En als je om een paardje geeft maakt geld niks uit. Iedereen denkt dat het leven altijd om geld draait. Nu is dat ook wel bij vele mensen maarja. Hope dat het goed komt. Die pony verdient dat gewoon!
ja duhuh het kost geld ja............. de ponie kostte bij aankoop 160.000 euro.............. voor 2500 euro zetten ze hem op volpension op pensoen PER JAAR!!!
zoek de verschillen in belangrijkheid........... goed was die ponie 160.000 euro waard bij aankoop.......... kapot nog geen 2500 euro per jaar in onderhoud............
manic schreef:Ja joh, laten we Inspekteur er ook nog even bij slepen. Ik weet redelijk zeker dat die helemaal niet in bezit was van van Baalen toen die voor het laatst verkocht werd.
timilon schreef:manic schreef:Ja joh, laten we Inspekteur er ook nog even bij slepen. Ik weet redelijk zeker dat die helemaal niet in bezit was van van Baalen toen die voor het laatst verkocht werd.
inspekteur was van Wendy v/d Helm(nu van vliet).
maar feit blijft dat zowel inspekteur als P&P naam hebben gemaakt,beroemd zijn geworden in de stallen van van Baalen.
echter, wij weten niet of van Baalen geprobeert heeft P&P te kopen, af zal kopen op de veiling.
misschien zijn daar ook afspraken over gemaakt tijdens de rechtzaak?geen belanghebbenden die mogen bieden?
bulck schreef:Tja wat een wending weer. Ik snap enkel niet waarom dit onder een executieverkoop valt.. (sorry heb niet alle pagina's doorlezen)
Verder is het een ggk pony en is daar mss nog een carriere voor hem weggelegd.
Ben wel benieuwd wat hij gaat, hier mag hij altijd komen staan
Jasmijn76 schreef:bulck schreef:Tja wat een wending weer. Ik snap enkel niet waarom dit onder een executieverkoop valt.. (sorry heb niet alle pagina's doorlezen)
Verder is het een ggk pony en is daar mss nog een carriere voor hem weggelegd.
Ben wel benieuwd wat hij gaat, hier mag hij altijd komen staan
dan moet je even met je cententassie naar de verkoop gaan!..denk dat ie mooi bij je huisje zal staan!
grauwman schreef:Tegenwoordig ziet men de dieren als gebruiksvoorwerpen en als dochtetlief niet meer kan scoren wordt het dier verkocht. Het komt zelden voor dat het dier van een goede oude dag kan genieten want dat kost geld en men kan dit geld beter besteden aan de nieuwe krack voor hun kind.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en wie de nieuwe eigenaar wordt. Want het dier verdient het niet om zomaar aan de kant geschoven te worden.
Jade15 schreef:echt belachelijk hoe hier gespeculeerd wordt over mensen die er niet bij zijn. Alsof alle mensen hier zo heilig zijn? Hoeveel mensen houden hun paard / pony tot deze vanzelf dood gaat? Al deze dieren hebben ongetwijfeld veel betekend voor hun bazen of bazinnen en 9 van de 10 belanden toch echt in de kroketten.
Heel makkelijk altijd om een ander te veroordelen. Ik zou zeggen, probeer het zelf dan beter te doen en niet gelijk zo een een wijzend vingertje te hebben. Het is nog helemaal niet bekend of dat niet een van de oude eigenaren het dier niet terugkoopt en voor degenen die dit niet willen afwachten, het staat hun vrij om zelf naar die veiling te gaan en een bod te doen.
Jade15 schreef:echt belachelijk hoe hier gespeculeerd wordt over mensen die er niet bij zijn. Alsof alle mensen hier zo heilig zijn? Hoeveel mensen houden hun paard / pony tot deze vanzelf dood gaat? Al deze dieren hebben ongetwijfeld veel betekend voor hun bazen of bazinnen en 9 van de 10 belanden toch echt in de kroketten.
Heel makkelijk altijd om een ander te veroordelen. Ik zou zeggen, probeer het zelf dan beter te doen en niet gelijk zo een een wijzend vingertje te hebben. Het is nog helemaal niet bekend of dat niet een van de oude eigenaren het dier niet terugkoopt en voor degenen die dit niet willen afwachten, het staat hun vrij om zelf naar die veiling te gaan en een bod te doen.
bulck schreef:timilon schreef:
inspekteur was van Wendy v/d Helm(nu van vliet).
maar feit blijft dat zowel inspekteur als P&P naam hebben gemaakt,beroemd zijn geworden in de stallen van van Baalen.
echter, wij weten niet of van Baalen geprobeert heeft P&P te kopen, af zal kopen op de veiling.
misschien zijn daar ook afspraken over gemaakt tijdens de rechtzaak?geen belanghebbenden die mogen bieden?
Ik denk dat dat er op zich niet toe doet. Wat zou stal van baalen belang hebben bij de aankoop?
Een mooie mascotte en eerbetoon aan de pony. En wie weet slaan mariggje en angela hun ouders de handen niet in elkaar. Ik denk dat beide meiden toch veel te danken hebben aan die pony.
Maar bon, hoe het ook uitdraait ik denk dat de meeste mensen echt wel het beste met deze hengst zullen voorhebben.