Het zal echt meer moeten zijn, en ook verdeeld over een ruim gebied

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appie schreef:Kan er geen petitie worden gestart? Ik dacht dat zoiets te regelen is via internet, weet iemand dat? Dan kan dat meegenomen worden naar Den Haag woensdag?
Deebee schreef:Appie schreef:Kan er geen petitie worden gestart? Ik dacht dat zoiets te regelen is via internet, weet iemand dat? Dan kan dat meegenomen worden naar Den Haag woensdag?
Heb deze gedachte even doorgemaild naar de groep dierenleed oostvaardersplassen. Mocht ik er antwoord op krijgen, dan zal ik deze hier ook plaatsen.
parouscha schreef:Ik woon in Friesland, dus het is wel een heel eind rijden.
Al hoewel vriendlief & ik er wel voor in zijn hoor
Maar met 2 baaltjes hooi red je het nietDat word knokkerij ! Zou zeker een baal of 20 meenemen. Als er iemand een trailer heeft die gewoon volladen, als we allemaal wat geld doneren voor die stakkers, komen we denk ik wel een heel eind!
Canter schreef:Er is in ieder geval officieel aangifte gedaan door de Stichting Dierenleed Fonds, zie http://www.dierenleedfonds.nl. Dit betekent dat het voor de rechter zal komen. Het standpunt van de stichting is dat je, zodra je dieren achter een hek stopt, je een zorgplicht hebt. Wanneer de rechter het hier mee eens blijkt te zijn dan zal er definitief wat moeten veranderen.