Arm afgescheurd?? Jeetje wat een bizar verhaal, wat raar dat dier ineens zo flipte. Bah, moet er niet aan denken.
Miska
Geplaatst: 12-02-10 13:00
Precies storrum, de mens vermenselijkt een dier teveel en vergeet daarom de natuurlijke instincten van het dier. Zo zie je dat ook met honden die om vage redenen in het asiel belanden of afgemaakt worden vanwege een beet. Een dier blijft een dier met zijn natuurlijke gedrag, ook al wordt het opgevoed door mensen.
Bonita_Bon
Geplaatst: 12-02-10 14:17
Oef, geen prettig filmpje... Maar goed, ik vind het al heel naar om te kijken, op discovery oid, hoe een groep leeuwen een gnoe grijpt!
Wat die arm afrukken betreft en de kracht van pezen en spieren, wel eens een open fractuur gezien? Zoeen waarbij de bovenarm gebroken is en het bot als een speer door alle pezen en spieren heen is gescheurd? Of een been, dat kan ook: Ooit gezien bij een rugby wedstrijd in Wales, 2 kerels knalden frontaal tegen elkaar, waarbij de voet van meneer 1 bleef staan terwijl meneer 2 daaroverheen viel. Van meneer 1 brak scheenbeen en kuitbeen en deze rukten de complete voet mee... Meneer 1 is flauw gevallen (gelukkig voor hem!) maar wij konden zien dat zijn voet echt nog maar aan enkele 'draadjes' (peesjes en huid?) hing... Yummie. Dus wat betreft een arm dankzij een paard verliezen, mja zou prima kunnen
Miska
Geplaatst: 12-02-10 14:19
Wat heb je dat weer heerlijk plastisch uitgelegd! En ik heb al helemaal geen beeldende gedachten ofzo. Ik zie het zo voor me... gruwelijk. Maar je punt is duidelijk.