Isabell leek af en toe wat communicatiestoringen te hebben, jammer. Vaak ook ritmeverlies in de piaffe.
Anky ging erg fijn, ook soms beetje ritmeverlies in de piaffe, 1e appuyement in draf erg slecht qua buiging en af en toe was PB iets wringerig in de aanleuning. Maar toch erg netjes en met veel schwung gereden.
Imke vond ik echt súper gaan. Hele fijne aanleuning, mooie balans. Jammer van de piaffe, maar verder in 1 woord geweldig! Terecht boven Anky ook in mijn ogen.
En Edward ook super natuurlijk! Valt weinig over te zeggen Jammer van het galopaanspringen en de kleine spanning af en toe.
Wie is trouwens de presentatrice? Ik irriteer me n.l verschrikkelijk aan haar accent
edit:en ook aan haar dommigheid Die oortjes vind ze zo lief
Pam van Geloven heet ze volgens mij.
Ik het me ook behoorlijk zitten ergeren.
Ze zegt heeeel erg vaak 'zo aanstonds', dat is geen eens goed Nederlands
En aan de lopende band maakt ze fouten, irritant!
'Laura Brechtoltsheimer' en 'Mistral Hordis' Paard van Aat van Essen heet Premier, sprak ze gewoon op z'n Nederland uit, dus met 'mier' op het einde Kür van Edward noemde ze 'Totielie Totilas' in plaats van Totally Totilas.
hahaaa, dat heb ik niet eens opgemerkt! maar het was echt super om ernaar te kijken bij mij haperde het beeld helemaal niet soms viel het geluid weg aan het einde dan hoorde je het publiek niet klappen terwijl ze dat wel deden dat was heeeul raar :p maar nu doet het beeld echt raar bij de tuigpaarden masterclass!
ESSIE70
Geplaatst: 23-01-10 16:20
Hahaha ik dacht al dat het aan mij lag. Ze kunnen beter Joyce Heuting daar neer zetten, die zegt te minste wat zinnigs
Super storend dat het beeld heel de tijd stilvalt en het geluid wegvalt, heb ik daar alleen last van via paardensport.tv? Via Fei moet je betalen, mooie sport!