Michael1104 schreef:hier gelukkig nog geen sneeuw... Sneeuw is leuk Ik ga morgen m'n basisschoolvrienden optrommelen en met de slee naar het park...
sneeuw is leuk, maar niet als je de hele tijd de weg op moet. volgende week mag het sneeuwen.aha, nu de een na rijkste uit de paardenwereld
Nee volgende week ook niet hoor michael!!Gwoon geen sneeuw.. niks noppes nada...Paarden mensen houden niet van sneeuw...
Michael1104 schreef:sneeuw is leuk, maar niet als je de hele tijd de weg op moet. volgende week mag het sneeuwen.aha, nu de een na rijkste uit de paardenwereld Vandaar de chique achternaam Ik had ook liever eerst ijs, dan sneeuw... Nu hebben we klote ijs als er nog ijs komt...
Pasha schreef:Nee volgende week ook niet hoor michael!!Gwoon geen sneeuw.. niks noppes nada...Paarden mensen houden niet van sneeuw... Ik ben geen paardenmens
Michael1104 schreef:sneeuw is leuk, maar niet als je de hele tijd de weg op moet. volgende week mag het sneeuwen.aha, nu de een na rijkste uit de paardenwereld Rijk of niet,ze moet het er wel uit rijden.... Het is een heel hectische proef maar een lekker paard!!!
Janine1990 schreef:Pasha schreef:Nee volgende week ook niet hoor michael!!Gwoon geen sneeuw.. niks noppes nada...Paarden mensen houden niet van sneeuw... Ik ben geen paardenmens Scheer je hier weg dan
magic_lover schreef:nee vindt dit juist wel leuke muziek.. M'n vader: "Deze is net zo goed als jij?" Ik: "Bijna." Ik hou ook wel van dat Bob Marley, UB40, Inner Circle
Michael: Waar is het Achterhoekse accent van joyce???Zou toch mooi zijn Moi toch is kieken.. wat een prachtig peard
Pasha schreef:Michael: Waar is het Achterhoekse accent van joyce???Zou toch mooi zijn Moi toch is kieken.. wat een prachtig peard Michael moet ff Joyce smsen dat ze dat meot zeggen bij Edje
Pasha schreef:Michael: Waar is het Achterhoekse accent van joyce???Zou toch mooi zijn Moi toch is kieken.. wat een prachtig peard Kiek Uhm Goaaaaan!!!
Michael1104 schreef:hehe, dat komt wel als ze ooit voor TV Oost wat gaat doen Wil iemand het dan voor me opnemen?