Mogelijke verkoop Totilas - eigenaar zegt "Niet verkocht"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandradeboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 12:42

sarabande schreef:
essiesilly schreef:
ps, ik snap m eigenlijk ook ff niet saar... hahaha

Sjef heeft een echtgenote en ze zijn ambitieus, ze willen weer voor OS goud, dit zou al een hobbel minder zijn.

Sterker nog, Sjef zal bemiddelen in zo'n verkoop ;) :D. (zo komen de praatjes de wereld in)

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:35

sarabande schreef:
essiesilly schreef:

Sjef heeft een echtgenote en ze zijn ambitieus, ze willen weer voor OS goud, dit zou al een hobbel minder zijn.

victoria en totilas zouden painted er ook aflopen hoor, je opmerking slaat echt nergens op

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 13:50

Michael1104 schreef:
sarabande schreef:

victoria en totilas zouden painted er ook aflopen hoor, je opmerking slaat echt nergens op

Heb ik het over Painted :?

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:00

sarabande schreef:

ja, want Painted is de enige paard waarmee Anky naar de OS zal gaan... alleen Adelinde zal de ruiter van Totilas kunnen verslaan denk ik, de rest zal op afstand brons moeten verdelen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:14

Michael1104 schreef:
sarabande schreef:

ja, want Painted is de enige paard waarmee Anky naar de OS zal gaan... alleen Adelinde zal de ruiter van Totilas kunnen verslaan denk ik, de rest zal op afstand brons moeten verdelen.

Wat is dat nu voor onzin, Anky gaat echt niet voor goud met Painted zolang Sali het nog doet.

Liezel1

Re: Mogelijke verkoop Totilas - eigenaar zegt "Niet verkocht"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:16

Nou, ze heeft zelf deze week gezegd dat Sali niet mee gaat naar OS in 2012. Als ze gaat, neemt ze Painted mee.

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:16

sarabande schreef:
Wat is dat nu voor onzin, Anky gaat echt niet voor goud met Painted zolang Sali het nog doet.

ok, nu val je dus wel redelijk door de mand. heb je afgelopen maanden niet gelezen dat sali geen OS meer gaat lopen?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:24

Door welke mand???

Lijkt me een verstandig besluit, had ze na Hong Kong al moeten nemen

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:25

essiesilly schreef:

Dat meen je niet :oo :+

:D Val jij even door de mand Sarabande....

vessuvius

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:50

sarabande schreef:

ja, want Painted is de enige paard waarmee Anky naar de OS zal gaan... alleen Adelinde zal de ruiter van Totilas kunnen verslaan denk ik, de rest zal op afstand brons moeten verdelen.[/quote]

Wat is dat nu voor onzin, Anky gaat echt niet voor goud met Painted zolang Sali het nog doet.[/quote]

mischien zou je iets meer over anky kunnen inlezen :)

maar eh...dit topic gaat over Toot zn wel of niet verkocht zijn dacht ik
wat een frusties allemaal naar sjeff en anky,..
jaloezie? of gewoon kinderachtig gehakketak

Mootje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:56

Het enige dat Anky en Sjef nog willen bereiken is landengoud!
Met Totilas die voor een ander land uitkomt, lijkt die kans mij kleiner.
Sjef zelf heeft vaak genoeg gezegd dat hij als bondstrainer/ coach blij was met een paard als Totilas.
Denk dat het voor Anky en Sjef belangrijk is dat ie blijft om landengoud te winnen!

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 14:56

Is Totilas nou wel of niet verkocht?

Ik hoorde een gerucht dat hij voor 8,5 miljoen euro verkocht was en Edward 15% hiervan zou krijgen...

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:11

vessuvius schreef:
[mischien zou je iets meer over anky kunnen inlezen :)

Wellicht intreseren me alle persberichten uit Erp niet zo, ben ik nog nooit op de Any site geweest en koop ook haar kleren niet
Wellicht heb ik andere interesses

Anky als sportvrouw, top, maar als ze op tv komt zap ik weg en wat ze allemaal schrijft, het zal wel.
De belangrijke dingen komen wel in de krant, niet collum dus.

En ze hebben het al zo vaak over stoppen en zo gehad, ik zie het wel in de ring.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:14

Dat is natuurlijk je eigen keuze maar imo, als je absoluut niet op de hoogte bent, moet je ook niet gaan beweren dat andere mensen ongelijk hebben. Zelfs op bokt is verschenen dat ze met painted naar OS gaat ;)

En dames, houden we er wel rekening mee dat Totilas weliswaar een fantastisch dier kan zijn maar dat het wel een dier blijft, eentje dat fouten kan maken? :) Vind het nogal bruut om te zeggen dat "men" maar om brons/zilver moet vechten :x

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 15:27

pharagirlke schreef:
En dames, houden we er wel rekening mee dat Totilas weliswaar een fantastisch dier kan zijn maar dat het wel een dier blijft, eentje dat fouten kan maken? :) Vind het nogal bruut om te zeggen dat "men" maar om brons/zilver moet vechten :x

Dat ben ik met je eens. En zeker Adelinde is ook een hele goede kandidaat voor de gouden medaille.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:04

Ach ja... zo ben ik nog altijd benieuwd hoe het Totilas over een tijdje vergaat... samen met al die juryleden die zich zo kundig vinden dat ze qua punten de laan al uitschieten voordat het dier bij wijze van spreken überhaupt in de baan verschijnt...
Maar dat is natuurlijk ook weer een 'verkeerde' zijstraat! :D

haan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:42

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:48

Nah zo spannend vind ik het niet hoor... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:59

Dat is toch gewoon een verkapte verkoopadvertentie, paard is te koop voor wie 10 mln of hoger biedt en Edward zal niet dwarsliggen. Het enige wat we niet weten is de minimumprijs :).

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:01

Lovely schreef:
Dat is toch gewoon een verkapte verkoopadvertentie, paard is te koop voor wie 10 mln of hoger biedt en Edward zal niet dwarsliggen. Het enige wat we niet weten is de minimumprijs :).

Maar daar vraag je niet naar.... je vraagt een vrouw ook niet naar haar leeftijd!

:D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 17:04

Dat klopt :D. Maar het is een stuk interessanter dan de wetenschap dat hij voor 10 mln wel gaat.

fromaachen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:20

Ach het is allemaal komen overwaaien vanuit de voetbalsport. Spelers roepen "Nee hoor we blijven bij Ajax.PSV,AZ en noem maar op", terwijl ze twee dagen later hun handtekening zetten onder een lucratief contract bij een club waar ze bankzitter worden.

Wat er destijds met Lingh gebeurde kan nu dus ook maar weer zo met Totilas gebeuren. Het nooit van de de Vissers is inmiddels veranderd in Nooit mits. Ik hoop en denk dat Edward deze keer gewoon 50% van de opbrengst krijgt, en zo hoort het ook, en Edward kennende heeft hij best nog wat andere ijzers in het vuur. Ook denk ik dat er niemand is die Totilas weer naar zo'n hoge score kan tillen, dus het moet iemand zijn die de potentie van Totilas voor de fokkerij op zijn juiste waarde schat.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 18:34

nouky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:04

Jammer voor de sport, goed voor de handel.
Wat zouden jullie doen als het jullie paard was?
Denk eens hoeveel risico's er aan vast zitten? Niet alleen het paard kan blessures krijgen ook de ruiter, en een paard alleen kan ook niet naar de O.S. en met een andere ruiter misschien geen goede combinatie meer.
Nu alleen maar hopen dat Edward, en ook zijn zaken partner Nicole die ook aan dit succes heeft meegeholpen, er goed mee zijn.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 19:30

Ja las het net