Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
scoobydoe schreef:Te erg voor woorden.
Die man borstelt ook aleen maar het paard en met een doekje .
Meteen hulp halen.
Ik hoop dat die man vervolgd word.
Yeyo schreef:Misschien is er wel iemand water aan het halen, misschien heeft die man wel de DA aan de telefoon, wie zal het zeggen?
We hebben het over 2 minuten film mensen, wat kan je daar nou uit opmaken?
Ik vind dat de man in kwestie liefdevol met zijn paard om gaat, en naar zijn beste kunnen handelt.
Wat zou je zelf doen als je paard in ene omvalt? Meteen correct handelen of in paniek misschien ook andere keuzes maken?
Het is altijd makkelijk oordelen vanuit gezond verstand, maar zou je dat ook doen als je in zijn schoenen zou staan??
sunny_l0ve schreef:Yeyo schreef:Misschien is er wel iemand water aan het halen, misschien heeft die man wel de DA aan de telefoon, wie zal het zeggen?
We hebben het over 2 minuten film mensen, wat kan je daar nou uit opmaken?
Ik vind dat de man in kwestie liefdevol met zijn paard om gaat, en naar zijn beste kunnen handelt.
Wat zou je zelf doen als je paard in ene omvalt? Meteen correct handelen of in paniek misschien ook andere keuzes maken?
Het is altijd makkelijk oordelen vanuit gezond verstand, maar zou je dat ook doen als je in zijn schoenen zou staan??
Ik zou in ieder geval niet zo banketstaaf met een doekje mijn paard even oppoetsen en gelijk proberen het paard overeind te krijgen. Er staan genoeg mensen naast, maar om hulp vragen ho maar. En dat zie je al in maar 2 minuten. Genoeg voor mij om geen medelijden met die vent te hebben.
stuur haar het filmpje wel even door