Zeer ernstig verwaarloosde Andalusiër uit lijden verlost

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pauline1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:51

Freedom was hoefbevangen,
Er isgeprobeerd om Freedom te redden, maar juridisch gezien ging het niet meer omdat er al zaken liepen en de paarden onder voorwaarde dat hij ingeslapen zou worden werd “vrijwillig” afgestaan.
vandaar dat freedom is ingeslapen,en hebben ze Mr.Jackson kunnen redden
Laatst bijgewerkt door pauline1 op 07-07-09 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

patserke

Re: Zeer ernstig verwaarloosde Andalusiër uit lijden verlost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:56

ik kreeg dit berichtje laatst op hyves. echt triest zeg

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 09:09

Jakkes, wat een afschuwelijke pijn moet dat dier geleden hebben. Ik snap alleen niet waarom ze hem niet eerst héél goed hebben verdooft voordat ze hem uit de paddock haalden.. Had ie tenminste nog een paar pijnvrije minuten gehad aan het eind van z'n leven..

De tranen rollen over m'n wangen. :\

Tineke90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:42

wat zielig zeg, die hoeven ook het ziet er niet uit. En dat laatste filmpje zijn vriendje die afscheid neemt aaaaah ;(

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 15:50

Afschuwelijk, dat arme arme beestje. ;( Wat zal hij een pijn hebben gehad. Gelukkig heeft hij nu geen pijn meer en kan hij met heel veel andere paarden genieten op de eeuwige groene weide.

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:19

Afschuwelijk wat mensen hun dieren (die volledig afhankelijk van hen zijn) toch aandoen :( Gelukkig is er een einde gekomen aan het lijden van Freedom en heeft Mr Jackson nu een kans op een gelukkig leven met goede verzorging.
Tranen schoten me in mijn ogen, onvoorstelbaar die arme dieren. Hopelijk is eigenaresse zo verstandig om nooit meer dieren te gaan houden!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 03:05

Arabesk schreef:
Ik vind het jammer dat direct besloten is tot inslapen bij de Anda en niet nog is geprobeerd om met bekappen en pijnstilling en goede voeding het een en ander te bereiken. Mensen met gebroken armen en toestanden als gevolg van een zwaar ongeluk worden ook niet geeutanaseerd, ook al zal de revalidatie veel tijd, pijn en moeite gaan kosten.

Er is een woord in jouw reactie waar mijn haren echt recht van overeind gaan staan, en dat is het woord: "proberen". Denk je nou echt dat je een dergelijk paard nog moet gaan plagen met allerlei methodes? Is een dergelijk dier niet beter af met een snelle beslissing, hoe moeilijk die ook moge zijn?

Whizper08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 06:06

Wat een verschrikkelijke mensen leven er op deze wereld. Die mogen ze van mij aan de hoogste boom hangen! Tranen rollen over mijn wangen.... Hopelijk galoppeerd ie nu over de groene weides en zijn kleine vriend is echt een kei...Hopelijk komt ie er weer helemaal bovenop....

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 13:31

wat verschrikkelijk dat je dit een paard kan aandoen!
heb met tranen in me ogen het filmpje gekeken gelukkig is hij nu van zijn pijn af!