Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gwen schreef:Ik verbaas me om de heftige reacties naar Bianca1980. Ja, haar verhaal is gekleurd, maar je hoeft je maar een beetje in te leven in wat zij heeft meegemaakt om te weten dat die reactie heel begrijpelijk is. Ik denk de meeste mensen hier niet heel veel anders zouden reageren, zeker niet in eerste instantie.
Abeltje77 schreef:Eens met Gwen.
Als iedereen hier zonodig verontwaardigd wilt doen, doe dat dan niet op de uitlatingen van TS maar op die fijne toeterende vrachtwagens, of die leuke jochies die vanuit hun auto zaten te lachen.
Die man zat duidelijk niet op te letten 'dat kan gebeuren' ja, voor hetzelfde geld reed ie een heel gezin dood. Is het dan nog steeds 'kan gebeuren'? En die vader die zijn baby vergat in de auto, ook dat 'kan gebeuren'? Neeeee, je hebt gewoon op te letten. Kan me de reaktie van TS in alle emotie goed begrijpen.
ThisIsMe schreef:Gwen schreef:Ik verbaas me om de heftige reacties naar Bianca1980. Ja, haar verhaal is gekleurd, maar je hoeft je maar een beetje in te leven in wat zij heeft meegemaakt om te weten dat die reactie heel begrijpelijk is. Ik denk de meeste mensen hier niet heel veel anders zouden reageren, zeker niet in eerste instantie.
Als eerste reactie, ja, heb je helemaal gelijk. Denk dat iedereen het snapt dat je zo'n bestuurder misschien wel helemaal verrot scheldt op het moment zelf. Maar hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat ze nog steeds helemaal vol emoties zit over het gebeurde vind ik persoonlijk het verslag té gekleurd en wil ik alleen maar aangeven dat ook de andere bestuurder een mens met emoties is. Daar wordt door het merendeel hier én door de schrijver van de brief naar de Metro naar mijn idee niet bij stilgestaan.....
ThisIsMe schreef:Als eerste reactie, ja, heb je helemaal gelijk. Denk dat iedereen het snapt dat je zo'n bestuurder misschien wel helemaal verrot scheldt op het moment zelf. Maar hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat ze nog steeds helemaal vol emoties zit over het gebeurde vind ik persoonlijk het verslag té gekleurd en wil ik alleen maar aangeven dat ook de andere bestuurder een mens met emoties is. Daar wordt door het merendeel hier én door de schrijver van de brief naar de Metro naar mijn idee niet bij stilgestaan.....
xx_Horsiex schreef:Als je goed leest, wat blijkbaar moelijk is, is al meerdere keren verteld dat de schrijver van de brief de vader is van het meisje dat bij Bianca in de auto heeft gezeten. En die man is nog netjes gebleven in vergelijking wat ik de beste bestuurder wel niet naar het hoofd had geslignerd als het mijn dochter was geweest.