Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonprayer schreef:en ik moet straks vanaf dinsdag weer dagelijks met bit trainen wil ik hem zaterdag een beetje voor mekaar kunnen hebben.
piezze schreef:quote Jasmijn78
FahyaFemke schreef:
Arabesk, pech gehad, manen in een grote vlecht, pakkie aan, gewoon een hokkie in met je peerd! (jij hebt toch arabier..arab..esk. eh..?)
Arabesk hoopt nog steeds dat iemand bij haar wat bitloze hoofdstellen af komt halen zodat die hun paard wel 3 uur in een hokkie kunnen stoppen en voor haar de bitloze kastanjes uit het vuur gaan halen...
Hele negatieve reactie hoor om te zeggen dat het je allemaal niets interesseert wat de uitkomst is maar wel anderen aanvalt, bah
Evelienepien schreef:moonprayer schreef:en ik moet straks vanaf dinsdag weer dagelijks met bit trainen wil ik hem zaterdag een beetje voor mekaar kunnen hebben.
Oei, ik hoop maar dat er geen enkele jurylid dit leestanders komt er dadelijk geen bitloze wedstrijd
(want de deelnemers ervan geven zelf al aan dat ze af en toe een bit nodig hebben
)
FahyaFemke schreef:ik heb vandaag heerlijk gereden. Ze word steeds losser, op eigen benen lopen, ik hoef haar niet zo vast meer te houden. Weet iemand welke proeven er gereden moeten worden in de B?
En welke in de L, stel dat ik toch de L moet rijden?
moonprayer schreef:FahyaFemke schreef:ik heb vandaag heerlijk gereden. Ze word steeds losser, op eigen benen lopen, ik hoef haar niet zo vast meer te houden. Weet iemand welke proeven er gereden moeten worden in de B?
En welke in de L, stel dat ik toch de L moet rijden?
gewoon de eerste proef van die maand ga ik van uit, dat is eigenlijk standaard als er maar 1 proef verreden word.
en ik dacht dat het binnen is. dus zal er ook maar 1 proef gereden worden.
(ze durven ons nog niet op grote open vlaktes los te laten zonder bit zeker)