Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kim_Peters schreef:Dan zou ik toch graag willen weten waarom Rob en Anton zoveel paarden krijgen aangeboden die door het Natuurlijk Bekappen niet meer kunnen lopen...
Kim_Peters schreef:Hoe kan een paard waarbij het afrolpunt van de voet verder naar achteren ligt gemakkelijk naar voren bewegen? Lijkt het je niet handiger om het afrolpunt verder naar voren te hebben net als bij TB zodat een paard zijn pas sneller af kan wikkelen en dus gemakkelijker voort kan bewegen?
Kim_Peters schreef:@ CaPrIoLe`79 Ik doelde inderdaad op het Break Over beslag van HoofcareHierbij ligt het afrolpunt juist ver naar voren in tegenstelling tot het natuurlijk bekappen van de voet
Kim_Peters schreef:@ Arabesk: Niet iedereen is bereid of durft het aan om zijn/haar negatieve verhalen op internet te plaatsen. Zoals je willicht wel zult weten is ook de persoon op http://www.hoofcare.nl dusdanig bedreigd dat ze de politie in heeft geschakeld... En daarnaast zou de website van Rob dan wel erg vol komen te staan...
laetitia schreef:Bij TB landt het paard (volgens mijn informatie) op de toon en zijn de tenen doorgaans langer (langer dan de vorm van de zool). Hierdoor zou de afwikkeling trager gaan.
Kim_Peters schreef:@ Arabesk: Ik denk dat Rob het wel aan zijn stand verplicht is om waarheidsgetrouwe artikelen te plaatsen op zijn website. Het lijkt mij daarom zeer onwaarschijnlijk dat het verhaal niet zou kloppen...
Hephaistos schreef:En je bent erg kundig in het ontwijken van vragen over of jij wel gecertificeerd bent om bekap-cursussen te geven. Ik geloof dat jij en Arno ook niet verder zijn gekomen dan zo'n eendaagse cursus?