Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Think schreef:Ik vind het verre van een leuk/goed stuk. De arrogantie straald er vanaf, om te .... gewoon. Wat ik nog veel lager van haar vind is dat ze haar lesklanten zo'n hak zet. Edward heeft met meerdere paarden goed gepresteerd en komt nu wederom met goeie paarden terug. Arjen heeft misschien op dit moment niet de juiste paarden maar hij komt wel weer.
Nee vind dit echt geen stijl van haar, en hiermee haald ze zichzelf goed omlaag.
Kijk zij heeft dan de middelen en het geld om iedere keer weer een gp paard te kopen, maar andere ruiters/amazones misschien niet. Dat zegt nog niet dat hun niet goed presteren of blijven presteren.
Tip voor Adelinde.... Ga ervoor! Wat je al doet, maar je kunt het ook. Jij bent uit niks naar dit nivo geklommen. Daar heb je hard voor getraind en gevochten.
Anky is niet met super GP paarden begonnen hoor... Kramen mensen gewoon graag onzin uit of is het echt zo moeilijk om even haar biografie op te zoeken?
Dus dan moet jij je misschien ook niet zo voelen...
Dat vind ik dan behoorlijk kortzichtig en kinderachtig. Think schreef:nou zou zeggen lees de media, rechtzaken etc etc. Kun je allemaal zelf opzoeken. Hierover hoe ik niet in detail te treden toch. Sterker nog doe ik ook niet, want dat zou laag van mijn kant zijn.
Sjaantje, lees het stuk nog eens goed en lees de ondertoon. Tevens is alom bekend dat Arjen en Edward ruzie kregen (dus daarom ook niet meer bij Anky lessen) doordat zij haar van de 1e plek afreden. En dat gaat ze nu ook weer doen met Adelinde. Doordat ze Salinero op stal heeft laten staan kon Adelinde winnen. daar gaat het toch helemaal niet om. Doe normaal zeg.... Daarmee haal je iemand onderuit, dat doe je niet als je op dat nivo rijdt
Want IMO is dit zelfs Laster... En dat is bij mijn weten nog steeds een strafbaar feit.
idd strafbaar.