Anky van Grunsven is niet bang voor de allerlaatste rit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oakland1990

Re: Anky van Grunsven is niet bang voor de allerlaatste rit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:26

En daarom stapt ze maar over op western? Omdat ze daarin nog wel fouten mag maken?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:27

Dat ze een winnaar is (lees: gaat om te winnen) heeft ze nooit onder stoelen of banken gestoken he...

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:27

Klopt, die mentaliteit kan je voor uit helpen maar ook heel erg teleurstellen als het een keertje niet lukt.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:29

Oakland1990 schreef:
Klopt, die mentaliteit kan je voor uit helpen maar ook heel erg teleurstellen als het een keertje niet lukt.

tja daar is zo'n gedicht over he.... The will to win.
Het geeft je vaak net dat beetje extra ...

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 23:30

Ik ken het niet, even opzoeken morgen ofzo :=

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 00:14

Ik geef haar groot gelijk, niemand doet het na.
En ik hoop dat ze het ook waar gaat maken. :D

zwartpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:17

Als je de reakties aan het begin leest, zit je toch even raar te kijken naar het commentaar over de foto.
Ik vond de foto namelijk niet vreemd en dan blijkt een aantal reakties later dat de foto is vervangen.
Is het mogelijk direkt al bij de foto een opmerking te maken dat die is vervangen?
Ik noem dit nu bij dit artikel, maar het is iets wat me vaker opvalt als er reakties zijn veranderd of weggehaald.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 10:31

De foto op Nelson was niet echt flatterend, deze is een stuk beter!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:36

Leuk stuk om te lezen :)

Think

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 16:52

Ik vind het verre van een leuk/goed stuk. De arrogantie straald er vanaf, om te .... gewoon. Wat ik nog veel lager van haar vind is dat ze haar lesklanten zo'n hak zet. Edward heeft met meerdere paarden goed gepresteerd en komt nu wederom met goeie paarden terug. Arjen heeft misschien op dit moment niet de juiste paarden maar hij komt wel weer.
Nee vind dit echt geen stijl van haar, en hiermee haald ze zichzelf goed omlaag.

Kijk zij heeft dan de middelen en het geld om iedere keer weer een gp paard te kopen, maar andere ruiters/amazones misschien niet. Dat zegt nog niet dat hun niet goed presteren of blijven presteren.

Tip voor Adelinde.... Ga ervoor! Wat je al doet, maar je kunt het ook. Jij bent uit niks naar dit nivo geklommen. Daar heb je hard voor getraind en gevochten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:05

Think schreef:
Ik vind het verre van een leuk/goed stuk. De arrogantie straald er vanaf, om te .... gewoon. Wat ik nog veel lager van haar vind is dat ze haar lesklanten zo'n hak zet. Edward heeft met meerdere paarden goed gepresteerd en komt nu wederom met goeie paarden terug. Arjen heeft misschien op dit moment niet de juiste paarden maar hij komt wel weer.
Nee vind dit echt geen stijl van haar, en hiermee haald ze zichzelf goed omlaag.

Kijk zij heeft dan de middelen en het geld om iedere keer weer een gp paard te kopen, maar andere ruiters/amazones misschien niet. Dat zegt nog niet dat hun niet goed presteren of blijven presteren.

Tip voor Adelinde.... Ga ervoor! Wat je al doet, maar je kunt het ook. Jij bent uit niks naar dit nivo geklommen. Daar heb je hard voor getraind en gevochten.

die had ze ook niet toen ze net begon :roll: Anky is niet met super GP paarden begonnen hoor... Kramen mensen gewoon graag onzin uit of is het echt zo moeilijk om even haar biografie op te zoeken?

Anky heeft niet moeten werken voor dit niveau natuurlijk. Die zei "hop Prisco! Piaffe!" en die deed dat allemaal uit zichzelf :j

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:09

Oeh Think, dat zijn linke uitspraken die je doet.. Anky heeft zelf ook gezegd dat zij en Sjef álles aan de kant moeten zetten om paarden als Salinero te kunnen kopen. Dat is ook een van de redenen dat ze nu niet meer alles op alles zet om weer zo'n paard te vinden, want ze wil haar geld ook graag in d'r kids steken.
Ik denk echt dat je het stuk volledig verkeerd begrijpt, want ook Anky weet dat Edward op 't moment een aantal toekomstige toppers heeft staan. Ik denk niet dat zij zich aangevallen voelen hoor :n Dus dan moet jij je misschien ook niet zo voelen... :(:)

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:12

Wat een lang stuk, maar wel superleuk :D

Think

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:34

Tuurlijk kwam zij ook niet zomaar aan de top. Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar je moet andere top mensen niet omlaag halen. Zeker geen ex lesklanten of nog steeds lesklant van Sjef.

En uiteraard zegt ze dat ze veel heeft moeten laten voor Salinero. Dat moet iedere top sporter.

Nee jullie kunnen kletsen wat jullie willen maar dit stuk is hoogst persoonlijk arrogant en neerhalend voor de ex lesklant. Kortom: onprofessioneel!

Hiermee sluit ik mijn discursie

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:38

:n Dat vind ik dan behoorlijk kortzichtig en kinderachtig.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:39

Exklanten onderuithalen is ook kortzichtig, getuigd van weinig respect... Wat niet wil zeggen dat ik het volledig met Think eens ben!

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:41

Dan zou ik toch graag een quote willen zien van welke opmerkingen jij vindt dat ze haar klanten/exklanten onder uithaalt.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:42

Onderuithalen is het niet echt, maar vol lof is ze ook niet. Of zie ik dat verkeerd.

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:42

Quote dan eens een stukje? En je zegt net (en Think ook) dat het wel onderuithalen is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:43

En ik zou graag bewijs willen zien van wat jij hier beweerd think, want iemand beschuldigen van valse/ongezonde paarden verkopen vind ik wel heel wat.

Think

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:48

nou zou zeggen lees de media, rechtzaken etc etc. Kun je allemaal zelf opzoeken. Hierover hoe ik niet in detail te treden toch. Sterker nog doe ik ook niet, want dat zou laag van mijn kant zijn.

Sjaantje, lees het stuk nog eens goed en lees de ondertoon. Tevens is alom bekend dat Arjen en Edward ruzie kregen (dus daarom ook niet meer bij Anky lessen) doordat zij haar van de 1e plek afreden. En dat gaat ze nu ook weer doen met Adelinde. Doordat ze Salinero op stal heeft laten staan kon Adelinde winnen. daar gaat het toch helemaal niet om. Doe normaal zeg.... Daarmee haal je iemand onderuit, dat doe je niet als je op dat nivo rijdt

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:50

Nee. Ik vraag om quotes en aangezien geen van jullie me die kunnen geven heb ik genoeg gezien.
Bovendien wil ik JOU vragen om mijn eerste post in dit topic eens heel goed te lezen, want je speculeert me veel te veel.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:54

Goh Think, ik ging mee met je mening over het ""onderuithalen"" van haar klanten correctie/concurrenten, maar dat over die ongezonde valse paarden hoor je NIET uit mijn mond komen.
Laatst bijgewerkt door Oakland1990 op 25-01-09 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:56

Think schreef:
nou zou zeggen lees de media, rechtzaken etc etc. Kun je allemaal zelf opzoeken. Hierover hoe ik niet in detail te treden toch. Sterker nog doe ik ook niet, want dat zou laag van mijn kant zijn.

Sjaantje, lees het stuk nog eens goed en lees de ondertoon. Tevens is alom bekend dat Arjen en Edward ruzie kregen (dus daarom ook niet meer bij Anky lessen) doordat zij haar van de 1e plek afreden. En dat gaat ze nu ook weer doen met Adelinde. Doordat ze Salinero op stal heeft laten staan kon Adelinde winnen. daar gaat het toch helemaal niet om. Doe normaal zeg.... Daarmee haal je iemand onderuit, dat doe je niet als je op dat nivo rijdt

Als je niet in detail wil treden dan moet je zulke uitspraken niet doen. Als je dat wil beweren moet je met bewijzen komen. ;) Want IMO is dit zelfs Laster... En dat is bij mijn weten nog steeds een strafbaar feit.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 18:57

Laster en eerroof :j idd strafbaar.
Maar goed, ik denk dat Anky dit soort ongegronde kritiek wel vaker naar het hoofd krijgt geslingerd? Wat het niet minder onrespectvol maakt.