Sammie schreef:Je bericht is alleen niet het eerste van 2010 op heel Bokt Ja vertel wie heeft de eer?
Zou best wel eens kunnen. Nou moe die's ook niet erg bijzonder. Volgend jaar een wedstrijdje wie de eerste heeft?
De term bokken kennen me ouders ook al..Ben niet zo'n verslaafde hoor? (Ahum, zo'n 4 uur per dag @ bokt? )Oh wat erg, ik ben heel erg.StartpaginaGelijk online na school etc.Iets voor jezelf doen > BoktTijdens omkleden bokken.Wat een verschrikkelijke lijst!
Ok toch best sneu als je na middernacht met oud en nieuw op de bank zit te bokken.Volgens mij een teken dat ik verslaafd ben... of niet??
neeeeeeeeeeeeeee!ik ben NIET verslaafd aan bokt en mijn goede voornemen voor dit jaar is dan ook te minderen *kuch* *ahum*
Haha heb helemaal strak gelegen om deze twee:"Bij vergaderingen op je werk mededeelt dat men ontopic moet blijven.""Je in de lach schiet omdat je ouders zeggen dat ze even gaan fietsen"
Ik ben denk ik verslaafd, mijn ouders hebben serieus een slot op de pc gezet omdat ik anders ga bokken
Geniaal alleen deze snap ik niet - Van plan bent om Flappie aan te vragen tijdens 3fm Serious Request. bedoel je dat nummer van Youp? (ken em persoonlijk )
saskiaojan schreef:Ik ben ook niet verslaafd hoor, vind ik zelf.....vriendlief denkt daar anders over!*proest...ja duhh.zeggen ze...zit je nou alweer op bokt?wat nou alweer,zit hier net 5 minueten.ahum
Nee hoor, kijk maar naar mijn aantal posts, ik heb nergens last van en kan ook gewoon stoppen hoor, als ik dat zou willen heus!
- Om 3 uur 's nachts nog zit te spammen in een verlaten huiskamertopic. Citaat:- Al 3 jaar geen paard meer van dichtbij gezien heb, maar nog altijd meer dan 10 posts per dag plaatst. Dat ook ja.
Is kwart voor 4 ook te laat En 4 uur bokken is niks, ik doe het op school, als ik thuis kom, na het krantenlopen en daarna weer vrolijk verder