Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlottte schreef:Moderatoropmerking:quote leeggehaald op verzoek
Hermelientje schreef:Ik ga niet speculeren maar 1 ding snap ik niet. Rachel Fokker zit al een half jaar in het A kader, en heeft om daar te komen dus tenminste driemaal een score van 67% of meer behaald.
Kan dat dan tegenwoordig ook met een kreupele pony?
Met een niet helemaal of helemaal niet betaalde pony is dat natuurlijk geen enkel probleem.
amondi schreef:Als ze je dat dan verteld hebben, vraag ze dan ook even waarom ze een "pony" van minstens 1.50m hebben gekocht, terwijl de regels en controles zijn aangescherpt....
amondi schreef:Tuurlijk wel! Denk je dat Power zomaar door Coby wordt vergeven( of werd vergeven)
Maar dat Rachel 3 keer 67% score heeft gehaald, dat kan bijna niet.
Citaat:Wie zegt dat Fam. Fokker dit niet aan mij gevraagd zou kunnen hebben omdat ze weten dat ik veel op bokt zit ???????
lautje76 schreef:Suleilitha heeft zin in discussie denk ik. Maar ik doe wel even onnozel mee:
Omdat een paard wel 30 of ouder kan worden en dus in principe nog lang niet bejaard is met 15. Dat is net zoiets als met 35 arbeidsongeschikt worden. Voor een eigenaar lijkt mij dat zonde en voor een werklustig paard ook. En dat fokken was meer een grapje, gezien ook de knipoog smiley erachter. Dat het in theorie leuk is voor de pony dat hij mag copuleren![]()
Zo duidelijk? Zo, nu weer ontopic!
CharleyT schreef:Maar is ie dan wel verkocht?? Waarom zullen we dit verhaal wel geloven, en de andere versies van afgelopen tijd niet??? Ook de Paardenkrant is niet onfeilbaar, integendeel.
Hermelientje schreef:Ik ga niet speculeren maar 1 ding snap ik niet. Rachel Fokker zit al een half jaar in het A kader, en heeft om daar te komen dus tenminste driemaal een score van 67% of meer behaald.
Kan dat dan tegenwoordig ook met een kreupele pony?
Met een niet helemaal of helemaal niet betaalde pony is dat natuurlijk geen enkel probleem.