Alet74 schreef:Succes met schrijven Amy en Ninx! Als jullie nog iemand zoeken die de tekst moet redigeren, ik houd me van harte aanbevolen. Ben vanavond met thuis en check de mail wel.
ik bied me ook aan als er iets gebeuren moet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Succes met schrijven Amy en Ninx! Als jullie nog iemand zoeken die de tekst moet redigeren, ik houd me van harte aanbevolen. Ben vanavond met thuis en check de mail wel.
KiWiKo schreef:feit is dat alle handelaren in dat segment ietwat minder gevoellig zijn voor het welzijn, ze houden net zoveel van het paard als van de bos bloemen die ze voor hun vrouw hebben gekocht die ochtend.......

KiWiKo schreef:gut iemand die op afstand kan zien of een paard droes heeft en wormen heeft en dat er een dood ligt te gaan.............
wat ga je nou zien in het donker op een groot land.......... ga je dan zien dat paarden wormen, droes en dood ligt te gaan...........
KiWiKo schreef:ik vind het niet constructief![]()
wat ga je nou zien in het donker op een groot land.......... ga je dan zien dat paarden wormen, droes en dood ligt te gaan...........
we moeten wel reeel blijven
aricia schreef:@Kiwiko ik ben op klaarlichte dag daar geweest en zeker geen leek!En op afstand ,tot 1 maand geleden woonde ik daar in de buurt.
Het gaat trouwens niet om bejaarde paarden zoals de eigenaar in het interview ,maar om veulens en enters.