jasmijn78 schreef:Ja, rijtechnisch gezien vond ik er niet veel aan (of eigenlijk niks) maar het showtje was leuk. Mooie jurken en zo. Wij hebben nog overwogen haar te vragen voor een showtje in de pauze op onze jaarlijkse wedstrijd.
Lekker geld verdienen met mensen die haar jurken mooi vinden ook al voelt de fjord zich kut en loopt hij van geen kanten
Doe dan een modeshow en zet Guus als versiering naast de catwalk.
Citaat:
Dan verschillen wij van mening. Maar misschien moet ik de eerste fjord met sub-top capaciteiten nog tegenkomen?

Ik ook, maar dat betekent niet dat ze niet bestaan. Het is niet omdat we al eeuwenlang wedstrijd rijden met KWPN'ers waardoor er hier en daar een paar zijn die het tot subtop hebben geschopt (want hoeveel % van alle KWPN'ers zit er nu op subtop? Ik denk dat als je het uit rekent, het verrassend laag is.)
Citaat:
Wat een domme insenuaties allemaal zeg. Zij heeft heel wat wp in de Z2 vergaard, dus ze doet echt wel iets goed. Bovendien laat ze wel zien doorzettingsvermogen te hebben. Eigenschappen die bij veel ontbreken. Ondanks dat wat ze nu laat zien rijtechnisch niet perfect is, doet en deed ze wel die ervaring op. Jullie zij allemaal zo gefocust op fouten, maar in enkele filmpjes laat ze heel incidenteel ook een goed gesprongen wissel zien, of een mooi gereden appuyement. Oefeningen die ik de gemiddelde bokker nog niet correct zie uitvoeren (en dat misschien ook wel nooit zullen doen)
Heb toch al menig bokker hele mooie oefeningen laten zien... Dat voetje voor voetje opzij gaan van Guus noem ik geen appuyementen en die galopwissels in vier tijden ben ik ook al niet al te happy over, maar misschien zien we de oefeningen gewoon anders?
Mijn paarden laten incidentieel ook een mooie gesprongen wissel zien. Feit is dat geen van de drie het al geleerd heeft... Gut ik moet goed zijn
(wacht, ik zet het er even bij: dit is een grapje)
Citaat:
90% van wat er op wedstrijden en op andere plaatsen rondloopt ziet er
Wie is er nu de zwartkijker die insinuaties maakt?
Als je iemand van iets anders wil beschuldigen moet je zien dat je het zelf niet doet. Ik zie ontzettend veel paarden happy zijn op wedstrijd. Waarom? Omdat ze niet overvraagd worden. Maar misschien ben jij het wel gewend, die depri paarden. In dat geval kan ik wel begrijpen dat je Guus niet zo'n ramp vind. Maar dat zegt dan wel weer veel over jouw omgeving...
ThisIsMe schreef:Dat is nou echt gelül van een dronken aardbei, als je haar niet geweldig vindt betekent dat dus meteen dat je jaloers bent?
Je hoeft haar helemaal niet geweldig te vinden. Maar je laat je wel erg kennen door je zo negatief over haar uit te laten?
Citaat:
Wat maakt dat uit? Leven en laten leven. Als zij met verlies uit de ring wil komen is dat toch haar pakkie aan? En als ik naar een showtje kijk hoeft het voor mij niet technisch perfect te zijn, wat maakt mij dat nou uit.
Dus vooral die boer die zijn paarden mishandeld zijn paarden laten houden. En die dresssuur-ruiter (ben haar naam even kwijt, die van tijdje geleden) die aan de top komt door ze er heen te slaan ook maar laten doen. Want: leven en laten leven! Niemand is perfect toch?
Kom op zeg.
Citaat:
Ik vind het commentaar op haar zo kinderachtig. Laat haar lekker! Kijk eerst eens in de spiegel voordat je over haar rijtechnische kwaliteiten gaat lopen zeuren

In vind fjorden niks, en ik vind het rijtechnisch gezien ook niks. Maar ik kijk naar het totaalplaatje en zie dan een meisje wat plezier heeft, passie en vele talenten. Daarom vind ik dat zij niet die negativiteit verdient die hier over haar uitgestort wordt zeg! Ik kan er niets anders van maken dan jaloezie.
Maar goed, kennelijk bestaat voor die mensen enkel en alleen maar het rijtechnisch perfect neerzetten van een proefje.... En dat biedt een gemakkelijk kader om iemand af te zeuren. De vraag is of de 'critici' het zelf beter kunnen. De gemiddelde bokker komt de L nog niet eens uit...
Ik zou vooral naar het KNHS schrijven dat je het niet vind kunnen dat er jury's aan de grand prix zitten, want een hele hoop van die mensen hebben het nog nooit gereden en zullen waarschijnlijk ook niet eens de L uit kunnen komen
Dikke onzin, het is niet omdat je het zelf niet rijd dat je de fouten niet kan zien. Ik zie ook een meisje dat plezier heeft, maar voor mij is het totaal plaatje dat meisje dat plezier heeft en de fjord die er absoluut geen plezier in heeft... En ondanks dat ik al een hoop mensen slecht heb zien om gaan met paarden en echt niet zo'n "'ooh sielugh paardjeuh" type ben, heb ik echt medelijden met deze arme kerel.
Citaat:
Dus? Wat is nu je punt?
Dat het elke idioot lukt, dus dat ik me af vraag waarom het niet zo bij haar zou gegaan kunnen zijn.
Citaat:
Dit insenueer je ook allemaal.... En wat dan nog? Al heeft ze punten gescharreld? Er zijn er legio die dat doen en die zetten niet zo'n leuk showtje neer als zij, hebben geen leuke website, spreken niet vele kinderen aan, maken niet prachtige foto's, en schrijven geen leuke boekjes...
Maar die pushen hun paard niet in een oefening die hij duidelijk niet aan kan. Dus om die kindjes te plezieren moet guusje maar dingen doen die hij absoluut niet kan? Hij schreeuwd dat hij het niet kan maar dan duwt Jolanda'tje gewoon haar spoor er dieper in "zwijgen en lopen kreng!"
Citaat:
Pharagirlke ik begrijp echt niet zo waar jij je druk om maakt?
Waar maak jij je druk om?
Dat begrijp ik dan weer niet. Ik maak me absoluut niet druk, geef enkel mijn mening, jij hupst er op als een tijger die al een week geen eten heeft gehad op een kanarie vogel.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 15-11-08 17:29, in het totaal 3 keer bewerkt