Angeliek schreef:Ik snap zoiezo haar doel hiermee TOTAAL niet. Wat wil ze hiermee? Dat dat paard zn achterhand traint?
En dan, mee op wedstrijd nemen? Verkopen? Als je dat wil doen moet ie eerst 3 maanden genezen van zn verwondingen totdat ie weer toonbaar is.
Dat snapte ik dus ook niet terwijl ik ernaar zat te kijken. Wat wil ze er in hemelsnaam mee bereiken 
Als dit een momentopname was van bijv. een paard dat een keer bokt naar de drijvende hulp en die je een keer flink naar voren van je af jaagt kon ik me er nog érgens iets bij voorstellen. Maar er gebeurt gewoon helemaal niks dat nog enige trainingswaarde heeft. Zij slaat, hij bokt een beetje maar gaat niet eens vooruit en vervolgens slaat ze nog een keer.
Ik heb vrij veel met africhtings/correctie paarden gewerkt en soms kun je de dingen dan niet meer 100% volgens het boekje doen omdat ze gewoonweg nooit normaal zijn opgeleid. Maar wat je hier ziet heeft niks met training in welke zin van het woord ook te maken.
Ik zat me ook nog even af te vragen of het dezelfde vos was als in het oude filmpje, maar deze heeft een smallere bles geloof ik.