IERTJE7 schreef:Dus jij bent er serieus voor om een paard een zak om de kont te binden en heeft dat geen gevolgen? Ruiter zit dan met een zak poep achter de kont, gaat waarschijnlijk irriteren bij paard, kan er van schrikken, ervandoor gaan, ongelukken veroorzaken?
Lijkt jou het geen betere oplossing om bijvoorbeeld de gemeente in te laten zetten die elke week dan die fietspaden schoonmaken?
Enneh, bij ons ligt er ook vollop poep, maar ik kan er gewoon met me fiets doorheen of omheen rijden.
Of te wel heel Nederland moet betalen om jou paardenpoep op te ruimen ?!?! Het opruimen van poep van JOU paard kan nimmer een taak voor de gemeente zijn! Als je zo nodig op het fietspad wenst te rijden, neem dan in ieder geval de moeite op de poep op te ruimen!
, of ik ga een oprit op. Daarna ga ik meteen terug op straat rijden.
). Ik begrijp heel goed dat het voor fietsers eng lijkt om langs zo'n paard te lopen, ik geef daarom ook altijd goed aan dat ik de fietser zie aankomen, en m'n paard erop voorbereid. Ik groet vriendelijk als ze langs fietsen, en als ze er iets van zeggen, leg ik geduldig uit waarom ik m'n leven niet wil wagen op het ruiterpad, meestal begrijpen ze dat wel.
en gingen we dus vol in de remmen.