Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Katja schreef:Volgens mij zijn al die regels ook weer per gemeente verschillend. Mijn vader mag niet eens zonder vergunning een terras aanleggen.
Charaz schreef:jury schreef:nee, hoor dat maakt niet uit, ik heb het ook met lint afgezet en wordt toch gezien als bouwwerk omdat je het gebruik wijzigt.
Leg dat hier bij de gemeente maar eens uit dan... wij mochten wel met lint afzetten, maar zodra er planken omheen kwamen werd het een bouwwerk. Weides mag je toch ook afzetten met lint?
Arabesk schreef:Lint verrommeld het landschap, maar hout is een bouwwerk
Wat willen ze nou eigenlijk.
. Katja schreef:Gemeente controleert met luchtfoto's of iedereen zich wel braaf aan de regels houdt.
. Charaz schreef:jury schreef:nee, hoor dat maakt niet uit, ik heb het ook met lint afgezet en wordt toch gezien als bouwwerk omdat je het gebruik wijzigt.
Leg dat hier bij de gemeente maar eens uit dan... wij mochten wel met lint afzetten, maar zodra er planken omheen kwamen werd het een bouwwerk. Weides mag je toch ook afzetten met lint?
juval schreef:tja, ik ken de situatie niet... er zal misschien wel meer aan de hand zijn... als er echt 2 paarden in een woonwijk worden gehouden kan ik me voorstellen dat niet paardenminded buren daar misschien overlast van hebben.
!!!!!!!