Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kelly_ann schreef:Aan de ene kant een goede enquete om eens te kijken hoe de kennis/interesse is. Vond sommige antwoorden echter niet compleet en/of voor meerdere interpretaties vatbaar.
Kelly_ann schreef:Aan de ene kant een goede enquete om eens te kijken hoe de kennis/interesse is. Vond sommige antwoorden echter niet compleet en/of voor meerdere interpretaties vatbaar.
hoefijzer schreef:Laatste tekst vak was helaas véél te klein en sommige antwoorden voldeden niet volledig/meerdere antwoorden mogelijk maar niet aanklikbaar. Ook van de krachtvoer wat oneilltje79 noemt viel mij op.
Verder natuurlijk wel een heel goed initiatief.
VValar schreef:Kelly_ann schreef:Aan de ene kant een goede enquete om eens te kijken hoe de kennis/interesse is. Vond sommige antwoorden echter niet compleet en/of voor meerdere interpretaties vatbaar.
Mee eens! Zo kan er geen compleet en correct beeld van de paardensector gevormd worden.
oneilltje79 schreef:je wordt wel wat gestuurd in je keuzes. 2 of 5 kg krachtvoer per dag.... En iedereen die 3 of 4 kg geeft dan?
Anya schreef:Lieve mensen, als je de nota paardenwelzijn had gelezen, had je alle goede antwoorden kunnen geven![]()
pandabeertje schreef:Ik denk dat het meer om de verhouding krachtvoer/ruwvoer ging.
Ik heb de 2kg met 2 kruiwagens hooi gedaan.
En dat terwijl mijn kwpn-er maar 1kg biks krijgt en moddervet is
Een paard heeft nou eenmaal meer behoefte aan ruwvoer dan aan krachtvoer
Vond het wel lastig om de vraag "wat is weven" te beantwoorden, je weet hoe het eruit ziet en waarom ze het doen en wat voor gevoel ze ervan krijgen, maar uitleggen in een zin is toch lastiger dan het in je hoofd weten.