Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: Boer naar rechter na beschuldiging van seks met ezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:07

RedPassion schreef:
ma_rie_tje schreef:
maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.
En verkrachting is ook strafbaar

Maar waar ligt de grens dan? Technisch gezien is een boer/dierenarts die zijn arm in de achterkant van een koe stopt het dier dan ook aan het verkrachten.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind seks met dieren absoluut weerzinwekkend en er mogen wat mij betreft fikse straffen op staan. Maar het onderscheid is lastig, de handeling (penetratie; voorwerp/lichaamsdeel in een geslachtsdeel van een dier) is namelijk hetzelfde.

Daar heb je ook gelijk in.
En een paard dat opgevoeld wordt is ook verkrachting, een paard met een verstoppings koliek waarbij een arm in de darm gaat ook.
Maar inderdaad waar trek je de grens. Al vind ik (vooral een DA) niet onder verkrachting vallen. Vaak gaat het (vooral bij paarden en da's) om het welzijn van het dier (muv ki, maar daar is ook bewust voor gekozen).

Maar sex met dieren vind ik gewoon belachelijk, pak een opblaaspop of ga lekker naar de hoeren als je zo gefrustreerd bent

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:11

Prima ik respecteer je mening, ik vind het ook niet goed en ik stimuleer het ook niet, en ik vind het ziek al heb je daar behoefte aan, maar ik vind het geen mishandeling.
Een kind is wel even wat anders dan een dier.

gympie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:13

Hm dan verkracht ik mezelf ook elke maand een paar dagen lang..
Een tampon in geslachtsdeel, ik wil het niet, maar het moet Boos!

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:15

Vind die mensen bijzonder sneu die dit doen..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:20

gympie schreef:
Hm dan verkracht ik mezelf ook elke maand een paar dagen lang..
Een tampon in geslachtsdeel, ik wil het niet, maar het moet Boos!

Zo kan je het ook zien Knipoog
maar dan doe je het zelf.. je bent zelf dader en slachtoffer.
Sleep jezelf voor de rechter, misschien krijg je er nog wel een schadevergoeding voor jezelf uit Knipoog

Ik "verkracht" mijn paard dus ook met enige regelmaat, langleve wormen spuiten die ik in zn mond duw, medicijnen die ik in zn mond spuit en de thermometer die regelmatig in zn poepgat terecht komt.

Echter zie ik dit soort handelingen meer als "noodzaak" (maar in hoeverre kan je spreken van noodzaak).
Bij een wormen kuur verzet mijn paard zich, hij wil het niet, maar ik hou hem vast en dwing hem stil te staan terwijl hij dat niet wil... Ook dieren mishandeling? Waar trek je de grens....

Alles voor het welzijn van het dier is imo geen verkrachting/mishandeling te noemen, maar sex met dieren vind ik gewoon ziekelijk. Ik wens de dieren "verkrachters" of mensen die (zoals ze zelf zeggen) "de liefde bedrijven met dieren" een flinke straf toe.
Het hoort niet, en in mijn ogen zou het verboden moeten zijn.
Maar in een geval als dit kan ik alleen maar zeggen : laat de dames maar met bewijs komen!

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:40

RedPassion schreef:
ma_rie_tje schreef:
maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.
En verkrachting is ook strafbaar

Maar waar ligt de grens dan? Technisch gezien is een boer/dierenarts die zijn arm in de achterkant van een koe stopt het dier dan ook aan het verkrachten.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind seks met dieren absoluut weerzinwekkend en er mogen wat mij betreft fikse straffen op staan. Maar het onderscheid is lastig, de handeling (penetratie; voorwerp/lichaamsdeel in een geslachtsdeel van een dier) is namelijk hetzelfde.

De grens is simpel te trekken.
Als het gaat om een sexuele handeling.
Een D.A die voor z'n beroep bezig is, doet dat niet omdat deze de handeling fijn vind.
(Een kind kan ook door een dokter een onderzoek krijgen en een thermometer wil het kind ook niet, dus het is best te omschrijven in het wetboek)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:43

daar heb je helemaal gelijk in! zo had ik er even nog niet overna gedacht!

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:46

hadden het op schoool vandaag nog erover dat de mens steeds gekker wordt en steeds meer probeert de grenzen te overschrijden.
zo zie je maar weer.
maar reacties verbazen me het meest, wat maakt het uit of het mishandeling is of niet.
niemand heeft het recht om zoiets te doen, het is gewoon ranzig en niet normaal,
gehandicapte jongen die pas is verkracht zal er vast ook geen last van hebben, want hij snapte het toch niet.... is dat dan normaal?
en over geen mensen met dieren vergelijken, het kan allebei gewoon niet, daar hoef je geen dier voor te zijn.
vind de voorbeelden van DA enz helemaal nergens over gaan, wat heeft dat hiermee te maken? Dromen s*x is wat anders als je werk doen en je paard daarmee misschien het leven redden

ben trouwens wel benieuwdwaar die vrouwen het vandaan halen?
zonder bewijs kom je nergens.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:48

gekvanfleur schreef:
ben trouwens wel benieuwdwaar die vrouwen het vandaan halen?
zonder bewijs kom je nergens.

En zelfs met bewijs wordt de dader niet tot nauwelijks bestraft.

Maar ik ben het met je eens, eerst bewijs dan pas geloven Knipoog
Sex met dieren is gewoon ziek, koop een opblaaspop als je echt zo wanhopig bent (of een flinke courgette om uit te hollen Knipoog )

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:49

1 Ding weet ik wel, als dit soort exessen niet grondig worden gestrafd,er nog meer idioten rare dingen in hun hoofd halen en denken dat ze er mee weg komen.
Blijf af van dieren en kinderen is mijn mening.

previr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:56

wat een gekke mensen, hadden zeker weer niks beters te doen,
maar ff serieus hoe weten die 2 vrouwen dat, toegekeken??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 15:57

gekvanfleur schreef:
vind de voorbeelden van DA enz helemaal nergens over gaan, wat heeft dat hiermee te maken?

Technisch gezien is het hetzelfde. Een dier wordt gepenetreerd, en we weten nu eenmaal niet hoe ze zich daarbij voelen. Ik wilde er maar mee aangeven dat het voor het dier waarschijnlijk (maar dat weten we niet zeker) hetzelfde voelt.

Ik vind het ook een verschil hoor, of een DA een paard onderzoekt of dat een idioot een dier gebruikt om aan zijn gerief te komen. Dat eerste is vaak noodzaak, dat tweede is te triest voor woorden.

gootje12 schreef:
Blijf af van dieren en kinderen is mijn mening.

Sowieso met je poten van anderen afblijven; dieren en mensen van alle leeftijden Knipoog

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:01

Als hij zo een behoefte heb aan sex met dieren waarom koopt ie dan geen opblaasschaap?! Verward

Walgelijk idee, arme ezel.

Virginie_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:20

ik vind het zowieso niet kunnen sex met dieren of het nu met paarden koeien of ezels is ... ga dan toch lekker naar de hoeren ofzo als je dan zo wanhopig bent ..

ik vind het wel mishandeling.. omdat zn beest geen nee kan zeggen hij staat daar een beetje gebonden aan de muur en moet alles maar over zich heen laten komen dus degelijk wel verkrachting maar hier zijn verschillende meningen over... denk ik

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:27

Chantal2309 schreef:
Als hij zo een behoefte heb aan sex met dieren waarom koopt ie dan geen opblaasschaap?! Verward

Walgelijk idee, arme ezel.

Jij gaat er nu vanuit dat het waar is...
Dit is in het "nieuws" gekomen omdat de boer een aanklach indient tegen de 2 dames die dit hebben verteld.
Als hij het wel had gedaan was hij slimmer geweest als hij niks hd gedaan. Dan was het niet opnieuw in het nieuws gekomen en was er nauwelijks aandacht aan besteed.

Deze dames moeten het imo eerst maar is bewijzen

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 16:58

Idd dat vind ik ook die dames moeten het eerst maar kunnen bewijzen. Hoe l*llig voor die man als het echt niet waar is jongens?? Dat is echt erg. Of je wilt of niet hij heeft iig levenslang een stempel van ezelnaaier of noem maar. Lijkt me echt vreselijk.

Maar begrijp ik nu dat sommige sex met dieren als een tampon inbrengen vergelijken of de DA? Jongens een levende piemel is toch iets anders dan een tampon. De DA doet zijn handelingen idd uit noodzaak. Dat is iets heel anders dan seksuele handelingen uitvoeren op zo'n beest. Zo'n beest heeft ook gevoel.

Ik blijf erbij zolang een dier niet kan aangeven wat hij ervan vind, vind ik het mishandeling!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:02

davincilover schreef:
Ik vind het belachelijk en wel degelijk mishandeling! Het hoort niet, niet in deze natuur gewoon helemaal niet!!!! Ik snap de reactie van Esmeralda ook niet helemaal:Denk dat die ezel dat liever heeft dan zo,n grote ezelhengstpiemel ??? Wat bedoel je daarmee? Ik denk dat de natuur liever niet verstoord woord hoor en dus liever wel zijn eigen soort kiest!

Maar goed, als dit werkelijk niet waar is vraag ik mij af wat die twee dames hier mee willen bereiken. Wel een raar verhaal.

zal even uitleggen wat ik ermee bedoel:
wanneer een man zijn eige penis gebruikt om sex te hebben met het dier, dan zal die ezel
daar geen letsel aan over houden. Want bekijk het verschil van grote van man en dier. Dat is wat ik ermee bedoel.
Houd niet in dat ik het vind kunnen, helemaal niet. Je behoort gewoon geen sex te hebben met dieren.
Snap je het nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:03

davincilover schreef:
De DA doet zijn handelingen idd uit noodzaak. Dat is iets heel anders dan seksuele handelingen uitvoeren op zo'n beest. Zo'n beest heeft ook gevoel.

En ik vraag me dus af of een dier het verschil merkt/maakt tussen een arm van de dierenarts die uit noodzaak handelt en de l*l van de buurman die aan zijn gerief wil komen.
Nogmaals, dat laatste vind ik vreselijk, maar ik weet niet of het eerste voor een dier aangenamer is.

davincilover schreef:
Ik blijf erbij zolang een dier niet kan aangeven wat hij ervan vind, vind ik het mishandeling!

Kan jouw paard dan aangeven wat hij/zij vindt van bv. bereden worden, op stal staan, bekapt worden, een wormenkuur krijgen, etc.?
Er zijn nuances natuurlijk Knipoog

davincilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:12

@ Esmeralda; ja als je het zo uitlegt begrijp ik je wel. Knipoog

@Red passion; Ik denk wel dat een dier het voelt aan een mens. Mijn paard reageert namelijk op mijn lichaamstaal als ik angstig ben en kort adem. Hij wordt dan ook druk ect.

Mijn paard vind de wormekuur vreselijk, als hij dat ding ziet al Clown . Ik vind wel dat paarden het aangeven. Nee, ze praten niet. Maar er is lichaamstaal, die wij vaak niet goed begrijpen maar ze kunnen wel degelijk aangeven dat ze bijv. niet willen rijden. Zo heb ik mijn paard van binnen en buiten laten onderzoeken om erachter te komen waarom hij niet voorwaarts was. Hij wilde niet meer lopen in de bak, echt waar. En ik maar denken dat hij ziek was. Nee wat bleek, hij bleek die fanatieke 5 dagen (per week)rijden van mij spuugzat te zijn.

Ja Red passion ik snap wel wat je bedoeld, maar toch denk ik dat paarden heel veel kunnen aangeven. Dat wij dat niet (kunnen) inzien is een andere zaak. Maar ze geven wel degelijk dingen aan. Dat denk ik echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:19

davincilover schreef:
Ja Red passion ik snap wel wat je bedoeld, maar toch denk ik dat paarden heel veel kunnen aangeven. Dat wij dat niet (kunnen) inzien is een andere zaak. Maar ze geven wel degelijk dingen aan. Dat denk ik echt.

Ben ik helemaal met je eens hoor. Ik twijfel er niet aan dat ze aangeven hoe ze zich voelen. Ik vatte het denk ik verkeerd op, jouw opmerking over het niet aan kunnen geven. Want als er iemand is die vindt dat paarden van alles kunnen aangeven ben ik het wel Knipoog
Ik dacht dat jij bedoelde dat ze sowieso niks kunnen aangeven, vandaar mijn reactie.

Maar een paard dat opgevoeld wordt door een dierenarts is daar vaak onrustig onder, dus ik wil er maar mee zeggen dat ze het hoe dan ook een vervelende handeling vinden. Of het nou om medische of om seksuele redenen wordt gedaan.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 17:51

Vieze ouwe man.... gatver! Dat doe je toch niet?

Michh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:04

texelse schreef:
wat vind de ezel hiervan?

Haha, heerlijk. Tong uitsteken

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 19:05

Opvoelen met een arm van een dierenarts vind ik (denk ik Haha! ) ook een heel stuk onprettiger dan het geslachtsorgaan van die dierenarts Lachen

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:19

KiWiKo schreef:
Opvoelen met een arm van een dierenarts vind ik (denk ik Haha! ) ook een heel stuk onprettiger dan het geslachtsorgaan van die dierenarts Lachen

Heb laatst een film gezien van een man met een enorm grote ...... nou dat scheelt niet veel met een arm hoor Knipoog
Komt je dan letterlijk en figuurlijk de strot uit.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-08 20:21

die mag van mij thuisblijven als je het niet erg vind Haha! Haha! Haha!