RedPassion schreef:ma_rie_tje schreef:maar wel verkrachting, ezel heeft nooit gezegd dat hij het wil.
En verkrachting is ook strafbaar
Maar waar ligt de grens dan? Technisch gezien is een boer/dierenarts die zijn arm in de achterkant van een koe stopt het dier dan ook aan het verkrachten.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind seks met dieren absoluut weerzinwekkend en er mogen wat mij betreft fikse straffen op staan. Maar het onderscheid is lastig, de handeling (penetratie; voorwerp/lichaamsdeel in een geslachtsdeel van een dier) is namelijk hetzelfde.
Daar heb je ook gelijk in.
En een paard dat opgevoeld wordt is ook verkrachting, een paard met een verstoppings koliek waarbij een arm in de darm gaat ook.
Maar inderdaad waar trek je de grens. Al vind ik (vooral een DA) niet onder verkrachting vallen. Vaak gaat het (vooral bij paarden en da's) om het welzijn van het dier (muv ki, maar daar is ook bewust voor gekozen).
Maar sex met dieren vind ik gewoon belachelijk, pak een opblaaspop of ga lekker naar de hoeren als je zo gefrustreerd bent

s*x is wat anders als je werk doen en je paard daarmee misschien het leven redden
. Ik vind wel dat paarden het aangeven. Nee, ze praten niet. Maar er is lichaamstaal, die wij vaak niet goed begrijpen maar ze kunnen wel degelijk aangeven dat ze bijv. niet willen rijden. Zo heb ik mijn paard van binnen en buiten laten onderzoeken om erachter te komen waarom hij niet voorwaarts was. Hij wilde niet meer lopen in de bak, echt waar. En ik maar denken dat hij ziek was. Nee wat bleek, hij bleek die fanatieke 5 dagen (per week)rijden van mij spuugzat te zijn.
) ook een heel stuk onprettiger dan het geslachtsorgaan van die dierenarts