Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ThUnDeRtIeJ schreef:Haha ja maar ik zit op wellant college paardenhouderij mbo en ik vind het echt een drama school
gelukkig zit ik in me laatste jaar

bromfiets schreef:Mijn vriend werkt er, heeft meegeholpen aan het in elkaar draaien van die opleiding en zelfs hij zegt dat het slecht is
Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen
Tja alles voor het geld ofzo, want zo te horen gaat het niet om goed onderwijs geven.Thats_Me schreef:bromfiets schreef:Mijn vriend werkt er, heeft meegeholpen aan het in elkaar draaien van die opleiding en zelfs hij zegt dat het slecht is
Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen
Je zou dan toch zeggen dat ze die opleiding niet door zouden startenTja alles voor het geld ofzo, want zo te horen gaat het niet om goed onderwijs geven.
Toch slecht dat, dat hier in Nederland zo gaat.
Weet je hoeveel leerlingen een opleiding paardjes-aaien trekt?
Avalon_ schreef:Jeetje, 3 uur in de week gewoon lekker paardrijden. Dat is nou nog eens de perfecte vervanger van de uurtjes gym!
Ik zelf doe een opleiding op het holland college tegenwoordig Lentiz.. wel geinig en je word goed begeleid als het nodig is. bromfiets schreef:gaat om het geldWeet je hoeveel leerlingen een opleiding paardjes-aaien trekt?
(nederlands, engels, biologie, wiskunde etc..)
BianCatjee schreef:Ik zit zelf op het Wellant College (niet op deze vestiging maar in houten) en doe nu mijn eerste jaar paardenhouderij!
De opleiding is niet alleen 3x in 2 weken paardrijden, je leert echt ALLES, van hoeven tot gebit, van keuringen tot medicijnen etc.. we gaan leren mennen (en je koetsiersbewijs halen) we gaan naar evenementen, naar anky, over 2 weken krijgen we les van Lammert Haanstra, en nog heel veel meer.. en natuurlijk krijgen we ook de bekende AVO vakken(nederlands, engels, biologie, wiskunde etc..)
en we lopen stage..
nou er zit genoeg variatie in deze jaren dus, waar je heel veel kan leren (word ook nog het laatste jaar een instructeursopleiding bij gegeven)
maar goed ieder heeft gelukkig zijn eigen mening