Paard neemt wraak

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ItsMe2

Re: Paard neemt wraak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:47

Verdiend!!

Sorry maar ik vind het niet normaal als je achter een paard gaat staat springen met een stok of zweep of wat het ook mag zijn in je hand.

Van mij had die hoef wel iets harder aan mogen komen nog..

Wat zou die man doen als je hem van achteren slaat met een stok Verward???

Astridvk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 15:54

Das mooi.. eigen schuld he! Nagelbijten / Gniffelen *LOL*

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:01

Vind het echt wel terecht voor die vent dat dat paard hem een schop wil verkopen, vond het erg jammer dat hij hem niet hard heeft geraakt. Hij had van mij zijn héle leven met een hoef op zn kop mogen lopen.
Wie respect naar zijn paard toont, krijgt respect terug!

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:03

PRACHTIG!!!!

Maanon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:04

eigen schuld, beetje dom van die man, denk niet dat ie veel van paarden af weet Nagelbijten / Gniffelen

Stardust0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:05

geweldig, jammer dat ie die nare vent net niet raakte.. Super mooi paard trouwens!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:20

Nou, ik vind het niet zo spectaculair.
Hij loopt naar het paard toe alsof ie iig ervaring heeft met paarden en het zag er niet anders uit alsof ie m op wilde jagen oid. Ik heb nog nergens mishandeling gezien.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:24

Helemaal geweldig, zo zouden veel meer paarden moeten reageren............

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:25

Ja, de paarden die echt mishandeld worden....
Maar soms denk ik dat de paardheid te goed is voor de wereld. Als je ziet wat sommigen te verduren krijgen....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:27

paarden zijn ook te goed voor deze wereld........... als je ziet wat die beesten zich laten welgevallen door het wezen mens........ absoluut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:28

Iris82 schreef:
Hij loopt naar het paard toe alsof ie iig ervaring heeft met paarden en het zag er niet anders uit alsof ie m op wilde jagen oid. Ik heb nog nergens mishandeling gezien.

wat wilde hij dan doen? touwtje springen met het paard? lijkt me niet dat je voor niets achter een paard gaat staan springen..

_Danoontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 18:30

haha eigen schuld Tong uitsteken

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:26

ha ha eindelijk gerechtigheid dit zouden alle paarden zo moeten doen moeten ze maar uit de buurt blijven groetjes heidi

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:29

Lekker voor hem vast nog niet erg genoeg geweest.
Vieze etters moeten gewoon van iemand anders zijn paard en terein wegblijven.

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:11

dees_daan schreef:
Iris82 schreef:

wat wilde hij dan doen? touwtje springen met het paard? lijkt me niet dat je voor niets achter een paard gaat staan springen..

Als die van mij los in de bak lopen en ik ben met ze aan het klooien/spelen, dat spring ik ook wel eens raar op en neer. Gewoon om te dollen..... Of ik loop met een paraplu het land/de bak in of een skippybal.... Gewoon om ze aan onverachte dingen te laten wennen, of om te spelen......

Ik zie het probleem ook niet zo hoor.... En de opmerking wat ie allemaal nog meer "had kunnen doen", erg ver gezocht. Wie zegt dat die man iets kwaads in de zin had???

Ik heb al mensen in hun onervarenheid, of blind vertrouwen, veel gevaarlijkere dingen zien doen. Als er op dat moment een bok zou komen..... Maar goed, da's dan weer een kwestie van de domste boeren hebben de dikste aardappelen, bij die mensen gaat het altijd goed.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:16

Maar stel je voor dat die die tweede klap raak had gehad tegen zijn hoofd, ik vraag me af of hij dat nog had naverteld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:30

BitchyWitchy schreef:
Als die van mij los in de bak lopen en ik ben met ze aan het klooien/spelen, dat spring ik ook wel eens raar op en neer. Gewoon om te dollen..... Of ik loop met een paraplu het land/de bak in of een skippybal.... Gewoon om ze aan onverachte dingen te laten wennen, of om te spelen......

Ik zie het probleem ook niet zo hoor.... En de opmerking wat ie allemaal nog meer "had kunnen doen", erg ver gezocht. Wie zegt dat die man iets kwaads in de zin had???

Ik heb al mensen in hun onervarenheid, of blind vertrouwen, veel gevaarlijkere dingen zien doen. Als er op dat moment een bok zou komen..... Maar goed, da's dan weer een kwestie van de domste boeren hebben de dikste aardappelen, bij die mensen gaat het altijd goed.

als je vlák achter een paard gaat staan springen, ben je imo heel dom bezig.. echt heel dom.. mijn eigen pony hoort me soms niet aankomen, dan loop ik er met een boog naar toe, omdat hij kan schrikken als ik ineens achter hem sta, en hij niets door heeft.
met een paraplu de wei in gaan vind ik heel iets anders, dat is om ze te laten wennen aan die dingen, dat kent mijn pony ook (zie avatar) ook plastic zakken, rammelende bakjes e.d kent hij, maar om er zó vlak achter te gaan staan, en dan gaan springen met een zweep in je handen.. dat vind ik gewoon dom.. heel dom..

femmiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:31

Hahahaahahh,net goed voor uhm

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:33

Klop Dees_Daan, ben het helemaalmet je eens dat dit een domme actie was, maar dom is nog wel iets anders dan pesten/mishandelen. Knipoog

itsinmygenes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:36

Haha, geweldig! Huilen van het lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:36

Paarden (en veel andere dieren) pikken inderdaad veel te veel van de mens.

Ik zou graag willen dat mijn paard zoals dit paard in het filmpje zou reageren, maar die is veel te sociaal en te lief, zo op het land. Ok, deze man mishandelt nog niet, maar loopt wel te stangen. Ik zie in het dagelijks leven zoveel mensen paarden opjagen (waar ik dan ook helemaal niets mee heb, zie het nut er gewoon niet van in om een paard op te jagen.... ).

Hangt er een hond te hannessen bij zijn achterbenen, dan haalt mijn paard trouwens wel uit. En van mij mag hij, zeker als hij gebeten wordt Duivel . Moeten de eigenaren hun hond maar bij zich houden. Zou alleen heel graag willen dat hij dat bij agressieve, niet goed bedoelende mensen ook zou doen en dat doet hij helaas niet. Clown
Moet ik er wel bij zeggen dat hij in een gebied staat, waar vreemden niet zo snel komen, dat scheelt. Lachen

vavesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:37

net goed Clown
moet ie maar niet bij een paard in de wei lopen waar hij niets te zoeken heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:38

BitchyWitchy schreef:
Klop Dees_Daan, ben het helemaalmet je eens dat dit een domme actie was, maar dom is nog wel iets anders dan pesten/mishandelen. Knipoog

hij mishandeld het paard niet nee, maar pesten? ja, dat vind ik wel.. maar goed, hij heeft er vast wel van geleerd Haha!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:39

Daar mag je denk ik wel vanuit gaan..... Haha!

000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:40

dat kan gebeuren als je een paardje wil pesten Clown