BitchyWitchy schreef:Als die van mij los in de bak lopen en ik ben met ze aan het klooien/spelen, dat spring ik ook wel eens raar op en neer. Gewoon om te dollen..... Of ik loop met een paraplu het land/de bak in of een skippybal.... Gewoon om ze aan onverachte dingen te laten wennen, of om te spelen......
Ik zie het probleem ook niet zo hoor.... En de opmerking wat ie allemaal nog meer "had kunnen doen", erg ver gezocht. Wie zegt dat die man iets kwaads in de zin had???
Ik heb al mensen in hun onervarenheid, of blind vertrouwen, veel gevaarlijkere dingen zien doen. Als er op dat moment een bok zou komen..... Maar goed, da's dan weer een kwestie van de domste boeren hebben de dikste aardappelen, bij die mensen gaat het altijd goed.
als je vlák achter een paard gaat staan springen, ben je imo heel dom bezig.. echt heel dom.. mijn eigen pony hoort me soms niet aankomen, dan loop ik er met een boog naar toe, omdat hij kan schrikken als ik ineens achter hem sta, en hij niets door heeft.
met een paraplu de wei in gaan vind ik heel iets anders, dat is om ze te laten wennen aan die dingen, dat kent mijn pony ook (zie avatar) ook plastic zakken, rammelende bakjes e.d kent hij, maar om er zó vlak achter te gaan staan, en dan gaan springen met een zweep in je handen.. dat vind ik gewoon dom.. heel dom..