Romyv schreef:BELACHELIJK!!
Ik kan met mijn paard niet in de bak rijden door blessures, ik moet wel naar buiten..
Ik weet ondertussen hoe ik overige verkeerdeelnemers kan dwingen zo te handelen als ik wil ( ik zet mn paard gewoon schuin op de het fietspad zodat fietsers er wel achter moeten blijven en mn paardje niet onder me vandaan kan rennen) en ik sein naar de vrachtwagens dat ze door moeten rijden..
Kijk, het ruiterpad klinkt nu ook als de meest ideale oplossing, maar dat is het zeker niet..
gemeente westland heeft geen kennis, geld, tijd en noodzaak (in hun ogen) om een kwalitatief goed ruiterpad aan te leggen, wat er gaat gebeuren is dat er een zak zand neer gepleurd gaat worden en wij moeten ophouden met zeiken.. Na 2 regenbuien staat er meer water in dan in de sloot en is het pad ook niet meer toegankelijk en begin je weer voor af aan..
Ik vind dat ze die weg moeten afsluiten voor vrachtwagens, het is namelijk een sluiproute en niet de doorgaande weg.. echter zullen de vrachtwagens die vanaf de veiling in naaldwijk komen er niet blij mee zijn omdat die ver moeten omrijden..
Inderdaad!
Maar nou vind ik bij manege Noordland, na ruim 5 jaar, hebben hun het voor elkaar gekregen dat er een ruiterpad tegenover de manege is gekomen die naar het strand lijdt.
Verder ga ik zelf nouwelijks de weg op te paard. Enkel als ik wedstrijden heb of naar het strand ga. Maar wedstrijden is meestal vroeg, en naar het strand gebeurt weinig, en áls dan is het na 7en.
Het is gewoon echt gevaarlijk hier. Hopen dat er nou eindelijk iets aan gebeurt...

Heet nu Paardenhoeve!
Nog een hele tijd daar gestaan! Was altijd gezellig 

je moet wel met al die vrachtwagens en smalle weggetjes naar de kassen. hoe vaak ik me niet met pony en al de berm in moest drukken omdat er een vrachtwagen aankwam

je zíet toch dat het een rij is met kindjes.. wacht dan gvd effe! maar kindje zag rem, geeft toch hulpje naar voren.. nou.. dat ging dus allemaal maar nét goed terwijl ik doodangsten uitstond.. het zal je maar gebeuren onder jouw verantwoordelijkheid