Ik wil die dierenarts zijn handjes wel eens insmeren.
En je bedoelt daarmee?????????
Dat dat spul heel erg warm wordt, hij met zijn tintelend gevoel! Kom op zeg iedereen weet al meer als een jaar dat equiblok positief is en iemand die op dit niveau topsport doet houdt die lijsten van de fei iedere maand bij. Dus of het zijn amateurs wat mij niet lijkt of ze proberen hier mensen om de tuin te leiden!
Volgens mijn eigen fysiotherapeut heeft dit spul voor humaan gebruik totaal geen effect op de spieren aangezien het niet door de huidlagen dringt naar de spieren en zit het effect tussen de oren omdat het lijkt of het iets doet omdat je een branderig warm gevoel op de huid krijgt. Bovendien krijg je een soort verbrandingsreactie op de huid dat bij mensen echt tot huidirritatie kan leiden, lijkt mij dat een paard toch ook huidproblemen krijgt. Is het effect bij paarden wetenschappelijk aangetoond vraag ik mij dan af?
Gebruik al jaren equiblock nooit !!!!!!!!! problemen gehad met doping controle!! Het is een spier ' opwarmer' en niet zoals in de krant staat dat je het paard hoger laat springen!!! Pure onzin gelu...