Betrapte ponyverkrachter ontspringt de dans

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hilden1971

Re: Betrapte ponyverkrachter ontspringt de dans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:12

Sosha schreef:
Zo moedig je mensen wel aan om het recht in eigen hand te nemen.

Of is het eigenlijk meer dwingen?

Je wordt gedwongen om zelf maatregelen te nemen, maar dit is niet zo moeilijk hoor. Op bijna elk weiland is schrikdraad aanwezig dus.... De beste mijnheer overmeesteren, vastbinden en zijn dingeling even aansluiten voor een uurtje of wat op het schrikdraad. Wedden dat hij genezen is
Vork

N_jumping

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:21

hij is op hetredaad betrapr die man moeten ze voor eeuwig opsluiten

Ollie23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:22

In dit geval is recht in eigen handen nemen zeer toepasselijk. Als het mijn pony was geweest, had ik dat zeer zeker gedaan. Wat een ziek persoon! Gestoord

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:37

het is gewoon te belachelijk voor woorden.
die vent moeten ze het hele zaakie afsnijden zo dat er niks meer te verkrachten valt .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:44

En als je hem nu eens van de andere kant bekijkt? Officieel is en blijft een dier het bezit van de eigenaar praktisch hetzelfde als een 'ding' bijv. een auto.
Deze meneer heeft geen respect voor eigendom van zijn naaste en misbruikt al maanden iets wat van een ander is. Zou je hem daar niet op kunnen pakken? Dan maar even niet vanuit de pony gezien maar wel vanuit de eigenaar, zijn spullen zijn niet meer veilig want die worden keer op keer door een of andere jan doedel misbruikt.

Net zoiets als iemands auto pakken, rondje rijden en weer terug zetten. Niet helemaal stelen maar net zo goed strafbaar vind ik.

Maar op deze manier zullen ze het ongetwijfelt wel al hebben geprobeert.

Ben in eens blij dat ik alleen maar trapgrage ruinen heb. Nagelbijten / Gniffelen

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:47

Tis ook weer typisch nederland zeg Boos! Er zit echt geen logica in dit land

@ Judith vind dat je gelijk hebt Ja heel slim om het van de andere kant te bekijken Ja

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:51

pff is toch niet normaal Boos!

op stal hebben we nog wel een merrie staan. achterhoeven hoefje nieteens proberen uit te krabben want ze lelt je verrot. helemaal als ze hengstig is dan kan je nieteens met je hand op dr kont komen... die een nachtje lenen en hij is gelijk genezen ...( zal wel niet eenmaal een zieke geest altijd een zieke geest )

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:54

Inderdaad je bent ver heen hoor al ga je dieren verkrachten.

igranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 10:54

in wat voor land leven wij toch wat willen ze nou nog meer hij is op heterdaad betrapt veroordelen!!!!! levenslang opsluiten!!! als het mijn pony was geweest en ik had hem betrapt nou die had echt niet meer geleefd ik had hem met de mestvork aan een boom geregen!!!!!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:11

Bah bah bah! Voor zo iemand vind ik een passende straf gewoon om dat ding af te hakken (en hem met foto groot op net journaal bekend te maken).

Evaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:13

Dit is toch te ziek voor woorden?! Wat voor 'n rechtsysteem hebben wij nou, als die psycopaat betrapt is, en nóg niet opgesloten word?! Zo vergrijpt ie zich zo wéér aan andere dieren! Opsluiten die handel!

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:28

Gatverdamme wat een ongelofelijke vieze nare rot kerel! Zo dat moest er even uit. Echt belachelijk dat er weer eens niks gedaan wordt. Ik had hem allang zijn nek om gedraaid bahbahbha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:29

Eng forum is dit toch soms. Weer mensen die een soort lynchpartijen voorstellen. Ben ik even blij dat vermoedelijk geen van jullie ooit tot de rechterlijke machtin Nederland zal behoren..

Deze man gebruikt andermans eigendom ,en ik dat lijkt me strafbaar. Een soort Joyriding ( vergeef me de woordspeling Lachen )

Maar , ik denk niet dat de pony er echt last van heeft gehad hoor. hij heeft haar niet mishandeld en een pony is wel voor een iets ander formaat geschapen Lachen
Zeer onsmakelijk is het wel. Deze man moet een geholpen worden , heeft flink wat therapie nodig. En een straf is ook op zijn plaats, maar afhakken, zelf verkrachten, ombrengen ..... Ik ben banger voor jullie dan voor die schlemiel
en wat een onzin dat hij omdat hij vrij losloopt het nu met kinderen gaat doen of vrouwen gaat verkrachten. Deze man valt op pony's .....

Het is heel simpel, sex met dieren is niet verboden.
Wat ik echter heel fout vind is dat hij seks heeft met andermans eigendom, daar zou hij toch voor bestraft moeten kunnen worden.
Zoiets als masturbatie op de achterbank van mijn auto. Wil ik ook niet , is huisvredebreuk, en erg onsmakelijk.

Maar met die bizarre reacties hier, ga je die man nog bijna verdedigen.

ps ik zie dat japadour graag mensen vermoord, ik vind jou een stuk enger en gevaarlijker dan die man

Ann__H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:30

Echt weer NL, het is toch niet normaal om seks te hebben me een dier of zijn ze zelf nou nog zo dom dat er niet genoeg bewijs is.
Alleen als het dier er onder lijd, die mensen sporen echt niet. Hij zal ook niet blij zijn als dat paard hem bespringt,,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:31

en ook de moderator is erg genuanceerd. er zijn een paar landen waar ze dat afhakken doen ( iran oa) , mag ik je een enkeltje aanbieden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:35

Ann__H schreef:
Echt weer NL, het is toch niet normaal om seks te hebben me een dier of zijn ze zelf nou nog zo dom dat er niet genoeg bewijs is.
Alleen als het dier er onder lijd, die mensen sporen echt niet. Hij zal ook niet blij zijn als dat paard hem bespringt,,

er is genoeg bewijs, seks met dieren is niet verboden, dat moeten ze eerst verbieden. En dat is wel een goed idee. Maar het is ook heel goed dat je in Nederland alleen bestraft kan worden voor iets wat volgens de wet niet mag.

Want jullie vinden dat deze man een enge straf moet hebben

Moeten we dan ook maar doodstraf invoeren voor vreemdgaan door vrouwen
afhakken van handen voor diefstal
verbranden voor hekserij

In Nederland hebben we wetten, en het is maar goed dat de rechters zich daar aan houden en niet zomaar hun eigen gang gaan, en doen wat ze maar willen.
Eerst een wet, dan pas straf

Ann__H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:40

MariekeB schreef:
Ann__H schreef:

er is genoeg bewijs, seks met dieren is niet verboden, dat moeten ze eerst verbieden. En dat is wel een goed idee. Maar het is ook heel goed dat je in Nederland alleen bestraft kan worden voor iets wat volgens de wet niet mag.

verbranden voor hekserij

In Nederland hebben we wetten, en het is maar goed dat de rechters zich daar aan houden en niet zomaar hun eigen gang gaan, en doen wat ze maar willen.

Niemand heeft het hier over een enge straf. Daar kom je nu zelf mee,,
Vind jij dan dat die man geen straf verdient alleen maar even wat geld nou als die zoveel dieren kan verkrachten als die wil heeft hij het geld er wel voor over.
Dus jij bent het er mee eens dat die man dit zomaar kan doen ?
Eerst moet het verboden worden, had allang gemoeten die mensen sporen toch ook niet.

m0niiek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 11:56

vindt het echt niet meer normaal , hoe kunnen mensen zoiets toch doen dan spoor je letterlijk gewoon niet!
bahbah te vies voor woorden,
arme pony's
pf

Daantjuh20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:04

Heel vreemd want omdat het dier er niet vreselijk onder lijd (wat ik me niet kan voorstellen want hij word vastgebonden dus heeft geen keus) moet iedereen maar seks met ANDERMANS dieren mogen hebben.
Kan er met me pet niet bij!!!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:34

Bolieke schreef:
Die kerel is ziek in in zijn hoofd. Moet er nu echt eerst iets heel ernstigs gebeuren (bv kindjes ipv ponietjes?) vooral men deze kerel opsluit?

Dus pony's is niet erg genoeg Huilen beetje raar.
Als het mijn pony gebeurd is het net zo erg als dat het jouw kind gebeurd.
Waarom toch dat onderscheid.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:37

MariekeB schreef:
Ann__H schreef:

verbranden voor hekserij

Wat is dit nou weer voor naief gedoe, tot zo iemand jouw paard of kind eens pakt dan piep je wel anders.
Deze man moet zeker een flinke straf krijgen, wat jij dan onder eng verstaat moet jij weten.
En ja, voor sommige dingen moesten in nederland vele strengere straffen zijn dan liepen er misschien wat minder van die maloten rond.
Dus wat moet nderland doen, wet veranderen!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:40

hoi Ann_H
jawel als je het topic doorleest heeft men het over afhakken, over nek omdraaien.

ik vind dat deze man een flinke poos inrichting verdient, en ik vind dat het wellicht wel strafbaar moet worden. Maar nek omdraaien , afhaken, en dat op tv laten zien zoals hier gesuggereerd wordt... Dat vind ik nog asocialer dan wat die man heeft gedaan.

en Jesito. Het is veel veel veel erger als het mijn kind gebeurd als met mijn pony. Je weet echt niet waar je het over hebt. Een pony heeft geen bewustzijn zoals een mens. De pony is volwassen , een kind niet.
Vind jij wat er met die pony gebeurde ( die geen pijn heeft gehad) net zo erg als dat jijzelf verkracht wordt en voor de rest van je leven getraumatiseerd bent?
Kijk alstjeblieft uit met wat je zegt. hier kan je mensen ernstig mee kwetsen.

Pony heeft er weinig last van hoor, de eigenaar een stuk meer
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-08-08 12:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:43

Jesito, geloof me ik kan het weten, ik kan het weten, en het was niet mijn paard.
Meisje meisje je weet echt niet wat je zegt. Dat is het enige wat me nu rustig houd. Het besef dat je echt geen idee hebt waar je over praat

En gelukkig is dat andere strafbaar.
Dat staat in geen verhouding met sex met dieren.

Strenger straffen helpt weinig, zoals je zelf zegt, het zijn malloten. Die laten zich niet tegenhouden door de kans dat er iets afgehakt wordt.
In Iran is het erger dan hier, en de straffen zijn gruwelijk

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:47

MariekeB schreef:
hoi Ann_H
jawel als je het topic doorleest heeft men het over afhakken, over nek omdraaien.

ik vind dat deze man een flinke poos inrichting verdient, en ik vind dat het wellicht wel strafbaar moet worden. Maar nek omdraaien , afhaken, en dat op tv laten zien zoals hier gesuggereerd wordt... Dat vind ik nog asocialer dan wat die man heeft gedaan.

en Jesito. Het is veel veel veel erger als het mijn kind gebeurd als met mijn pony. Je weet echt niet waar je het over hebt. Een pony heeft geen bewustzijn zoals een mens. De pony is volwassen , een kind niet.
Vind jij wat er met die pony gebeurde ( die geen pijn heeft gehad) net zo erg als dat jijzelf verkracht wordt en voor de rest van je leven getraumatiseerd bent?
Kijk alstjeblieft uit met wat je zegt. hier kan je mensen ernstig mee kwetsen.

Pony heeft er weinig last van hoor, de eigenaar een stuk meer

Ben ik niet met je eens, voor kinderen is alles maar erg.
Voor de pony, die komt er wel overheen, wie kan dat dier in de kop kijken.
Jij kwets mij door er zo licht over te denken.
Even voor de duidelijkheid het is voor een kind mens ook erg maar voor een dier niet minder.
Jullie zijn het soort mens dat een ander levend wezen ergens achteraan zet, het heeft net zoveel recht op een fatsoenlijk leven dan welk mens ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-08 12:48

Het gelijkstellen van het verkrachten van een pony, die daar geen besef van heeft en het verkrachten van een kind dat voor de rest van haar leven beschadigt is , is zeer kwetsend voor mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt.