Sjef: "Let maar op, ze laat mij een nieuw paard betalen"

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Re: Sjef: "Let maar op, ze laat mij een nieuw paard betalen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:53

chevax schreef:
Nu ben ik eigenlijk heel benieuwd of dat inderdaad haar jaar-inkomen is of haar (geschat) vermogen. Er staat "jaarlijks inkomen", maar dat zou wel heul veul geld zijn... (toch nog eens wat meer trainen met mijn Tinkermerrie Haha! )

Kan zat, met haat eigen ANKY-lijn, reclame's etc. etc. Die verdiend zeker meer dan genoeg naast het hele paardrijgebeuren Ja

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:54

3,6 miljoen per jaar.
Het vermogen koppelt ook mooi aan zo.
Nog 40 winkels erbij in China..........

Duurt niet lang meer en Anky staat in de quote 500.
En nog klagen ook......... da's dan weer erg jammer........ Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:55

en Painted Black dan?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:56

Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 20-08-08 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:57

Yinari schreef:
Grappig toch. Veel mensen hebben het erover dat Anky zo'n harde vrouw is, maar in elk interview en dit soort stukjes vind ik haar reeel en geeft ze haar gevoelens toch wel een beetje bloot.

Mooi stuk, zeker weten. Maarre.....De Anky-lijn brengt vast wel een hoop centjes binnen, daarvoor kunnen ze toch wel een mooi paardje kopen?

Vergis je niet, zij krijgt echt niet al het geld, kijk maar mensen die boeken schrijven, die krijgen zoveel cent voor die 20 euro.

Uitgever, belasting, vanalles gaat eraf, dit is niet veel anders.

Ik ben heel trots op onze anky Haha! Ze heeft het weer gedaan, en dat zal lang duren voor iemand haar dat weer nadoet.

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 15:58

Adil18 schreef:
Sentido schreef:
Ps. En van die 3,6 miljoen.. Daar gaat (even rekenen) 1,8 en een beetje miljoen naar de Belastingdienst!

Dan nog Dromen
Heel veel huishoudens moeten het met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel minder doen hoor... Vork

I know, maar om even aan te geven dat Anky van die 3,6 minder als de helft overhoud.
Op Okidoki was toch een bod van 4 miljoen uitgebracht? Om even een toppaard te noemen..

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:02

Sentido schreef:
I know, maar om even aan te geven dat Anky van die 3,6 minder als de helft overhoud.
Op Okidoki was toch een bod van 4 miljoen uitgebracht? Om even een toppaard te noemen..

Ja, maar dan praat je over een kant en klare kampioen. Is het niet veel leuker (en beter) in een talent te investeren die je zelf nog verder moet brengen. Als ze nu begint kan ze over 4 jaar al een heel end zijn toch?

En idd zoals mijn voorgangers zeiden: Ze heeft toch nog genoeg kwaliteit paarden in de rij staan thuis...?

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:02

Een topper als Salinero is wel iets meer dan 2 ton hoor. Ik denk eerder dat je dan in 5 nullen achter een getal mag denken.

En waarom zou Salinero niet nog een keer naar OS kunnen? Zo oud is hij toch nog niet? Bonfire was destijds toch ook 'al' 16?

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:03

Geld heeft ze wel om een leuk paardje te kopen.
En anders zijn er altijd nog wel een stuk of wat fokkers cq mensen met hele goede paarden die haar zelfs nog wel willen betalen zodat ze die paarden gaat rijden.

Maar of ze dat wil is een ander verhaal. Yannick zal nu een jaar of drie zijn die gaat volgend jaar naar school natuurlijk, in 2012 London is Yannick schoolplichtig en Ava Eden ook, voor de spelen ben je zomaar een week of wat weg en of ze dat nog wil tegen die tijd dat is nog maar de vraag.

Bovendien de boog kan niet altijd gespannen staan mischien wil ze het gewoon rustiger aan gaan doen, concentreren op bijvoorbeeld lesgeven, haar kledinglijn noem maar op.
En zo heeft een ander ook eens kans op de medaille.
Het is mooi geweest zo en heel erg knap maar je moet ook maar zin blijven opbrengen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:03

_Sigrid_ schreef:
Een topper als Salinero is wel iets meer dan 2 ton hoor. Ik denk eerder dat je dan in 5 nullen achter een getal mag denken.

En waarom zou Salinero niet nog een keer naar OS kunnen? Zo oud is hij toch nog niet? Bonfire was destijds toch ook 'al' 16?

Heeft ze het niet over de spelen na londen?

Sentido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:07

Adil18 schreef:
Sentido schreef:

Ja, maar dan praat je over een kant en klare kampioen. Is het niet veel leuker (en beter) in een talent te investeren die je zelf nog verder moet brengen. Als ze nu begint kan ze over 4 jaar al een heel end zijn toch?

En idd zoals mijn voorgangers zeiden: Ze heeft toch nog genoeg kwaliteit paarden in de rij staan thuis...?

Ik zou dat inderdaad veel leuker vinden, maar volgens mij gaf Anky aan dat ze geen zin had om een paard op te gaan leiden.
Maar goed ik weet het ook allemaal niet, ik zou ook zeggen dat Salinero nog wel een keertje kan of anders Painted Black, die het ook super doet..

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:08

Adil18 schreef:
Sentido schreef:
Ps. En van die 3,6 miljoen.. Daar gaat (even rekenen) 1,8 en een beetje miljoen naar de Belastingdienst!

Dan nog Dromen
Heel veel huishoudens moeten het met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel minder doen hoor... Vork

Heel veel huishoudens hebben ook een stuk minder kosten Knipoog Haha!
Inkomsten zijn leuk, maar ik denk dat je misselijk wordt als je ziet hoeveel geld er ook weer uit gaat.
Anyway: we kunnen niet in haar portemonnee kijken.

Ik hoop echt dat ze er over 4 jaar gewoon weer bij is. Met Salinero, Painted Black of een andere topper Lachen

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:08

_Sigrid_ schreef:

Lees een even eerste de verklaring... Dromen

Je kunt voor twee ton denk ik wel een talent kopen die nog niet OS-niveau heeft maar die je daar wel kunt brengen....

Een van de amazones van het Duitse dressuur-team die net goud binnen hebben gehaald, heeft ong. twee jaar geleden het paard waarmee ze nu team-goud binnen haalde hier uit de buurt weggekocht (bij de buurman van de vriend van mijn vriend zijn zusje...phoe, wat een reeks)...Heel toevallig weet ik dus ook dat dit paard destijds voor 145.000 euro werd verkocht...En nu loopt hij al op de OS in peking...T kan dus wel Lachen

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:10

Die miljoen heeft ze vast niet op zak. Huis kost een hoop, de paarden en dan ook nog het kledingbedrijf. Denk dat je dan een goed loontje aan jezelf kan betalen.
En een paard kn je voor veel geld kopen maar daarna moeten ze het ook nog waar kunnen maken en de klik moet er zijn. Misschien moet je er wel 10 kopen voordat de echte topper erbij zit.

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:13

Adil18 schreef:
Yinari schreef:
Grappig toch. Veel mensen hebben het erover dat Anky zo'n harde vrouw is, maar in elk interview en dit soort stukjes vind ik haar reeel en geeft ze haar gevoelens toch wel een beetje bloot.

Mooi stuk, zeker weten. Maarre.....De Anky-lijn brengt vast wel een hoop centjes binnen, daarvoor kunnen ze toch wel een mooi paardje kopen?

Inderdaad, ik kan me niet voorstellen dat het voor haar moeilijk is om aan een paard van een tonnetje of twee te komen... Verward

ik denk dat zo'n paard wel wat duurder is Knipoog ...en daar blijft het niet bij. Een levend wezen is een 'slechte investering', want als ie een keer verkeerd van de klep stapt kan het feest zomaar over zijn. Weg goude medaille. En weg centjes (al zal hij vast ook goed verzekerd zijn...)

maar...leuk stukje idd Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:15

Liezel1 schreef:
en Painted Black dan?

Veel te licht bevonden.

Ze moet echt met een paard aan komen waarmee ze die "dekselse" Parzival voorblijft.
En dat gaat echt nog niet meevallen... Nagelbijten / Gniffelen

Voor de "geldschatters" hierboven: het liquide vermogen van Anky en Sjef schat ik ruim boven de 10 miljoen euro.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 16:15

Ze mag van Edward vast wel even Sisther lenen Schijnheilig Haha!

Al zou ik daar liever Happie of Imke op zien, maar misschien een optie voor Anky? Haha! Edward heeft toch Totilas al.

Maar dat talentvolle paard wordt haar wel aangeboden hoor. Ze heeft alle tijd en de eigenaren zullen voor haar in de rij staan, dus alle keus.

jua32

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:17

Anky en Salinero Goud!!!!
Helemaal geweldig.
Ben trots op ze.

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:19

Ik dacht eerlijk gezegd dat dat soort paarden in de catergorie "onverzekerbaar" vallen. Maar ik weet het niet heel zeker hoor.

@Adil18
Pfoe...145 000 alsof het niks is! Maar je hebt gelijk hoor! Natuurlijk kan dat. Maar er zijn nog een heleboel paarden in een nog hogere prijsklasse en ik schat in dat Anky daar voor gaat.

Heb enige tijd geleden voor een artikel (ben journalist) een veearts gesproken die net een paard van 1 miljoen had behandeld. Ivm beroepsgeheim mocht hij natuurlijk niet vertellen welk paard dat was, maar ze lopen dus wel rond.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:19

Cayenne schreef:
Ze mag van Edward vast wel even Sisther lenen Schijnheilig Haha!

Zoals ik al eerder heb gezegd: Sisther gaat binnenkort naar de hoogste bieder. Anky mag meebieden.
Van lenen is geen sprake. Kopen of leasen (grofweg een miljoen per jaar?) wordt het...... Haha!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 16:20

Anky op een merrie hebben we nog niet gehad, dus dat is wel weer een uitdaging.

Ik zeg doen Haha! Volgens mij zal het haar nog nieteens zo misstaan.

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:21

Leuk stukje weer Lachen

En wat Anky in haar verdere leven gaat doen... Ik hoop dat ze nog een keer voor de OS gaat, dat is inmiddels háár wedstrijd geworden. Het is voor mij een lust om naar haar te kijken. Maar ik begrijp het ook heel goed als het haar af en toe teveel wordt. Naast een geweldige sportvrouw is ze ook nog mens, echtgenote en moeder, dat zijn mooie dingen die ook Anky moet (kunnen) koesteren in gezonde tijden.

Ze heeft in de paardensport al veel voor Nederland betekend, als zij het genoeg vindt dan kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Respect voor alles wat ze gedaan en bereikt heeft, maar ook respect voor het feit dat ze die keuze kan maken. Niet opgaat in haar sport en haar gezin verwaarloosd, maar een grens kan trekken en kan zeggen "tot hier en niet verder".

Ik hoop in ieder geval dat ze nu de tijd heeft om zich even terug te trekken en kan gaan genieten van haar overwinning en haar gezinnetje Lachen

En in haar portemonnee ga ik niet kijken, dat is mijn taak niet.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:21

_Sigrid_ schreef:
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat soort paarden in de catergorie "onverzekerbaar" vallen. Maar ik weet het niet heel zeker hoor.

Deze paarden zijn inderdaad niet verzekerd. Niet omdat het NIET KAN trouwens........
ALLES is namelijk te verzekeren, alleen is de premie dermate hoog dat je het wel laat.
Beetje lullig om zo'n paard te verzekeren voor 5 miljoen tegen een premie van 3 miljoen per jaar.......... Nagelbijten / Gniffelen

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 16:22

Oscar schreef:
Adil18 schreef:
Heel veel huishoudens hebben ook een stuk minder kosten Knipoog Haha!
Inkomsten zijn leuk, maar ik denk dat je misselijk wordt als je ziet hoeveel geld er ook weer uit gaat.
Anyway: we kunnen niet in haar portemonnee kijken.

Ik hoop echt dat ze er over 4 jaar gewoon weer bij is. Met Salinero, Painted Black of een andere topper Lachen

Ik denk idd, dat ze ook heeeeel wat uitgaven heeft, naast die inkomsten Knipoog

Painted wordt hem niet denk ik, al vind ik hem wel heel erg veel beter geworden binnen een jaar. Kan ze die totilas niet overnemen van edward? Dies gaaf! Haha!

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-08 16:23

Poetin was toch ook verzekerd? (even offtopic).

Ik kan me nog herinneren dat iemand Anky een blanco cheque gaf voor Bonfire. Ze mocht hem zelf invullen, maar dat sloeg ze af.
Ik snap best dat ze het genoeg vindt. Ze heeft 2 kids en de prioriteiten zullen ook wel verschuiven.