Anky niet naar sluitingsceremonie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Anky niet naar sluitingsceremonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:31

SteffieA schreef:
Als je het mij vraagt zijn er (relatie)problemen in het gelukkige? duo. De hele week al maken ze ruzie wat mooi uitgezonden wordt op internet. En dat Sjef dan niet bij de ring staat om Anky te feliciteren is op zijn minst ook een beetje raar.

Voorbarig. Zo is het altijd al tussen ze geweest en het is gewoon de manier zoals het tussen hen werkt. En dat blijkt maar weer met 3 keer goud, 2 leuke kindjes en 2 Olympiadepaarden.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:31

Ach, laat ook maar weer.

Is niet eens de moeite om op de opm van paardje2005 te reageren.

joepiejee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:32

Neonlight schreef:
Jammer dat er maar 1 nederlander de moeite neemt om naar de sluitingsceremonie te gaan. Het hoort er nu eenmaal bij. Waar is de olympische gedachte en het olympische gevoel?
Leuk dat Tim Lips er wel naar toe gaat, en ik hoop ook dat hij veel plezier nog heeft die dagen in Beijing, en het echte gevoel van de olympische spelen meekrijgt.

Helemaal mee eens.

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:33

paardje2005 schreef:
Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!

Denk eerder dat onze anky een beetje last van sterralures heeft.
Nou dan zit je even 3 uur in vliegtuig...nou woei..
dom mens

Er zijn ook vast van andere sporten mensen die besluiten niet te gaan, en ik dnek dta de meesten die wle gaan niet 2 kleine kinderen bij hebben!

Top gedaan Anky, en ik zou ook lekker naar huis willen, lekker bijkomen!

Amandavd

Sjoert schreef:
paardje2005 schreef:
dom mens

Ach, laat ook maar weer.

Is niet eens de moeite om op de opm van paardje2005 te reageren.

Vork
Laatst bijgewerkt door Amandavd op 20-08-08 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Idd vind het wel jammer dat anky niet gaat, maar bedenk wel ze is al op leeftijd 2 kids, 1 paard mee, paar hectiese weken achter de rug, en jaren trainen.
Snap best dat ze het zat is, als je alle verhalen hoort.
Wat ik niet begrijp is dat somige hier zeggen dat ze een realtie probleem hebben, bedoel Anky moet een prestatie neer zetten en dat bouwt veel druk mee, en als je dan een relatie met je (trainer, ala man hebt) krijg je idd sneller ruzie Knipoog

Ik heb respect voor anky en chef, veel mensen kunnen er nog een voorbeeld aan nemen, om het 3 x achter elkaar te flikken Knipoog

Jokano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:42

Ach Anky heeft er al 5 meegemaakt en al een keer de vlag gedragen dus ik kan me goed voorstellen dat ze met 2 kinderen geen zin heeft om nog helemaal naar Peking af te reizen voor een staaltje Chinese staats propaganda.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:43

CoriienRN schreef:
Idd vind het wel jammer dat anky niet gaat, maar bedenk wel ze is al op leeftijd 2 kids, 1 paard mee, paar hectiese weken achter de rug, en jaren trainen.
Snap best dat ze het zat is, als je alle verhalen hoort.
Wat ik niet begrijp is dat somige hier zeggen dat ze een realtie probleem hebben, bedoel Anky moet een prestatie neer zetten en dat bouwt veel druk mee, en als je dan een relatie met je (trainer, ala man hebt) krijg je idd sneller ruzie Knipoog

Ik heb respect voor anky en chef, veel mensen kunnen er nog een voorbeeld aan nemen, om het 3 x achter elkaar te flikken Knipoog

Ze is 40!!!

Sinds wanneer is dat "op leeftijd"????? Clown

Dámn Vork

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:43

Ik begrijp heel goed dat ruiters ervoor kiezen om richting huis te gaan en niet eerst een halve dag te verdoen om naar het Olympische dorp te reizen. Ze missen het sfeertje toch al gedurende de hele spelen

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:44

Had ik net op Anky gestemd als vlaggendrager bij de sluitingsceremonie Clown

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:48

Waar bemoeien we ons toch weer mee, ze zitten op 3 uur vliegen van waar het allemaal gebeurt en hebben er
denk ik helemaal niets mee wat er daar gebeurt.....En als je het allemaal al een paar keer hebt meegemaakt
kan ik me wel indenken dat je liever met je gezin en paard naar huis gaat.
En dan nog het is hun beslissing en niet die van ons.......

Echwel

Als de spelen gewoon bij elkaar hadden plaatsgevonden zoals het in alle overige landen wel geweest is en niet 3 uur vliegen van elkaar af hadden
gelegen, was Anky er vast naar toe gegaan, maar 3 ur extra in een vliegtuig, terwijl je anders lekker op weg naar huis was, ik zou het wel weten..
En misschien is ze gewoon lekker even in de eerste plaats moeder en dan pas amazone..

Wij kunnen hiervandaan niet iemands beweegredenen zien, en daarom niet veroordelen

Marije_jiplover

Ik snap ook wel heel goed dat ze lekker naar huis wil.
Ze heeft een behoorlijk stressvolle week achter de rug, het is niet op de plek waar haar spelen zich hebben afgespeeld, maar ze moet er voor 'omvliegen', nee, ik kan het best begrijpen dat ze niet wil.

En om maar voorbarige conclusies te trekken over problemen tussen het duo? Denk jij dat alles rozengeur en manenschijn is tijdens zulke stress?
En sterallures, nee, dat vind ik ook kort door de bocht. Het is alleen gewoon zo dat het nog een takke-eind van Hongkong vandaan is, en ik me heel goed kan voorstellen dat ze gewoon 1 keer in het vliegtuig wil stappen en lekker naar huis wil.

@ Kally: dat bedoel ik dus ook Ja

sandervd

paardje2005 schreef:
Er zijn zat andere mensen in andere diciplines die het minstens al dan niet veel zwaarder hebben en die ook gewoon meedoen aan de ceremonie!

dom mens

De os zijn harstikke zwaar en als je dan ook nog eens je 2 kinderen en je toppaard bij je hebt, kunnen die 3 uur in een vliegtuig en die cerimonie wel teveel zijn ja..
Na zo'n week ben je wel doodop en dan ben je blij dat je naar huis mag met een mooie medaile.
en jij noemt haar een dom mens, maar als zij zo dom is waarom staat zij daar in Hong kong en niet jij?

Mija

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:54

Vind als OLYMPISCH KAMPIOEN dat je dat eigenlijk VERPLICHT bent om te doen aan de afsluitingsceremonie........De spelen zullen best zwaar zijn geweest...........maar je bent wel Olympisch Kampioen !!!!!!!! en er zullen heel wat meer Olympische spelers zware en spannende dagen hebben gehad....en ik vind dat je wel de eer aan jezelf moeten houden en ook dit gedeelde mee af moet sluiten.....het paard en de kids zijn toch bij haar ....daar hoeft ze niet voor naar huis toch...

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:57

Hallo zeg mensen doe eens normaal.
Dit is mijn mening..
Als je goud wint vind ik dat gewoon bij die sluiting aanwezig hoort te zijn.

En ik denk dat van alle die duizenden sporters er heel veel zijn die de kinderen THUIS hebben en ze dus al weken niet hebben gezien en wel gewoon heen gaan...

Dat paard loopt niet weg en die kinderen kunnen prima mee...

HannahFrouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:58

Neuh, ik denk niet dat het sterallures zijn. Kan me wel voorstellen dat Sjef de oren nog even gewassen gaan worden Knipoog. Tenminste, als IK olympisch goud ga winnen (ga'k niet doen hoor) en mijn man staat er dan niet, ... dan zou ik inderdaad ook groooooote irritatie hebben en denken "je denkt zeker dat ik dit zo effies uit de mouw schud". En dan is hij ook nog eens haar trainer. Nee, daar zou ik hard over vallen, en Anky deed dat zelf heel begrijpelijk ook.

Ik denk dat daar de opmerking "hij loopt vanzelf wel achter me aan" ook wel een verband mee zal hebben Knipoog. Denk wel dat daar een woordje over gesproken is.

Ben niet altijd even weg van haar rijden, maar dan vind ik het wel weer een meid met pit Knipoog.

En als ik haar was zou ik nu ook denken: laat dan maar, ik wil gewoon naar huis!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:58

Nou ik vind dat je op de eerste plaats aan je paard en kinderen moet denken, en ik kan me heel goed indenken dat die kinderen met mama naar huis willen, inplaats van in een voor hun doodsaaie afsluitingscermonie te moeten wachten. Nee, Anky, ga lekker huis en geniet van je medialle.

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:59

paardje2005 schreef:
Dit is mijn mening..

En ik denk dat van alle die duizenden sporters er heel veel zijn die de kinderen THUIS hebben en ze dus al weken niet hebben gezien en wel gewoon heen gaan...

nee dat paard stikt van de warmte de kinderen zijn doodop Anky is zelf ook doodop
en ze heeft die sluiting wel vaker gezien Knipoog

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 11:59

paardje2005 schreef:
Dit is mijn mening..

Nee doe jij maar eens normaal! Je kan nog niet eens een beschaafde fatsoenlijke reactie plaatsen en dan moeten wij normaal doen? Jij noemt Anky een dom mens omda ze doodop is en gewoon graag naar huis wil? Als jij het allemaal zo goed weet meid, waarom zit jij dan achter je PC en niet in Hong Kong? Get a life.

paardje2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:04

xx_Horsiex schreef:
paardje2005 schreef:
Dit is mijn mening..

Nee doe jij maar eens normaal! Je kan nog niet eens een beschaafde fatsoenlijke reactie plaatsen en dan moeten wij normaal doen? Jij noemt Anky een dom mens omda ze doodop is en gewoon graag naar huis wil? Als jij het allemaal zo goed weet meid, waarom zit jij dan achter je PC en niet in Hong Kong? Get a life.

Er zijn 1000en doodop.... Denk je dat al die chinese vrijwilligers die een jaar van hun leven hebben opgegeven voor de os, en daar bijna dag en nacht staan ook niet doodop zijn

ga eens op mijn berichten zoeken.. jaren terug hebben we ook een dikke discussie over haar gehad en toen dacht ik nog precies zo als nu...

SandorJolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:05

Ik vind het wel een beetje ondankbaar om zo naar huis te gaan......

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:06

Neonlight schreef:
Jammer dat er maar 1 nederlander de moeite neemt om naar de sluitingsceremonie te gaan. Het hoort er nu eenmaal bij. Waar is de olympische gedachte en het olympische gevoel?
Leuk dat Tim Lips er wel naar toe gaat, en ik hoop ook dat hij veel plezier nog heeft die dagen in Beijing, en het echte gevoel van de olympische spelen meekrijgt.

Ik vind het goed, zo trots moeten we imo niet zijn op de olympische gedachten in beijing. Bespaard weer wat pampers bij de soldaten, en huisarrest bij de mensen, en aanranding bij de vrouwelijke hostessen, en mishandeling voor de mensen in de heropvoedingskampen.
Laatst bijgewerkt door lesilla op 20-08-08 12:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:06

Het is prima om je mening te uiten, maar het gaat erg ver om iemand voor dom mens uit te maken Lachen

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-08 12:07

@ paardje2005
nou ga jij daar even staan even goud winnen aan de andere kant van de wereld. Kijken hoe graag je naar huis wil.