Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bandos schreef:Dit moet hij toch expres gedaan hebben??![]()
Jeetje...een paard is nu niet bepaald formaat muis!!
Ik mag hopen dat hij er nacht merrie's aan over zal houden..
Bandos schreef:Dit moet hij toch expres gedaan hebben??![]()
Jeetje...een paard is nu niet bepaald formaat muis!!
Ik mag hopen dat hij er nacht merrie's aan over zal houden..
Huertecilla schreef:De kern van dit incident is dat er een groep paarden op een belangrijke verkeersader liep. De rest is een afgeleide.
Hoe je het ook wendt of keert heeft de eigenaar van het paard indirect héél veel mensen in gevaar ´gebracht´ en ook diens paard.
Dit alles begínt met het ontsnappen van de paarden. Het verloop is toevallig zoals deze nu is. Er had ook een bus kinderen op kunnen knallen.
Het is niet erg kies om op de bestuurder in te hakken; de bestuurder reed echt niet met opzet tegen een paard.
De kern is dat die paarden losgebroken zijn en in de openbare ruimte liepen.
Dat kan verstrekkende gevolgen hebben.
hc
Buckje schreef:Gelijk zijn rijbewijs inleveren en NOOIT meer terug geven, een een flinke boete geven dat hij zijn hele leven moet afbetalen!
Dit doe je toch niet, Leer je het negeren van afzettingen gelijk af.
Citaat:Hoe je het ook wendt of keert heeft de eigenaar van het paard indirect héél veel mensen in gevaar ´gebracht´ en ook diens paard.
Muzefee schreef:Vreselijk.Ik hoop echt dat het paard op slag dood was en geen pijn heeft hoeven voelen.
Wat die man niet aan de wegafzetting heeft gesnapt weet ik niet, maar een fikse boete alleen al voor het negeren van een wegafzetting is op z'n plaats.
Huertecilla schreef:Het verloop is toevallig zoals deze nu is. Er had ook een bus kinderen op kunnen knallen.
Het is niet erg kies om op de bestuurder in te hakken; de bestuurder reed echt niet met opzet tegen een paard.
De kern is dat die paarden losgebroken zijn en in de openbare ruimte liepen.
Dat kan verstrekkende gevolgen hebben.
hc