Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Dees schreef:Ik kan niet geloven dat Imke het woord oliebol werkelijk heeft geschreven
juksz schreef:Verschrikkelijk dit!
Fijn hè,die ere-ronde's!!
daffodil schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat ze het "tong" probleem niet onder controle hebben en daardoor afgemeld hebben? Ik vraag het me zomaar af hoor, want net wat hierboven gezegd wordt, er is toch niets raars gebeurd met de prijsuitreiking....
daffodil schreef:Zou het niet zo kunnen zijn dat ze het "tong" probleem niet onder controle hebben en daardoor afgemeld hebben? Ik vraag het me zomaar af hoor, want net wat hierboven gezegd wordt, er is toch niets raars gebeurd met de prijsuitreiking....
daffodil schreef:Oh maar zo bedoelde ik het niet hoor, meer in de zin van dat dat soms toch behoorlijke problemen kan geven en je toch echt niet voor paal wilt rijden tijdens een olympische spelen. Bedoelde t echt niet als "valse roddel"....dat vat je verkeerd op. Ik vroeg het me alleen af.
Oscar schreef:[naam verwijderd] schreef:Ik kan niet geloven dat Imke het woord oliebol werkelijk heeft geschreven
Ik heb gisteren soortgelijke woorden uit de mond van een andere Nederlandse topamazone horen komen![]()
Geeft toch niks, zoiets wordt gewoon gezegd in het heetst van de strijd, al die emoties komen er dan uit en de censuur en politieke correctheid worden even aan de kant gezet. Prima wat mij betreft, het geeft niks dat ze hun teleurstelling uiten.
Voor Imke vind ik het echt doodzonde.
Die zilveren medaille heeft ze gelukkig op zak, maar al met al zal het toch een hele grote domper zijn.