Imke aan het woord over de blessure van Sunrise

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jesito

Re: Imke aan het woord over de blessure van Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:15

Dit is gewoon enorm ...... (anders veranderd bokt het woordje wel) daar kun je niet meer op zeggen.
Zo hard getraint en eigenlijk ook topfit en dantoch gebeurd er dit.
Ik vind dat ze het desondanks sportief opvat, ik hoop dat sunrise snel goed opknapt.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 16:34

Dees schreef:
Ik kan niet geloven dat Imke het woord oliebol werkelijk heeft geschreven Haha!

Haha! Met je censuur uit heeft ze dat inderdaad niet gezegd Knipoog

Imke, you win some, you lose some.... Je komt er wel, een andere keer Knipoog

henny0210

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:26

het is altijd balen als zoiets gebeurt , maar hopen dat het allemaal snel goed komt!

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 18:32

Echt jammer dat ze niet aan start komen: ik had me al verheugd op hun kur.
Balen Imke...dit moet echt heel rot zijn als je er zo naartoe hebt gewerkt! Maar goed dat er in het belang van het paard gedacht wordt! Veel sterkte Ach gut De anderen nog zien rijden zal best met gemengde gevoelens gepaard gaan... Ach gut

Kinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:24

Wat een ontzéttende domper. Arme Imke. Helaas inderdaad niks aan te doen. Paarden blijven Paarden qua blessures.
Ik heb onwijs veel respect voor Imke. Wat moet dit moeilijk voor haar zijn nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 23:31

juksz schreef:
Verschrikkelijk dit!
Fijn hè,die ere-ronde's!!

Is er eigenlijk iets geks gebeurd tijdens de ereronde? Wat wij ervan hebben gezien, ging het er redelijk beheerst aan toe en leek het er niet hard aan toe te gaan. Een paard wat normaal gesproken een (dubbele) pirouette kan lopen zonder ervan geblesseerd te raken zou van een normaal bokkesprongetje ook niet kapot hoeven gaan. Ongeluk zit uiteraard in een akelig klein hoekje, maar ik ben gewoon benieuwd of er iets was voorgevallen?

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 08:50

Volgens mij wordt er nergens gesuggereerd dat het tijdens de ereronde is gebeurt. Imke is een echt paardenmens en kiest gelukkig altijd voor het welzijn van het dier. Al is het op zo'n moment wel erg zuur. Gelukkig komt het weer helemaal goed met Sunnie. Dat is nog het allerbelangrijkste! Dan maar even geen wedstrijden.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 08:52

Zou het niet zo kunnen zijn dat ze het "tong" probleem niet onder controle hebben en daardoor afgemeld hebben? Ik vraag het me zomaar af hoor, want net wat hierboven gezegd wordt, er is toch niets raars gebeurd met de prijsuitreiking....

beebie75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:07

Dat geloof ik nooit. Waar wel een kern van waarheid in zou kunnen zitten is dat het tongprobleem al duidde op dat Sunrise ergens last van had. Knipoog
Hoe dan ook, linksom of rechtsom: het komt nooit uit, maar tijdens de OS is het wel errrrrg zuur... Ach gut Ach gut

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:29

Ontzettend balen voor Imke. Je leeft 4 jaar lang naar zo'n groot iets toe en dan gebeurd er dit. Dat wens je niemand toe.
Gelukkig gaat het de goede kant op met Sunrise en ik ben ervan overtuigd daar haar kansen echt gaan komen over 4 jaar.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-08 11:31

daffodil schreef:
Zou het niet zo kunnen zijn dat ze het "tong" probleem niet onder controle hebben en daardoor afgemeld hebben? Ik vraag het me zomaar af hoor, want net wat hierboven gezegd wordt, er is toch niets raars gebeurd met de prijsuitreiking....

Je kon tijdens de prijsuitreiking duidelijk zien dat Sunrise zich even verstapte. Ik geloof nooit dat het is vanwege het tongprobleem. Dat had Sunrise ook in Rotterdam en dat wist ze dus ook al van tevoren. Daar zou ze zich nooit en te nimmer voor terugtrekken na 4 jaar hier naar toe te hebben getraind.

barlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 12:40

Jeetje, wat is dat balen. Goh, ze zal wel een aardig kater gevoel hebben Ach gut
Sneu hoor.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:39

daffodil schreef:

Wow, wat suggereer jij hier nu weer? Bah, wat kan er toch negatief gedacht worden. Zou zo in een roddelblad kunnen. Jakkes jakkes jakkes.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:44

Oh maar zo bedoelde ik het niet hoor, meer in de zin van dat dat soms toch behoorlijke problemen kan geven en je toch echt niet voor paal wilt rijden tijdens een olympische spelen. Bedoelde t echt niet als "valse roddel"....dat vat je verkeerd op. Ik vroeg het me alleen af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:35

Laten we hopen dat Sunrise goed herstelt en op kan naar de volgende missie: de WEG van 2010.

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 22:35

daffodil schreef:
Oh maar zo bedoelde ik het niet hoor, meer in de zin van dat dat soms toch behoorlijke problemen kan geven en je toch echt niet voor paal wilt rijden tijdens een olympische spelen. Bedoelde t echt niet als "valse roddel"....dat vat je verkeerd op. Ik vroeg het me alleen af.

Ok dan, Lachen schrok al. Normaal lees ik je bijdrages en reacties op anderen altijd met veel plezier. Dit pas niet echt bij je.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 23:10

Hahaha dank je! Ik las t terug en dacht ja inderdaad je kunt t ook heel anders opvatten.....

Ik blijf het gewoon doodzonde vinden, denk dat ze een ontzettend goede kans had op een medaille en dit is superzuur voor haar!

Toverheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:10

Maar toch wordt er niet precies gezegd wat het paard nou heeft. Misschien voelde de eerste proef niet helemaal lekker, maar op zich ging deze nog goed. Na de proef had ze wellicht geen goed gevoel om nog eens te starten en was ze bang dat het dan mssn wel een catastrofe zou worden. En kun je niet beter stoppen op een hoogtepunt dan nog eens starten terwijl het dan helemaal fout gaat? Flauw van mezelf om zo te denken, maar eergevoel speelt ook altijd mee.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:23

OLIE_BOL Clown
Ze heeft vast iets als 's h i t' geschreven, denk je niet? Tong uitsteken

Oscar schreef:
[naam verwijderd] schreef:
Ik kan niet geloven dat Imke het woord oliebol werkelijk heeft geschreven Haha!

Ik heb gisteren soortgelijke woorden uit de mond van een andere Nederlandse topamazone horen komen Knipoog *LOL*
Geeft toch niks, zoiets wordt gewoon gezegd in het heetst van de strijd, al die emoties komen er dan uit en de censuur en politieke correctheid worden even aan de kant gezet. Prima wat mij betreft, het geeft niks dat ze hun teleurstelling uiten.

Voor Imke vind ik het echt doodzonde.
Die zilveren medaille heeft ze gelukkig op zak, maar al met al zal het toch een hele grote domper zijn.

Fortuna22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 18:35

Ja,er staat hewoon shi-t op de academy site.haha