AmmieJ_ schreef:Ik snap iets niet, IPV Sunrise hebben we toch reserve Adelinde?
Ze mocht alleen ingezet worden als reserve voor de landenwedstrijd, alleen de ruiters welke ook in de landenwedstrijd hebben gestart mochten hier in uitkomen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AmmieJ_ schreef:Ik snap iets niet, IPV Sunrise hebben we toch reserve Adelinde?
Cayenne schreef:Twee juryleden bestraften haar met een nul. Voor beide onderdelen had Werth twee maal vijf tienen kunnen krijgen. Ze kreeg echter 18 punten. Van Grunsven had voor het ene onderdeel dat fout ging ook twee maal vijf tienen kunnen krijgen, omdat dit onderdeel dubbel telt. Zij kreeg 19 punten.
WilmaW schreef:weet iemand ook of beide proeven volledig terug te zien zijn?
Caira schreef:die mag niet starten omdat ze niet eerder gestart is en dus ook niet bij de eerste 25 terecht is gekomen
sologirl schreef:Ik vind het niet zo ongeloofwaardig dat Satchmo in de staak gingHoe ze dat dier, en velen met hen, de piaffe aanleren, om te janken..
Vond Anky weer niet spetteren. Het lijkt wel alsof ze zomaar in de rondte aan het rijden is? Ze kan honderd keer beter! Ik hoop dat ze dinsdag iedereen weer kan laten genieten van haar prachtige kur!
sologirl schreef:Ik vind het niet zo ongeloofwaardig dat Satchmo in de staak gingHoe ze dat dier, en velen met hen, de piaffe aanleren, om te janken..
Revanches schreef:Degene die dinsdag beste is, die wint!
Coby schreef:Ik vind ook dat Anky hogere punten dan Werth had moeten hebben. Salinero was iets te scherp aan het been, wat alleen maar goed is denk ik dan toch. Het paard van Werth staakte gewoon, wat echt niet kan. Dus ik snap eigenlijk niets van de uitslag. Al vond ik Anky niet echt spetteren, het was goed, maar niet meer dan dat.
Vond Anky weer niet spetteren. Het lijkt wel alsof ze zomaar in de rondte aan het rijden is? Ze kan honderd keer beter! Ik hoop dat ze dinsdag iedereen weer kan laten genieten van haar prachtige kur!
Aranel schreef:Idd, ben stiekem errug blij dat Satchmo die fout maakteIs er toch nog kans op goud voor onze Anky