'Hondendrollen en paardenvijgen risico's voor de gezondheid'

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joto

Re: 'Hondendrollen en paardenvijgen risico's voor de gezondheid'

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 10:48

Mijn hemel, waar gaat men zich toch zo druk over maken? Als paardenpoep een dag ligt, is het al bijna opgelost voordat je het kan opruimen.. Die vogels die elke dag op je hoofd proberen te schijten.. Nee das lekker! :/

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:01

Ondertussen komen er steeds meer ratten (of die blijven langer leven door de milde winters). Vooral doordat de MENS z,n troep niet goed opruimt! Wat dacht je van meeuwenpoep, doordat vuilniszakken gewoon op straat worden gezet (m.n. in de grote steden).
Ga is een wandelingetje maken op het strand na een mooie zomerdag, je breekt je nek over van alles! Nou, dan ga je de duinen even in, wat stinkt daar? Poepluiers!!! Boos!

Wat ik wil zeggen; ik denk dat wij als volk toch echt de grootste ziektenverwekkers zijn, indirect...

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:12

Ellebel schreef:
Leer het beest op het hondentoilet te poepen of ruim het op, hoe moeilijk is dat nou.

Hondentoilet is wel degelijk moeilijk. Zo'n toilet is echt onnatuurlijk, een hond wil op zn gemak snuffelen en het allerbeste plekje vinden. Niet noodgedwongen op een vierkante meter poepen. Wij hebben 2 honden en 1 van de twee is 12, maar we hebben hem vanaf 1 jaar. Hij zal echt NOOIT leren dat hij niet op bepaalde plekken mag poepen. Zijn baasje zette hem op het balkon als ze hem niet kon uilaten. Bansgo gruwt zo van gras dat hij dus altijd op de stoep of op de weg zn behoefte doet. Ondanks dat wij daar al 11 jaar mee bezig zijn om het eruit te krijgen. Ook haalt hij het gras niet, halverwege laat hij het al vallen. Nog vroeger uitlaten heeft geen zin, hij mag naar buiten en daar gaat zn kringspier al Clown

Ben het wel met je eens dat je het moet opruimen als het ergens gebeurd waar het niet mag.
En waarom is het nou altijd paarden- en hondenpoep. Katten doen het in andersmanstuin, doen het inderdaad in de zandbak van het schoolplein en de eigenaren hoeven geen belsting te betalen.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:14

Equinecoach schreef:
Ondertussen komen er steeds meer ratten (of die blijven langer leven door de milde winters). Vooral doordat de MENS z,n troep niet goed opruimt! Wat dacht je van meeuwenpoep, doordat vuilniszakken gewoon op straat worden gezet (m.n. in de grote steden).
Ga is een wandelingetje maken op het strand na een mooie zomerdag, je breekt je nek over van alles! Nou, dan ga je de duinen even in, wat stinkt daar? Poepluiers!!! Boos!

Wat ik wil zeggen; ik denk dat wij als volk toch echt de grootste ziektenverwekkers zijn, indirect...

Amen Sigaar

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:18

Mmmm....hondepoep en paardenpoep vergelijken vind ik ook al zowat. Denk dat een ieder hier liever per ongeluk in de paardenpoep graait dan in de hondenpoep. Over katten inderdaad nog maar niet gesproken.

Overigens lag er een paar maandjes terug naast het hek van onze wei een mensenhoop....als er iets vies is nou dan is dat het wel.

Horsesandme

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:24

Tallie_Ho schreef:
Isapaardje schreef:
er komt nog eens een moment dat we echt een kurk in het achterwerk van onze paarden moeten steken Bloos

Dat word dan toch een beetje een probleem Bloos Mijn paard schijt eigenlijk nooit als we buitenrijden, maar hij laat wel behoorlijk wat poepies ROFL Schijnheilig Clown

Dan blaas je om met de kurk erin Tong uitsteken

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:27

Horsesandme schreef:
Tallie_Ho schreef:
Dat word dan toch een beetje een probleem Bloos Mijn paard schijt eigenlijk nooit als we buitenrijden, maar hij laat wel behoorlijk wat poepies ROFL Schijnheilig Clown

Dan blaas je om met de kurk erin Tong uitsteken

Of ik stijg op ten duur op met paard en al van de gassen ROFL Soort hete luchtbalon effect ROFL

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:30

Als we zo gaan beginnen Moet je ook autovrijezone's rond speeltuinen maken, want er is ook een kans dat een kind daaronder komt..

Jezeuus.. Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben,,.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:34

eilander

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 11:56

Wat een flauwekul.
Mijn kinderen kropen op knieen door de stal.
En ja af en toe moest er dan een wormkuurtje in!!!
Doordat wij hier zo schoon worden ,worden we juist steeds vatbaarder voor ziektes ed want we hebben geen immuniteit meer!!!

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:24

wij rijden wekelijks op het oefenterrein van het leger..gewelidg gebied,maar eigelijk zijn we daar niet welkom ,idd omdat paarden poep schadelijk is voor de gezondheid,
stel je voor dat de legerboys op oefening zijn en dan door de strond moeten kruipen ,dan kunnen ze ziek worden..
dus als de marachausee je ontdekt (vaak zien wij hun eerder dan zij ons) krijg je 65 euro boete!!
dr zijn al aardig wat spannende achtervolgingen geweest haha,

assy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 12:54

hahaha maar die hondenpoepstofzuiger bij ons in obl is echt geweldig.. klein ding met een grote slang...
hahaha en hun maar rond rijden in dat ding... mijn hond gaat er achteraan...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 13:20

ik vind t zo een onzin ... laat dan al die katten mensen ook belasting betalen want die katten schijten wel overal en in andermans tuin etc..en daarover word niet gezeken..
maar een hond en paard ....ja lekker blijven klagen hoor..

zo hadden wij een buurvrouw die had 5 katten en al die 5 katten kwamen bij ons in de tuin schijten en me ma is helemaal zot van de tuin en die heeft van alles bloemetjs aardbeitjes groentes etc..
nou en 3 van de 4 keer komt ze de katten schijt van de buurman tegen..
nou zei me ma laatst tegen haar van mag mijn hond ook iedere dag bij jou in de tuin schijten want jou katten schijten iedere dag mijn tuin onder..
als mijn hond niet bij u in de tuin mag schijten zorg dan dat jou katten niet meer bij mij in de tuin komen anders neem ik maatregelen..

en nee dit is niete zielig wat ik nu zeg maar kwestie van katten uit de tuin houden..
me ma had naast alle muren planken neergelegd met spijkers erin....katten sprongen er 1 keer in en kwamen daarna nooit meer in onze tuin..

maar ff serieus ik vind kattenschijt erger dan honde/paarden poep..
wantn wie laat ze koter dan ook spelen in veldjes waar honden worden uitgelaten?? of wie laat ze kind darren in paardenpoep??

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 14:00

Ehm buster4ever dit is een discussie die ten eerste al 100x is gevoerd hier en dit topic is niet de plaats er voor, want het gaat daar niet over Knipoog